MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

Apotheosis - O Fortuna : 1,5

Er zijn al slechtere nummers voorbij gekomen

wavanbuuren
Ik ben de beide platen veel dank verschuldigd, want hierdoor ben ik Carl Orff gaan waarderen.
Alhoewel ik alles behalve een raver was, heb ik dit altijd wel kunnen waarderen.
En als het laat genoeg op de avond was, dan kreeg ie me zelfs de dansvloer op

7

Lekker stampeeuuuu toch jordidj1. Lekker bierie drinke

6,5

Ast
1,0

4,70 voor O Fortuna, plek 820.

16 singles bracht Stella Rose Bennett uit waarvan er drie in haar thuisland Nieuw-Zeeland de chart wisten te halen. Slechts één song wist ook een chart buiten Oceanië te bereiken en dat was een samenwerking met de Amerikaanse Brendan Patrick Rice.

In 2017 begon Stella covers op het internet te plaatsen. Daarmee trok ze de aandacht van een producer en later dat jaar kwam haar debuutsingle uit. In maart van dit jaar zal haar nieuwe album worden uitgebracht.

We hoeven slechts twee jaar terug voor dit verzoekje:

911. BENEE - Supalonely [feat. Gus Dapperton]

[2020, #aw17, #hp4]

7

En het is BENEE

musicfriek schreef:

En het is BENEE

Nou, vooruit dan maar

BENEE - Supalonely [feat. Gus Dapperton] : 4,5

Volgens mij was O Fortuna het tweede verzoekje bij Shaky dat hij een 1 gaf bedankt nogmaals voor het voortzetten van dit mooie topic.

deze een 6

jordidj1 schreef:
Volgens mij was O Fortuna het tweede verzoekje bij Shaky dat hij een 1 gaf

Dat doe ik ook echt niet graag, zeker niet bij verzoekjes. Oh oh, het was toch niet ook nog 2x bij dezelfde 'verzoeker' hé?

bedankt nogmaals voor het voortzetten van dit mooie topic.

Thanks, ik doe het graag

wavanbuuren
4

Ast
6,3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:13 uur

geplaatst: vandaag om 20:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.