menu

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
avatar van EvilDrSmith
Ik had de clip nog nooit gezien. Geinig, 't doet me aan Kraftwerk denken.

Het refrein vind ik het minste ('Strange apparatus...', etc.), maar verder een erg mooi nummer.

8


avatar van Simon77
Godley & Creme: 7,5

avatar van pureshores
Dave Edmunds 7,5

Godley & Creme 5

avatar van starbright boy
Dave Edmunds: 7,0 (dit soort fijne popliedjes groeiden aan de bomen in die tijd).
Godleu & Creme: 7,3 (wist niet dat dit hier wel en in de UK geen hit was, nou was 10cc hier ook altijd al heel succesvol (zes top 10 hits, 2 x op nummer 1 en (met Belgie) het enige land waar Feel The Love nog een serieuze laatste opleving was) 10cc vind ik heel wisselvallig. Vaak trek hun muziek niet goed. Komt denk ik door de dikke ironische laag die ik vaak hoor, alsof ze neerkijken op hun eigen platen ofzo. Dreadlock Holiday kan ik echt niet uitstaan, maar zelfs I'm Not In Love voelt onecht. Dit vind ik een stuk leuker dan het meeste van 10cc, dit voelt als speels, catchy en spannend. lijntje is dun, maar hier werkt het wel. Ook hun laatste hit hier, het tamelijk irritante A Little Piece of Heaven, was een flop in de uk)



Stiltskin - 8,5
Dave Edmunds - 5
Godley & Creme - 7,5

avatar van andré
Dave Edmunds: 6.5
Godley & Creme: 8.5

avatar van Shaky
Het zal niemand ontgaan zijn: gisteren stierf de man die een wereldberoemde ode bracht aan dat fantastische fenomeen, die kunstvorm, life itself: muziek. Laten we eerlijk zijn: muziek en de liefde ervoor is de enige reden dat wij met zijn allen hier op deze site aanwezig zijn.

R.I.P. John Miles

Dat was het verhaaltje dat ik vanochtend getypt had, niets vermoedend wat zou gebeuren vandaag. Zojuist hebben mijn vriendin en ik onze hond moeten laten inslapen. R.I.P. Brit, best doggo ever.

831. John Miles - Music

[1976, #aw16, #hp2]



avatar van LucM
9

R.I.P. John Miles en Brit


avatar van koosknook
8

R.I.P. John en Brit

avatar van JoaMuse
Godley & Creme: 6,5
Music: 7,8






avatar van Kees-Jan
John Miles - Music : 8,5

Sterkte Shakey!


avatar van Edgar18
Godley & Creme - An Englishman In New York : 6,7
John Miles: 7,0

Wat een verdrietig bericht Shaky. Een dier dat je zo liefhebt verliezen is naar. Sterkte.


R.I.P. John, goede muzikant maar verantwoordelijk voor deze draak van een plaat.

3

Dave Edmunds: 6,5
Godley & Creme: 7,2

En uiteraard heel veel sterkte gewenst, Shaky!

avatar van pureshores
R.I.P. Brit

John Miles al bij R.I.P. geript

maar Music

3 And it always will be

avatar van esteban
Ow, ik wist het niet van John Miles. Het spijt me dat te lezen van Brit, Shaky. Sterkte!

Fantastische plaat!

9.5

avatar van Johnny Marr
Dave Edmunds: 5,5
Godley & Creme: 5,7
John Miles: 4,9

Veel sterkte, Shaky!

avatar van jordidj1
Sterkte Rob!

Ook het overlijden van Miles is treurig. Toch de man die bij mij bekend stond als bedenker van het meest vervelende nummer ooit.

1

avatar van Rudi S
7

Oei sterkte Rob, heel akelig als je afscheid moet nemen van jouw huisdier

avatar van GrafGantz
jordidj1 schreef:
Toch de man die bij mij bekend stond als bedenker van het meest vervelende nummer ooit.


Ik word agressief van dit nummer.

1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:08 uur

geplaatst: vandaag om 21:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.