Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
1
geplaatst: 10 januari 2022, 17:03 uur
6
Op zich wel leuk als je friet met kip eet met je kinderen. Anders niet.
Op zich wel leuk als je friet met kip eet met je kinderen. Anders niet.
0
geplaatst: 10 januari 2022, 17:17 uur
From AM to PM scoort 5,42 gemiddeld en belandt op de 689e plek.
Deze Britse band probeerde eind jaren 60 en begin jaren 70 door te breken en ze brachten meerdere albums uit. Het sloeg echter niet aan, commercieel succes bleef uit. De jongens zaten er helemaal doorheen en besloten er de brui aan te geven. NEEN! riep een zekere David Bowie, jullie mogen het nog niet opgeven. Probeer het gewoon nog 1x, maar dan met een song die jullie van mij cadeau krijgen......
866. Mott The Hoople - All the Young Dudes
[1972, #aw5, #hp27]
Deze Britse band probeerde eind jaren 60 en begin jaren 70 door te breken en ze brachten meerdere albums uit. Het sloeg echter niet aan, commercieel succes bleef uit. De jongens zaten er helemaal doorheen en besloten er de brui aan te geven. NEEN! riep een zekere David Bowie, jullie mogen het nog niet opgeven. Probeer het gewoon nog 1x, maar dan met een song die jullie van mij cadeau krijgen......
866. Mott The Hoople - All the Young Dudes
[1972, #aw5, #hp27]
0
geplaatst: 10 januari 2022, 17:35 uur
Op zich heel fijn dat ze David Bowie op hun pad tegenkwamen, zodat ze daarna nog een paar lekkere albums maakten, net zoals een paar alleraardigste albums t/m deze single, maar het is (wederom) een symptomatisch triest verschijnsel dat juist een van hun slechtste nummers ervoor zorgt dat ze bij het grote publiek bekend staan als een one day fly. Wat een drammerig zeikrefrein, yech!
5
5
1
geplaatst: 10 januari 2022, 18:00 uur
5
Ik geef zowaar eens hetzelfde cijfer als EDS, met de kanttekening dat ik hun overige werk niet ken.
Ik geef zowaar eens hetzelfde cijfer als EDS, met de kanttekening dat ik hun overige werk niet ken.
0
geplaatst: 10 januari 2022, 18:53 uur
Ik vind dit juist wel een lekker nummer.
7,6
Sara Kays - 4
Christina Millian - 6,7
7,6
Sara Kays - 4
Christina Millian - 6,7
0
geplaatst: 11 januari 2022, 17:18 uur
MTH komt tot een gemiddelde van 7,1 (verder niets meer achter die 1) en is daarmee de 5e song in ons klassement met exact dat gemiddelde; een unicum. Ze staan op plek 224.
Cameron Jibril Thomaz bracht in 2006 zijn debuutalbum uit en scoorde sindsdien 8 top 20-hits in de reguliere Amerikaanse Billboard lijst.
Hoewel de eerste single van Cameron die de hitlijst wist te bereiken meteen tot de hoogste positie klom, was het zijn eerbetoon aan de overleden acteur Paul Walker waarmee hij zijn allergrootste hit scoorde. Dit nummer was zo'n ongekend succes dat het zelfs op plek 103 staat in de All-Time Billboard Chart, een fantastische prestatie. Nu nog hoog scoren in dit topic, dan ben je pas écht een grote.
867. Wiz Khalifa - See You Again [feat. Charlie Puth]
[2015, #aw21, #hp3]
Cameron Jibril Thomaz bracht in 2006 zijn debuutalbum uit en scoorde sindsdien 8 top 20-hits in de reguliere Amerikaanse Billboard lijst.
Hoewel de eerste single van Cameron die de hitlijst wist te bereiken meteen tot de hoogste positie klom, was het zijn eerbetoon aan de overleden acteur Paul Walker waarmee hij zijn allergrootste hit scoorde. Dit nummer was zo'n ongekend succes dat het zelfs op plek 103 staat in de All-Time Billboard Chart, een fantastische prestatie. Nu nog hoog scoren in dit topic, dan ben je pas écht een grote.
867. Wiz Khalifa - See You Again [feat. Charlie Puth]
[2015, #aw21, #hp3]
1
geplaatst: 11 januari 2022, 18:09 uur
Onder het ouwelullenmom "hoe nieuwer hoe kutter" en "hoe groter de hit hoe groter de bolus" is het fijn dat deze Jodukus braaf de verwachtingen inlost. Paul Walker zal zich omdraaien in zijn graf en wat mij betreft behoort deze koekenpeer tot de orde der lilliputters.
Jammer dat Budgie nooit de Top 40 heeft gehaald, anders had er nu een heel ander nummer mogen worden beoordeeld.
3
Jammer dat Budgie nooit de Top 40 heeft gehaald, anders had er nu een heel ander nummer mogen worden beoordeeld.
3
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.