MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
Boston: 9,3
Tom W: 6,2

Ast
Boston: 8
Tom Walker: 7,3

Inhaalslag

Bobby Darin: 7
Liberty X: 5.5
Gene Chandler: 7
Boston: 7.5
Tom Walker: 3

8

Van alle erg gelijkaardige liedjes die de laatste jaren verschenen zijn, vind ik deze er toch wel bovenuit steken. Natuurlijk gaat er hier op neergekeken worden.

Sorry esteban, ik vind dit echt verschrikkelijk.

3

wavanbuuren
Waardeloos. En dan is ie ook nog eens heeeeel vaak gedraaid.

3

Gemiddeld 5,16 voor Tom Walker. Daarmee schijnt zijn lichtje op plek 686.

De Marokkaans-Amerikaanse Karim Kharbouch brengt sinds 2012 singles uit en heeft tot nu toe 12x de Billboard 100 gehaald.

Karim staat niet alleen bekend om zijn muziek, maar ook om de exotische dieren die hij heeft aangeschaft en vooral om een schietincident in 2003 waarbij hij vlak buiten een opnamestudio in zijn hoofd werd geschoten. Hij overleefde dit en vanaf toen stortte hij zich met nog meer toewijding op zijn muziek.

In 2017 scoorde hij een wereldhit met dit nummer dat zelfs op de 26e plek in de end-of-decade chart 2010-2019 van de UK terechtkwam.

806. French Montana - Unforgettable [feat. Swae Lee]

[2017, #aw24, #hp13]

5.5 Nog nooit van gehoord en het doet mij niet zoveel

9 leuke hit was dit

Ik moet altijd denken aan die scène in Ema wanneer ik songs met dit ritme hoor:

Gael García Bernal

6.5

French Montana - Unforgettable [feat. Swae Lee] : 3,5

7,6

Gene Chandler - 7,2
Boston - 5,7
Tom Walker - 3,8

Tom Walker - 4,5
French Montana - 9,2

French M: 4,0

2 wat een zeiver

5,46 voor Unforgettable, daarmee staat French op plek 650.

Astrid Leuweringen & Dick Das uit Haarlem wisten als duo twee hits in de Nederlandse Top 40 te scoren. Ze werden bijgestaan door het productieteam Cat Music dat ook verantwoordelijk was voor het succes van onder andere Catapult, The Monotones en Rubberen Robbie.

Astrid en Dick scoorden hun hits in 1981 en 1982. Een jaartje na hun laatste hit stopte het duo er al mee. Echter, die twee noteringen zal niemand ze ooit kunnen afnemen. 40 jaar later komen ze zelfs plots hier voorbij.

807. Fantastique - Mama Told Me

[1981, #aw5, #hp27]

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:14 uur

geplaatst: vandaag om 05:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.