Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
wavanbuuren
geplaatst: 23 maart 2022, 10:16 uur
Het nummer zit technisch en vocaal natuurlijk prima in elkaar, niks op aan te merken.
Het heeft me echter nooit geraakt.
6
Het heeft me echter nooit geraakt.
6
0
geplaatst: 23 maart 2022, 17:28 uur
Always There staat voorlopig op plek 414 met 6,7 gemiddeld.
Ook het verzoekje van vandaag is een cover. Origineel is het van Chris Bell. De groep die dit nummer coverde had twee hits in Nederland; ook die andere song is een cover.
De Britse groep achter dit nummer is misschien beter een project te noemen, want telkens andere muzikanten namen de honneurs waar. In acht jaar tijd werden er vier singles uitgebracht. Dit was hun laatste:
939. This Mortal Coil - You and Your Sister
[1991, #aw6, #hp17]
Ook het verzoekje van vandaag is een cover. Origineel is het van Chris Bell. De groep die dit nummer coverde had twee hits in Nederland; ook die andere song is een cover.
De Britse groep achter dit nummer is misschien beter een project te noemen, want telkens andere muzikanten namen de honneurs waar. In acht jaar tijd werden er vier singles uitgebracht. Dit was hun laatste:
939. This Mortal Coil - You and Your Sister
[1991, #aw6, #hp17]
0
geplaatst: 23 maart 2022, 18:49 uur
Fantastisch project, ik heb alles op cd en lp, al is dat fantastische niet erg aan dit nummer af te horen.
Die psychedelische waterbubbelbackingvocals zijn nog het leukst.
Het origineel doet me zelfs nog minder, terwijl het wel in de hoek zit - 70s folky singer-songwriter - dat me normaliter goed ligt.
6
Die psychedelische waterbubbelbackingvocals zijn nog het leukst.
Het origineel doet me zelfs nog minder, terwijl het wel in de hoek zit - 70s folky singer-songwriter - dat me normaliter goed ligt.
6
0
wavanbuuren
geplaatst: 24 maart 2022, 09:10 uur
Jullie worden bedankt voor het confrontatiemomentje dat dit alweer 31 jaar oud is. Wat moet dat wel niet over mij zeggen. 
Altijd een prachtig liedje gevonden.
8,2

Altijd een prachtig liedje gevonden.
8,2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.