Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 3 november 2021, 21:49 uur
796. Smokey Robinson & The Miracles - The Tears of a Clown 8.0
797. Janet Jackson - What Have You Done For Me Lately 7.0
797. Janet Jackson - What Have You Done For Me Lately 7.0
0
geplaatst: 4 november 2021, 17:17 uur
Robert komt op plek 244 met 7,04 gemiddeld.
Adetayo Ayowale Onile-Ere schreef songs voor onder andere David Guetta, Jennifer Lopez en Nick Jonas, maar heeft ook zelf de nodige succesvolle singles uitgebracht.
Zijn eerste vijf singles wisten enkel in de UK en Ierland de hitlijst te bereiken, maar met single 6 uit 2009 viel het kwartje bij de rest van de wereld. In de US werd dit nummer zelfs zo'n grote hit dat het te vinden is in de end-of-decade chart van 2010-2019.
Oorspronkelijk was het nummer voor Cheryl Cole bedoeld, maar aangezien haar platenmaatschappij niets van zich liet horen besloot Adetayo om het nummer om te schrijven zodat het bij een mannenstem zou passen. Hij nam het nummer toen ook maar zelf op en ik denk dat we wel kunnen stellen dat hij daar geen seconde spijt van heeft gehad.
799. Taio Cruz - Break Your Heart [feat. Ludacris]
[2010, #aw17, #hp8]
Adetayo Ayowale Onile-Ere schreef songs voor onder andere David Guetta, Jennifer Lopez en Nick Jonas, maar heeft ook zelf de nodige succesvolle singles uitgebracht.
Zijn eerste vijf singles wisten enkel in de UK en Ierland de hitlijst te bereiken, maar met single 6 uit 2009 viel het kwartje bij de rest van de wereld. In de US werd dit nummer zelfs zo'n grote hit dat het te vinden is in de end-of-decade chart van 2010-2019.
Oorspronkelijk was het nummer voor Cheryl Cole bedoeld, maar aangezien haar platenmaatschappij niets van zich liet horen besloot Adetayo om het nummer om te schrijven zodat het bij een mannenstem zou passen. Hij nam het nummer toen ook maar zelf op en ik denk dat we wel kunnen stellen dat hij daar geen seconde spijt van heeft gehad.
799. Taio Cruz - Break Your Heart [feat. Ludacris]
[2010, #aw17, #hp8]
0
geplaatst: 4 november 2021, 18:17 uur
Dit is ABSOLUUT mijn genre NIET, er was een tijd dat zowat elke hit zo klonk, maar deze vond ik tot mijn eigen verbazing wel bijzonder aangenaam. Waar ik nog 't meest van schrik ... dit is al 11 jaar geleden? My oh my.
6.9
6.9
1
geplaatst: 4 november 2021, 19:12 uur
Eens met esteban dat vrijwel elke r&b-hit uit die tijd zo klonk, maar dit is wel een positieve uitschieter.
6,8
6,8
0
geplaatst: 4 november 2021, 19:19 uur
DJ Got Us Fallin' in Love Again vond ik persoonlijk ook zo'n uitschieter, dé uitschieter misschien. Maar de hits in die stijl uit die periode zijn inderdaad echt niet te tellen ... De meeste kon ik na korte tijd echt niet meer horen.
1
geplaatst: 4 november 2021, 19:59 uur
6,5
Hoe stom en simpel het ook mag zijn, ik merk dat het trucje om een woord te herhalen of zo wat bewust te stotteren om een nummer catchier te maken wel goed werkt voor mij. Zoals hier die "Break break". Andere voorbeelden die in me opkomen zijn S-S-Summertime sadness (Lana Del Rey) en L-L-Love me like you do (Ellie Goulding).
Hoe stom en simpel het ook mag zijn, ik merk dat het trucje om een woord te herhalen of zo wat bewust te stotteren om een nummer catchier te maken wel goed werkt voor mij. Zoals hier die "Break break". Andere voorbeelden die in me opkomen zijn S-S-Summertime sadness (Lana Del Rey) en L-L-Love me like you do (Ellie Goulding).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.