Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
1
geplaatst: 28 december 2021, 17:31 uur
Ik wilde een 2 geven en mild zijn vandaag......helaas moet ik toch trouw blijven aan mezelf en dit gedrocht het punt geven wat het verdiend: 1
0
geplaatst: 28 december 2021, 18:15 uur
Zijn andere twee hits in Nederland, I'm the One en Wild Thoughts, zijn wel beter.
0
geplaatst: 28 december 2021, 22:21 uur
853. DJ Khaled - No Brainer [feat. Justin Bieber, Chance the Rapper & Quavo]: 2
852. Klymaxx - I Miss You: 7
852. Klymaxx - I Miss You: 7
1
geplaatst: 28 december 2021, 23:56 uur
852. Klymaxx: haar zang doet me aan Michel Jackson denken toen hij nog over zijn dooie rat Ben zat te kwelen. Dat was al een klefferige bende, deze muzikale snot plakt nog meer van de slijmdraden. 3
853. DJ Khaled. En nogmaals vier minuten van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg. En bedankt. De titel zal wel autobiografisch zijn. 1.
853. DJ Khaled. En nogmaals vier minuten van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg. En bedankt. De titel zal wel autobiografisch zijn. 1.
0
geplaatst: 29 december 2021, 01:30 uur
DJ Khaled - No Brainer [feat. Justin Bieber, Chance the Rapper & Quavo] : 2
0
wavanbuuren
geplaatst: 29 december 2021, 09:28 uur
Even een rondje vuil wegwerken na mijn korte Kerst break.
Katja + Jeugd - 6 (ik hou van nummers die zichzelf niet serieues nemen).
John + Yoko 2 (sowieso slecht, veel te vaak gehoord en ik haat kinderkoortjes).
Darkness - 4
Klymaxx - 4
DJ Khaled - 2
Katja + Jeugd - 6 (ik hou van nummers die zichzelf niet serieues nemen).
John + Yoko 2 (sowieso slecht, veel te vaak gehoord en ik haat kinderkoortjes).
Darkness - 4
Klymaxx - 4
DJ Khaled - 2
0
geplaatst: 29 december 2021, 17:20 uur
DJ Khaled en consorten belanden op plek 824 met een gemiddelde van 3,8.
De Ierse traditional van vandaag werd opgenomen door talloze artiesten waaronder Metallica, The Dubliners en Belle & Sebastian. Wij gaan luisteren naar de band die er een nummer 1-hit in Ierland mee scoorde.
11 top 15-hits wist deze band te scoren in hun eigen land en 15 top 40-hits in de UK. In Nederland? Enkel deze:
854. Thin Lizzy - Whiskey in the Jar
[1973, #aw6, #hp20]
De Ierse traditional van vandaag werd opgenomen door talloze artiesten waaronder Metallica, The Dubliners en Belle & Sebastian. Wij gaan luisteren naar de band die er een nummer 1-hit in Ierland mee scoorde.
11 top 15-hits wist deze band te scoren in hun eigen land en 15 top 40-hits in de UK. In Nederland? Enkel deze:
854. Thin Lizzy - Whiskey in the Jar
[1973, #aw6, #hp20]
0
geplaatst: 29 december 2021, 17:53 uur
Een van de nummers waarvan de cover in de Top2000 hoger staat dan het orig...eh, de inspiratiebron.
Een bewijs dat de smaak van de massa met het verstrijken van de jaren er bepaald niet beter op wordt.
Tegelijkertijd is dit ook een bewijs dat een cover beter kan zijn dat het origi... eh, de inspiratiebron.
En een bewijs dat de massa geen flikker van (hard)rock begrijpt door dit als enig Lizzy-liedje in de Top40 te loodsen.
De band heeft een karrenvracht tienen gescoord waar deze cover weer bleek bij afsteekt.
8
Een bewijs dat de smaak van de massa met het verstrijken van de jaren er bepaald niet beter op wordt.
Tegelijkertijd is dit ook een bewijs dat een cover beter kan zijn dat het origi... eh, de inspiratiebron.
En een bewijs dat de massa geen flikker van (hard)rock begrijpt door dit als enig Lizzy-liedje in de Top40 te loodsen.
De band heeft een karrenvracht tienen gescoord waar deze cover weer bleek bij afsteekt.
8
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.