Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 8 oktober 2021, 20:42 uur
Ja, blijft gewoon een van hun allerbeste liedjes. De magie van halverwege de 90's is voor mij wel weg, maar ik vind het nog steeds goed. Andere hele fraaie Oasis-nummers zijn Whatever, LIve Forever en The Masterplan (allemaal veel beter dan Wonderwall en Champagne Supernova)
8,3
8,3
0
geplaatst: 8 oktober 2021, 21:02 uur
6.5
Ze hebben betere songs. Ik vind het refrein van deze minder.
Ze hebben betere songs. Ik vind het refrein van deze minder.
0
geplaatst: 9 oktober 2021, 11:48 uur
3,2 - minder kut dan hun andere singles, maar het blijft een zeikband.
0
geplaatst: 9 oktober 2021, 15:33 uur
Koenr schreef:
Ik dacht dat Wonderwall je favoriet was

2
geplaatst: 9 oktober 2021, 16:06 uur
Ik heb nog nooit onder de 1 gegeven in dit topic, maar voor Wonderwall maak ik graag een uitzondering.
0
geplaatst: 9 oktober 2021, 17:11 uur
8,04 gemiddeld voor Oasis betekent een 29e plek.
Vandaag een student uit Ierland die zijn studie even op pauze zette toen één van zijn songs plots hoge ogen gooide in de Britse en Ierse hitlijsten.
Deze Ierse dj laat zich in zijn muziek beïnvloeden door de dance-sound uit de jaren 90 en begin zero's, en kwam voor het eerst in de spotlights te staan toen in hij 2018 een talentenjacht voor aanstormend dj-talent wist te winnen. Zijn favoriete dj is Avicii en zijn favoriete song aller tijden is Better off Alone van Alice Deejay. Slaat zijn eigen grote hitsingle ook bij ons aan?
773. Shane Codd - Get Out My Head
[2020, #aw15, #hp12]
Vandaag een student uit Ierland die zijn studie even op pauze zette toen één van zijn songs plots hoge ogen gooide in de Britse en Ierse hitlijsten.
Deze Ierse dj laat zich in zijn muziek beïnvloeden door de dance-sound uit de jaren 90 en begin zero's, en kwam voor het eerst in de spotlights te staan toen in hij 2018 een talentenjacht voor aanstormend dj-talent wist te winnen. Zijn favoriete dj is Avicii en zijn favoriete song aller tijden is Better off Alone van Alice Deejay. Slaat zijn eigen grote hitsingle ook bij ons aan?
773. Shane Codd - Get Out My Head
[2020, #aw15, #hp12]
0
geplaatst: 9 oktober 2021, 20:46 uur
Er is weinig aan maar nog een aardig stuk beter dan veel grotere namen tegenwoordig uitbraken. Commerciele dance zit echt in een crisis.
4,7
4,7
0
geplaatst: 10 oktober 2021, 17:18 uur
We lopen niet warm voor de jonge Ierse dj. Get Out of My Head scoort 4,44 gemiddeld en dat is goed voor de 715e plek.
Tussen 1967 en 1969 scoorde Arnold George Dorsey 8 Top 40-hits in Nederland. In de UK bleef hij goed scoren tot en met 1973 en in de VS was hij vaste klant in de Adult Contemporary chart tot en met 1983.
Vandaag gaan we luisteren naar een song die in 1967 in zeven landen de toppositie wist te behalen en al jaren te boek staat als het strijdlied van voetbalclub Gillingham. Het is zondag, mooie dag om het rustig aan te doen en te luisteren naar deze Britse crooner.
774. Engelbert Humperdinck - The Last Waltz
[1967, #aw12, #hp6]
Tussen 1967 en 1969 scoorde Arnold George Dorsey 8 Top 40-hits in Nederland. In de UK bleef hij goed scoren tot en met 1973 en in de VS was hij vaste klant in de Adult Contemporary chart tot en met 1983.
Vandaag gaan we luisteren naar een song die in 1967 in zeven landen de toppositie wist te behalen en al jaren te boek staat als het strijdlied van voetbalclub Gillingham. Het is zondag, mooie dag om het rustig aan te doen en te luisteren naar deze Britse crooner.
774. Engelbert Humperdinck - The Last Waltz
[1967, #aw12, #hp6]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.