menu

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:


avatar van Kees-Jan
Sara Kays - Remember That Night? : 5,5

avatar van esteban
Inwisselbaar, weinig origineel, ... allemaal waar. Maar het is ook gewoon vrij onschuldig, aangenaam voor de oren en in geen geval storend. Ik ken wel andere dingen die TikTok veroorzaakte. Het verhaal van deze artieste is niet uniek. Dit is al meer dan twee jaar aan de gang in de hitlijsten, de beïnvloeding van TikTok-successen en de nieuwe (voorheen onbekende) namen die de app met zich meebrengt. Vroeger was het YouTube, toen in mindere mate weliswaar, nu is dat helemaal verschoven.

6.5

avatar van pureshores
bij Nieuw in de top 40 gaf ik dit afgelopen jaar een 6
Daar blijft ie op staan. Ze lijkt op een jonge Daphne Bunskoek trouwens.





avatar van Shaky
4,77 voor Sara, daarmee staat ze op plek 774.

Vaak komen we in dit topic artiesten tegen die in de US mateloos populair zijn, maar het in Nederland nooit echt gemaakt hebben. Vandaag een dame die juist in Nederland succesvoller was in de charts dan in thuisland Amerika.

Christine Marie Flores heeft echter niets te klagen hoor, naast haar muzikale uitstapjes is ze in Amerika vooral bekend van films en televisieseries. Daarnaast is ze samen met onder andere haar moeder een eigen bedrijf begonnen.

We gaan luisteren naar haar debuutsingle uit 2001.

865. Christina Milian - AM to PM

[2001, #aw12, #hp6]



avatar van Hedser
7, jeugdsentiment



avatar van EvilDrSmith
In een geile bui, met meiden die way out of my league zijn en een xtc-pilletje in mijn mik, kan ik hier vast heel hard op gaan, maar nu ga ik friet met kip eten met mijn kinderen.

5,5

avatar van esteban
4

Oei. Slecht verouderd, vindekik.

avatar van LucM
5,5

Mja, aardig maar ik ben er niet wild van.

avatar van koosknook
Neuh..

3

avatar van musicfriek
4 nooit leuk gevonden

avatar van Edgar18
Deze vond ik destijds wel leuk. Terecht ook, nog steeds geinig.

7,0




avatar van Les de Groot
Sara 3.5
Christina 3

865. Christina Milian - AM to PM: 4
864. Sara Kays - Remember That Night?: 6

avatar van Kees-Jan
Christina Milian - AM to PM : 4

Draadje weinig mis mee maar verre van opwindend.

Bread - 6
Sara - 6,5
Christina - 6,5


avatar van Arrie
9,4

Eén van mijn favoriete 00s pophits. Heerlijke Bloodshy & Avant-productie (ook bekend van Britney's Toxic en Miike Snow).


avatar van Ast
Ast
7,3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:03 uur

geplaatst: vandaag om 12:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.