Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
1
geplaatst: 28 november 2021, 17:19 uur
Schroom je niet om nog een cijfer te geven, latere stemmen zijn gebruikelijk en worden (mits niet nog van weken terug) gewoon meegenomen in het klassement EvilDrSmith.
0
geplaatst: 28 november 2021, 17:43 uur
Shaky schreef:
Schroom je niet om nog een cijfer te geven, latere stemmen zijn gebruikelijk en worden (mits niet nog van weken terug) gewoon meegenomen in het klassement EvilDrSmith.
Ah, goed om te weten. Ik zie dat wel eens vaker staan bij reacties, maar had geen idee of dat zinvol was.
Liedjes die echt pijn aan mijn oren doen en waar ik een soort van agressief van word omdat het zó stuitend stompzinnig in mijn oren klinkt, die scoren bij mij een 2 of lager. En dat meisje Whigfield presteert dat (meisje meisje.. ik lees dat ze zelfs ouder is dan ik
).Ik vond zelfs Cindy & Bert nog een heel stuk beter.
Whigfield: 1,5
1
geplaatst: 28 november 2021, 17:50 uur
0
geplaatst: 28 november 2021, 22:55 uur
817. Little River Band - Home on a Monday 6.5
818. Bojoura - If It's Tuesday, This Must Be Belgium 7.0
819. Lifehouse - Halfway Gone 4.5
820. Raffish- Thursday's Child 3.5
821. Cindy & Bert - Freitagabend 4.0
822. Whigfield - Saturday Night 7.5
823. Small Faces - Lazy Sunday 7.0
818. Bojoura - If It's Tuesday, This Must Be Belgium 7.0
819. Lifehouse - Halfway Gone 4.5
820. Raffish- Thursday's Child 3.5
821. Cindy & Bert - Freitagabend 4.0
822. Whigfield - Saturday Night 7.5
823. Small Faces - Lazy Sunday 7.0
0
wavanbuuren
geplaatst: 29 november 2021, 09:06 uur
Cindy und Bert - 4,5
Whigfield - Ik snap het als mensen dit zeiver vinden. Leuke zeiver bestaat ook, waarbij het ongetwijfeld zal helpen dat ik midden in mijn stap periode zat destijds. Toen waren er nog geen lockdowns enzo. - 7
Small Faces - 7,5
Whigfield - Ik snap het als mensen dit zeiver vinden. Leuke zeiver bestaat ook, waarbij het ongetwijfeld zal helpen dat ik midden in mijn stap periode zat destijds. Toen waren er nog geen lockdowns enzo. - 7
Small Faces - 7,5
4
geplaatst: 29 november 2021, 10:31 uur
Lazy Sunday: 7,5
Saturday Night: 7
Voor fans van Never Mind The Buzzcocks en/of de Britse komiek James Acaster is onderstaande fragment trouwens best wel essentieel, hilariteit verzekerd:
Saturday Night: 7
Voor fans van Never Mind The Buzzcocks en/of de Britse komiek James Acaster is onderstaande fragment trouwens best wel essentieel, hilariteit verzekerd:
0
geplaatst: 29 november 2021, 17:14 uur
De themaweek is prachtig afgesloten met een 7,67 gemiddelde voor Small Faces en een top 75 plek is het gevolg: nr. 72.
De dame van vandaag, niet te verwarren met de Nederlandse zangeres Milly Scott, begon als gospelzangeres, ging verder in de jazz, kwam in contact met The Temptations en vertrok toen naar Detroit om het als r&b/soul artiest te maken. Daar werkte ze een tijdje als achtergrondzangeres voor Al Green in de 70s alvorens ze het in haar eentje probeerde.
Als solo act wist ze in de 80's een platencontract te bemachtigen en in 1987 scoorde ze haar grootste hit op de R&B-chart met Ev'ry Little Bit. Het jaar daarvoor behaalde ze haar grootste hit in de reguliere hitlijsten. Naar die song gaan wij vandaag luisteren.
824. Millie Scott - Prisoner of Love
[1986, #aw3, #hp28]
De dame van vandaag, niet te verwarren met de Nederlandse zangeres Milly Scott, begon als gospelzangeres, ging verder in de jazz, kwam in contact met The Temptations en vertrok toen naar Detroit om het als r&b/soul artiest te maken. Daar werkte ze een tijdje als achtergrondzangeres voor Al Green in de 70s alvorens ze het in haar eentje probeerde.
Als solo act wist ze in de 80's een platencontract te bemachtigen en in 1987 scoorde ze haar grootste hit op de R&B-chart met Ev'ry Little Bit. Het jaar daarvoor behaalde ze haar grootste hit in de reguliere hitlijsten. Naar die song gaan wij vandaag luisteren.
824. Millie Scott - Prisoner of Love
[1986, #aw3, #hp28]
0
geplaatst: 29 november 2021, 17:35 uur
Ze heeft (volgens mij, vermoedelijk) een fantastische strot als ze die gebruikt in rauwe funk of soul - denk Aretha Franklin meets Betty Davis - dus het is best jammer dat ze nu in nauwelijks 2,5 minuut haar kwaliteiten vergald in een nietszeggend soulloos discopopdeuntje. Dus eigenlijk heel verstandig om dit korte clipje te laten zien Shaky, en niet de albumversie van bijna zes minuten. 
(Al is die saxofoonsolo juist het beste stukje van het hele nummer)
5

(Al is die saxofoonsolo juist het beste stukje van het hele nummer)
5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.