Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
1
geplaatst: 1 maart 2022, 20:00 uur
Hun Canadese naamgenoten heb ik beduidend hoger zitten, maar ook de bekendere Hot Chocolate mag er best zijn.
7,0
7,0
0
wavanbuuren
geplaatst: 2 maart 2022, 08:33 uur
Sympathiek bandje, al had ik zelf voor Emma gekozen.
7
7
0
geplaatst: 2 maart 2022, 15:03 uur
Fijne tip, thnx! Smaakt mij ook een heel stuk beter/heter dan dit ellenbooglauwe kopje choco.
5,8
5,8
0
geplaatst: 2 maart 2022, 15:35 uur
Heerlijk ongecompliceerde, voorspelbare, rete-ouderwetse, veilige popmuziek, maar oh zo goed uitgevoerd.
8
8
0
geplaatst: 2 maart 2022, 17:12 uur
Enkel de kwaadaardige dokter heeft niets met allemansvrienden Hot Chocolate die het verder prima doen met een gemiddelde van 7,13. Daarmee staat So You Win Again op plek 217.
De Ierse Shuhada Sadaqat heeft 5 hits in de Nederlandse Top 40 gescoord. Zoals we wel vaker in dit topic zien werd het nummer van vandaag enkel in België en Nederland een hit.
De meeste mensen kennen haar van die ene hate it or love it Prince-cover, maar MusicMeter users zijn natuurlijk niet 'de meeste mensen'; hier wordt ze meestal wat meer op waarde geschat.
Het is haar debuutsingle die werd aangevraagd.... en niet slechts 1x! Toen ik vandaag een nieuw rondje maakte om verzoekjes op te vragen, werd deze song opnieuw genoemd. Twee hoge cijfers kunnen we dus sowieso al verwachten.
918. Sinéad O'Connor - Troy
[1987, #aw9, #hp5]
De Ierse Shuhada Sadaqat heeft 5 hits in de Nederlandse Top 40 gescoord. Zoals we wel vaker in dit topic zien werd het nummer van vandaag enkel in België en Nederland een hit.
De meeste mensen kennen haar van die ene hate it or love it Prince-cover, maar MusicMeter users zijn natuurlijk niet 'de meeste mensen'; hier wordt ze meestal wat meer op waarde geschat.
Het is haar debuutsingle die werd aangevraagd.... en niet slechts 1x! Toen ik vandaag een nieuw rondje maakte om verzoekjes op te vragen, werd deze song opnieuw genoemd. Twee hoge cijfers kunnen we dus sowieso al verwachten.
918. Sinéad O'Connor - Troy
[1987, #aw9, #hp5]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.