Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 24 oktober 2021, 21:56 uur
Ik ken dit eigenlijk niet… Het is behoorlijk vervelend, trouwens.
4,5
4,5
0
geplaatst: 24 oktober 2021, 22:14 uur
Die had ik al lang niet meer gehoord (zeker 10 jaar) en dat terughoren viel niet mee
4,0
4,0
0
geplaatst: 24 oktober 2021, 23:27 uur
1
wavanbuuren
geplaatst: 25 oktober 2021, 09:35 uur
Kaoma - 7
Donnie en Frans - 7,5
(Heerlijk die mensen die zichzelf niet al te serieus nemen, witte raven in deze tijd! Alleen daarom kan het al geen zeiver zijn.)
Tokio Hotel - 7
Donnie en Frans - 7,5
(Heerlijk die mensen die zichzelf niet al te serieus nemen, witte raven in deze tijd! Alleen daarom kan het al geen zeiver zijn.)
Tokio Hotel - 7
0
geplaatst: 25 oktober 2021, 17:24 uur
Wat moet je nog over deze artiest zeggen dat hij nog niet over zichzelf gezegd heeft? De man vindt zichzelf het beste dat de (muziek)wereld ooit is overkomen en of wij daar ook zo over denken gaan we aan de cijfers en eventuele opmerkingen zien.
Hoe dan ook, hij heeft fantastische singles en albums uitgebracht. Zijn eerste solo album komt uit 1967 en eerder dit jaar bracht hij zijn 42e studioalbum uit.
Voor de single waar wij naar gaan luisteren maakte hij gebruik van The Sweet Inspirations: het gospelkoor dat vanaf 1969 naam en faam zou maken als het vaste achtergrondkoor van Elvis Presley.
789. Van Morrison - Brown Eyed Girl
[1967, #aw7, #hp16]
Hoe dan ook, hij heeft fantastische singles en albums uitgebracht. Zijn eerste solo album komt uit 1967 en eerder dit jaar bracht hij zijn 42e studioalbum uit.
Voor de single waar wij naar gaan luisteren maakte hij gebruik van The Sweet Inspirations: het gospelkoor dat vanaf 1969 naam en faam zou maken als het vaste achtergrondkoor van Elvis Presley.
789. Van Morrison - Brown Eyed Girl
[1967, #aw7, #hp16]
0
geplaatst: 25 oktober 2021, 18:50 uur
Een 8 voor het liedje.
Als ik de artiest zelf mocht beoordelen werd het een 1.
Waarom?
Omdat het de meest arrogante wous is die ik ooit op een podium heb zien staan. Het was het Blues Peer festival in 2010. Een mooie warme festivaldag op mijn favoriete festival. Van meneer Morisson moeten de camera's uit, er mochten geen foto's gemaakt worden en als klap op de vuurpijl moest van meneer de bar dicht. Na enkele liedjes gooide de organisatie de bar weer open, waarschijnlijk te maken met de grimmige sfeer (geheel terecht) gericht tegen de man op het podium. Het concert zelf, futloos, weinig spectaculair en qua entertainment vergelijkbaar met liftmuziek. Meneer Morrison zelf vind zich een God, voor mij toch een slap aftreksel van een artiest.
Als ik de artiest zelf mocht beoordelen werd het een 1.
Waarom?
Omdat het de meest arrogante wous is die ik ooit op een podium heb zien staan. Het was het Blues Peer festival in 2010. Een mooie warme festivaldag op mijn favoriete festival. Van meneer Morisson moeten de camera's uit, er mochten geen foto's gemaakt worden en als klap op de vuurpijl moest van meneer de bar dicht. Na enkele liedjes gooide de organisatie de bar weer open, waarschijnlijk te maken met de grimmige sfeer (geheel terecht) gericht tegen de man op het podium. Het concert zelf, futloos, weinig spectaculair en qua entertainment vergelijkbaar met liftmuziek. Meneer Morrison zelf vind zich een God, voor mij toch een slap aftreksel van een artiest.
0
geplaatst: 25 oktober 2021, 19:09 uur
Leuk liedje van een man die betere muziek heeft en tegelijk overkomt als een behoorlijk nare man, maar die zijn er meer in de popmuziek
7.0
7.0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.