Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
1
geplaatst: 1 januari 2022, 18:07 uur
9
Tof nummer om het jaar te openen.
Beste wensen Shaky en alle andere leden van deze toffe community
Tof nummer om het jaar te openen.
Beste wensen Shaky en alle andere leden van deze toffe community
1
geplaatst: 1 januari 2022, 19:05 uur
853. DJ Khaled - No Brainer [feat. Justin Bieber, Chance the Rapper & Quavo] (Over DJ Khaled gaan allerlei verhalen over het gebrek aan inbreng op zijn eigen tracks en in de clip zien we Bieber in zijn bouwvakkersfase qua uiterlijk. De rappers zijn houden het nog best ok. Dit is heel erg een voorbeeld van Amerikaanse mainstram popmuziek anno nu. Wel opvallend dat Khaled in NL nauwelijks een naam heeft en alleen af en toe een hit heeft door de mensen met wie hij werkt) 5,5
854. Thin Lizzy - Whiskey in the Jar (Beetje karig is het wel, je enige hit hebben in NL met cover van een traditional als je vele songs hebt geschreven. Ik heb er niet zo veel mee, al is dit veel beter dan de enorm overschatte cover van Metallica) 5,5
855. Dinah Washington - Mad About The Boy (Ze hadden smaak bij Levi's toen,) 8,6
856. RTL Boulevard United - Koningin van Alle Mensen (Dan hebben we al het mislukte koningslied, komt RTL met dit misbaksel vol kreupele zinnen. En voor de "lol" mogen we nog luisteren naar een aantal mensen die nog slechter zingen dan ik en dat wil wat zeggen) 1,1
857. U2 - New Year's Day (derde laffe 5 en een half voor een nummer waar ik niet veel mee heb) 5,5
Shaky bedankt voor het levend houden van een van de leukere topics van deze site voor weer een heel jaar. Op naar een jaar vol fraaie al dan niet vergeten hits en vreselijke misbaksels uit de lange historie van de top 40.
854. Thin Lizzy - Whiskey in the Jar (Beetje karig is het wel, je enige hit hebben in NL met cover van een traditional als je vele songs hebt geschreven. Ik heb er niet zo veel mee, al is dit veel beter dan de enorm overschatte cover van Metallica) 5,5
855. Dinah Washington - Mad About The Boy (Ze hadden smaak bij Levi's toen,) 8,6
856. RTL Boulevard United - Koningin van Alle Mensen (Dan hebben we al het mislukte koningslied, komt RTL met dit misbaksel vol kreupele zinnen. En voor de "lol" mogen we nog luisteren naar een aantal mensen die nog slechter zingen dan ik en dat wil wat zeggen) 1,1
857. U2 - New Year's Day (derde laffe 5 en een half voor een nummer waar ik niet veel mee heb) 5,5
Shaky bedankt voor het levend houden van een van de leukere topics van deze site voor weer een heel jaar. Op naar een jaar vol fraaie al dan niet vergeten hits en vreselijke misbaksels uit de lange historie van de top 40.
1
geplaatst: 1 januari 2022, 20:09 uur
meestal zijn het cd's inderdaad en anders de Waalse zender Classic 21. En als je een beetje beter oplet zou je zien dat er ook muziek is die ik wel te pruimen vind

1
geplaatst: 1 januari 2022, 20:31 uur
Gelukkig nieuwjaar boys! En zoals elders reeds door mij benoemd op deze site: tof liedje, het is alleen lang niet mijn favoriete U2.
7,5
7,5
1
geplaatst: 1 januari 2022, 21:42 uur
Het is ook alles of niets deze dagen: ben je aan het Top40-borderlinen, Shaky?
Een van mijn favoriete U2-nummers.
9
Een van mijn favoriete U2-nummers.
9
1
geplaatst: 1 januari 2022, 21:52 uur
Shaky schreef:
2022 is begonnen! Laten we er gewoon een fantastisch jaar van maken.
Dan moet je natuurlijk niet met U2 beginnen 2022 is begonnen! Laten we er gewoon een fantastisch jaar van maken.

3,5
1
geplaatst: 1 januari 2022, 23:47 uur
0
geplaatst: 2 januari 2022, 01:16 uur
Dinah Washington - Mad About The Boy : 5,5
RTL Boulevard United - Koningin van Alle Mensen : 1
U2 - New Year's Day : 7,5
RTL Boulevard United - Koningin van Alle Mensen : 1
U2 - New Year's Day : 7,5
0
geplaatst: 2 januari 2022, 01:26 uur
852. Klymaxx - I Miss You 5.5
853. DJ Khaled - No Brainer [feat. Justin Bieber, Chance the Rapper & Quavo] 5.0
854. Thin Lizzy - Whiskey in the Jar 7.5
855. Dinah Washington - Mad About The Boy 7.0
856. RTL Boulevard United - Koningin van Alle Mensen 2.0
857. U2 - New Year's Day 8.0
853. DJ Khaled - No Brainer [feat. Justin Bieber, Chance the Rapper & Quavo] 5.0
854. Thin Lizzy - Whiskey in the Jar 7.5
855. Dinah Washington - Mad About The Boy 7.0
856. RTL Boulevard United - Koningin van Alle Mensen 2.0
857. U2 - New Year's Day 8.0
1
geplaatst: 2 januari 2022, 07:48 uur
2
geplaatst: 2 januari 2022, 11:01 uur

Van de andere kant heb jij dan wel het geluk dat ze een hele poos niet meer voorbij zullen komen hier.
En hoeft voor Les de Groot het internet ook niet meer meteen uit

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.