MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

John, Yoko & de Rest: 7,5

John & Yoko & The Plastic One Band with the Harlem Community Choir - Happy Xmas (War Is Over) : 8

Ast
8,3

John & Yoko & The Plastic One Band with the Harlem Community Choir 6,8

Ook de Jeugd van Tegenwoordig kan Katja niet redden. Ze belandt met haar Ho Ho Ho op plek 814 met een gemiddelde van 3,93.
John Lennon doet het stukken beter en belandt met 7,52 op plek 108.

Kerst zit er bijna op, nog even doorbijten. Ook in dit topic nog één kerstsong voordat ik jullie er volgend jaar pas weer mee ga lastigvallen.

In 2003 scoorde deze Britse band hun twee grootste hits. Een daarvan was dit kerstnummer waarmee de mannen de befaamde Christmas number 1 race in de UK probeerden te winnen, maar het mocht niet zo zijn: ze bleven steken op 2.

851. The Darkness - Christmas Time (Don't Let the Bells End)

[2003, #aw3, #hp10]

7

Geinig. En muzikaal alles behalve slecht.

4

Dat gegil, alsof er iemand in zijn bells schopt

The Darkness: 6

The Darkness - Christmas Time (Don't Let the Bells End) : 4,5

Wat een verbijsterende reis heeft dit nummer door de top 40 gemaakt. Binnen gekomen op 28, daarna met superstip gestegen naar nummer 10, om de week erna te zakken naar 26 (?!?). Na drie weken was het nummer weer uit de top 40.
Ik denk dat dit het enige nummer is dat slechts drie weken in de top 40 heeft gestaan, maar wel de top 10 gehaald heeft. Klopt dat Shaky?

Koningin van alle mensen ook. Ik denk dat er wel meer zijn.

John & Yoko enzo: 6
Darkness: 6

Er zullen er vast meer zijn, maar ik zou het niet weten Kees-Jan. Ik kom er liever achter middels dit topic dan er actief naar op zoek te gaan

Zo heb ik wel in dit topic teruggekeken om te zien wat erbij in de buurt komt. Dan komen we de volgende songs tegen:

Amy Winehouse - Back To Black: 3 weken, plek 18
De Jantjes - Toedeloe: 4 weken, plek 15
Jim Reeves - There's a Heartache Following Me: 4 weken, plek 11

Verder komen we er vast nog een aantal tegen de komende tijd. *voegt het gedrocht dat Arrie noemde toe aan de lijst*

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:16 uur

geplaatst: vandaag om 06:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.