Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 7 maart 2022, 19:19 uur
9
Blijft geweldig, net zoals het hele album trouwens. Die luister ik nog regelmatig.
Blijft geweldig, net zoals het hele album trouwens. Die luister ik nog regelmatig.
0
geplaatst: 7 maart 2022, 22:52 uur
pureshores en titmeister hebben gelijk. Zeikerige drammer van een irritante piepzanger. Blèh.
Ik vind die van Seal wel goed gek.
5
Ik vind die van Seal wel goed gek.
5
0
geplaatst: 8 maart 2022, 17:10 uur
Gnarls komt op plek 170 terecht met 7,29 gemiddeld.
Ik heb me laten vertellen door de aanvrager dat de harde kern fans van de band waar we naar gaan luisteren dit nummer niet meteen als één van de betere songs bestempeld.
Hoewel dit niet het type band was waarvan de singles het goed deden in de hitlijsten, is dit wel een band wiens invloed door niemand ontkend zal worden.
De mannen bleven een dikke 20 jaar actief, maar midden jaren 90 was het op. Een heleboel problemen op zowel privé- als zakelijk gebied zorgden ervoor dat de band implodeerde.
We gaan naar hun enige notering in de NL Top 40 luisteren.
924. Ramones - Rock 'n' Roll High School
[1980, #aw10, #hp8]
Ik heb me laten vertellen door de aanvrager dat de harde kern fans van de band waar we naar gaan luisteren dit nummer niet meteen als één van de betere songs bestempeld.
Hoewel dit niet het type band was waarvan de singles het goed deden in de hitlijsten, is dit wel een band wiens invloed door niemand ontkend zal worden.
De mannen bleven een dikke 20 jaar actief, maar midden jaren 90 was het op. Een heleboel problemen op zowel privé- als zakelijk gebied zorgden ervoor dat de band implodeerde.
We gaan naar hun enige notering in de NL Top 40 luisteren.
924. Ramones - Rock 'n' Roll High School
[1980, #aw10, #hp8]
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 8 maart 2022, 17:14 uur
Mweh, nooit veel aan gevonden. Te melig.
5
5
1
geplaatst: 8 maart 2022, 18:30 uur
1
geplaatst: 8 maart 2022, 20:48 uur
9.7
Deze singleversie is m.i. beduidend beter dan de albumversie.
Deze singleversie is m.i. beduidend beter dan de albumversie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.