Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2021, 10:13 uur
2
geplaatst: 11 december 2021, 10:29 uur
Ik durf niet te klikken. Ben bang dat het Last Christmas is

1
geplaatst: 11 december 2021, 17:26 uur
Back Stabbers doet het uitstekend: 8,21. Dat betekent een 14e plek voor O'Jays.
Hey 2021, hou eens op.
Gisteren overleed Robert Michael Nesmith, de zoon van de uitvindster van Tipp-ex.
Zelf was hij zanger/gitarist bij de popsensatie The Monkees die 6 top 3-hits (waaronder 3 nummer 1-hits) in de US scoorden. In Nederland haalden de mannen tussen 1966 en 1968 7x de Top 40.
836. The Monkees - Daydream Believer
[1967, #aw12, #hp4]
Hey 2021, hou eens op.
Gisteren overleed Robert Michael Nesmith, de zoon van de uitvindster van Tipp-ex.
Zelf was hij zanger/gitarist bij de popsensatie The Monkees die 6 top 3-hits (waaronder 3 nummer 1-hits) in de US scoorden. In Nederland haalden de mannen tussen 1966 en 1968 7x de Top 40.
836. The Monkees - Daydream Believer
[1967, #aw12, #hp4]
1
geplaatst: 12 december 2021, 13:55 uur
Hun fijnste, bijna perfecte pop. In het filmpje is trouwens goed te zien waarom elk lid gecast werd. Voor elke smaak een jongen. Van de vier is er nog eentje in leven nu, drummer (al hoewel ze zelf op hun eerste platen niet speelden) Micky Dolenz die de rol heeft van grappige ondeugende jongen zo blijkt uit het filmpje.
8,5 ( geschreven door ex-Kingston trio lid en solo one hit wonder John Stewart (Gold in 1979 in de VS, in Nederland enkel tipparade) en dat is een veel minder prominente naam dan de schrijver van die andere grote hit met een titel die er nogal op lijkt (I'm a Believer, Neil Diamond)
Dat is nu al het derde nummer dat 8,5 of meer krijgt achter elkaar. Ik voel iets slechts aankomen.
8,5 ( geschreven door ex-Kingston trio lid en solo one hit wonder John Stewart (Gold in 1979 in de VS, in Nederland enkel tipparade) en dat is een veel minder prominente naam dan de schrijver van die andere grote hit met een titel die er nogal op lijkt (I'm a Believer, Neil Diamond)
Dat is nu al het derde nummer dat 8,5 of meer krijgt achter elkaar. Ik voel iets slechts aankomen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.