Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
1
geplaatst: 31 december 2021, 17:15 uur
7,67 gemiddeld voor Dinah betekent een 75e plek.
De song van vandaag werd gemaakt als alternatief voor 'Het Koningslied' toen er in 2013 een troonswisseling plaatsvond in Nederland. Het melodietje zal jullie wel bekend voorkomen, het was dan ook enkel de tekst die nog gemaakt hoefde te worden.
Winston Gerschtanowitz en Albert Verlinde kwamen op het idee om dit alternatieve koningslied te maken en kregen er een gouden plaat voor.
Laten we dit totaal geschifte jaar 2021 afsluiten met een song die qua kwaliteit in lijn ligt met het afgelopen jaar in het algemeen.
Veel plezier vanavond en een fijne jaarwisseling alvast voor iedereen!
856. RTL Boulevard United - Koningin van Alle Mensen
[2013, #aw3, #h6]
De song van vandaag werd gemaakt als alternatief voor 'Het Koningslied' toen er in 2013 een troonswisseling plaatsvond in Nederland. Het melodietje zal jullie wel bekend voorkomen, het was dan ook enkel de tekst die nog gemaakt hoefde te worden.
Winston Gerschtanowitz en Albert Verlinde kwamen op het idee om dit alternatieve koningslied te maken en kregen er een gouden plaat voor.
Laten we dit totaal geschifte jaar 2021 afsluiten met een song die qua kwaliteit in lijn ligt met het afgelopen jaar in het algemeen.
Veel plezier vanavond en een fijne jaarwisseling alvast voor iedereen!
856. RTL Boulevard United - Koningin van Alle Mensen
[2013, #aw3, #h6]
0
geplaatst: 31 december 2021, 19:45 uur
Dit cijfer geef ik niet vaak, maar wat een muzikale armoede. Deuntje pikken, waardeloos slechte tekst in proppen, klaar. Daar kan ik maar één cijfer aan toekennen.
1
1
0
geplaatst: 1 januari 2022, 11:24 uur
1
Mijn wens is dat we met dit lied direct het allerslechtste liedje al weer achter ons hebben gelaten.. .Ik wens verder in ieder geval iedereen een muzikaal top jaar toe!!
Mijn wens is dat we met dit lied direct het allerslechtste liedje al weer achter ons hebben gelaten.. .Ik wens verder in ieder geval iedereen een muzikaal top jaar toe!!
0
geplaatst: 1 januari 2022, 13:17 uur
Ah, je gaat het nieuwe jaar beginnen met een alltime low, Shaky? Ambitieus! 
Mijn zoon van 14, die even een half minuutje meekeek: "Gatverdamme! 1 Miljoen kijkers en maar 5K mensen die het liken. Dat is nog veel. Gatverdamme!"
Ik vind het wel teleurstellend dat Najib Amhali er tussenstaat, maar hij heeft wel vaker dubieuze keuzes in zijn leven genomen. Deze is echter onvergeeflijk. Hadden de Duitsers nog maar een bom over die ze in mei 1940 over Rotterdam uitstrooiden, dat had ons veel leed bespaard.
Dit is de walging voorbij.
Elk cijfer is te veel voor deze perverse wansmaak.

Mijn zoon van 14, die even een half minuutje meekeek: "Gatverdamme! 1 Miljoen kijkers en maar 5K mensen die het liken. Dat is nog veel. Gatverdamme!"
Ik vind het wel teleurstellend dat Najib Amhali er tussenstaat, maar hij heeft wel vaker dubieuze keuzes in zijn leven genomen. Deze is echter onvergeeflijk. Hadden de Duitsers nog maar een bom over die ze in mei 1940 over Rotterdam uitstrooiden, dat had ons veel leed bespaard.
Dit is de walging voorbij.
Elk cijfer is te veel voor deze perverse wansmaak.
0
geplaatst: 1 januari 2022, 13:33 uur
Ik voel je pijn, maar zonder cijfer kan ik jouw afkeer niet meenemen in het gemiddelde. Welk cijfertje mag ik hier opplakken?
1
geplaatst: 1 januari 2022, 13:43 uur
Shaky schreef:
Ik voel je pijn, maar zonder cijfer kan ik jouw afkeer niet meenemen in het gemiddelde. Welk cijfertje mag ik hier opplakken?
(quote)
Om heel veel redenen de laagst mogelijke. Dus als dat een 1 is, een 1. Als een 0 ook mag/kan, dan een 0.
0
geplaatst: 1 januari 2022, 16:24 uur
856. RTL Boulevard United - Koningin van Alle Mensen: 0,1
855. Dinah Washington - Mad About The Boy: 7
855. Dinah Washington - Mad About The Boy: 7
3
geplaatst: 1 januari 2022, 17:06 uur
Met RTL Boulevard United hebben we een nieuwe nummer laatst te pakken. Wel heeft dit product slechts 11 stemmen ontvangen, dus of het met nastemmers die laatste plek gaat blijven behouden is nog maar te bezien. Plek 856 met een gemiddelde van 1,82.
2022 is begonnen! Laten we er gewoon een fantastisch jaar van maken. Als het niet in het echte leven is, dan toch op zijn minst op de Meter-sites. Hopelijk is jullie deze Nieuwjaarsdag goed bevallen.
857. U2 - New Year's Day
[1983, #aw7, #h11]
2022 is begonnen! Laten we er gewoon een fantastisch jaar van maken. Als het niet in het echte leven is, dan toch op zijn minst op de Meter-sites. Hopelijk is jullie deze Nieuwjaarsdag goed bevallen.
857. U2 - New Year's Day
[1983, #aw7, #h11]
1
geplaatst: 1 januari 2022, 17:15 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.