MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

8,5

DJ Madman - 4
Tenpole Tudor - 3,5
Incognito - 8,5
This Mortal Coil - 9

Verrassend lage cijfers hier en daar voor TMC.

Shaky

Ast
incognito: 7,5
this mortal coil: 4

7,20 gemiddeld voor TMC en daarmee staan zij op plek 195.

Het laatste verzoekje van deze ronde:

Voor vandaag is de zus van MJ aangevraagd. Ze scoorde een paar hitjes en dan vooral in een aantal Europese landen. De platenmaatschappij had al gauw in de gaten dat haar muziek niet bepaald aansloeg bij het Amerikaanse publiek, en richtte zijn pijlen op voornamelijk Nederland en Duitsland. Dit nummer werd dan ook alleen bij ons een hit.

Waar de song over gaat zal ik niet hoeven toe te lichten, de titel en clip laten weinig aan de verbeelding over.

940. La Toya Jackson - Sexbox

[1991, #aw4, #hp25]

2

Erg zwak (ze kan niet zingen) en gedateerd, zeer begrijpelijk dat ze niet aansloeg. Zij heeft nog niet eens een fractie van het talent van Janet Jackson laat staan Michael.

Wat is ze eng mager. Een ingevallen gezicht, nauwelijks kont en een taille die dunner is dan de bovenarm van Karen Carpenter. Je kan bijna niet anders denken dan dat ze aan dezelfde ziekte lijdt. Die natúúrlijk puur natuurlijke boezem zorgt wel voor enige anatomische verwarring. Ik zie dat ik niet de enige ben die zijn wenkbrauwen fronst.
Oja, het ging om de muziek. Welke dan?

3

Ik ga zelfs nog iets lager, verschrikkelijk dit:

2,5

Wat een verschil met kleine zusje Janet.

4.5

Als het beperkte hoogtepunt van je liedje (voor mij) een sample van een zin van James Brown is dan weet je dat je niet veel soeps hebt. Ik zou iedereen aanraden ver van deze sexbox vandaan te blijven, voor hun eigen goed......3

939. This Mortal Coil - You and Your Sister 9.0
940. La Toya Jackson - Sexbox 5.0

La Toya Jackson - Sexbox : 2,5

wavanbuuren
Op zijn minst een originele keuze van de aanvrager. De gelijkenis in het gezicht met Michael heeft iets schokkends. Dat had mijn brein niet op deze manier opgeslagen.
Muzikaal natuurlijk volledig nietszeggend.

3

Tenpole Tudor: 7,0
Incognito: 7,0
This Mortal Coil: 9,8
LaToya Jackson: 4,0

Incognito: 7,2
This Mortal Coil: 6,8
La Toya Jackson - Sexbox: 5,5

Ast
3

Sexbox scoort 3,69 gemiddeld en staat op plek 910. Daarmee is deze ronde verzoekjes afgesloten en gaan we weer volledig random door de geschiedenis van de Nederlandse Top 40.

De Filipijnse Enry David en haar zus Myrna brachten in 1970 een single uit, maar die sloeg niet echt aan. In 1972 probeerde Enry opnieuw popsucces te behalen, maar nu met haar andere zus: July. Dat ging een stuk beter, al hield ook dit duo slechts 3 jaar stand. 

Dit is hun grootste hit:

941. Big Secret - Samson and Delilah

[1972, #aw6, #hp13]

5,5

De versie van Middle of the Road is veel beter.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:47 uur

geplaatst: vandaag om 11:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.