Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
1
geplaatst: 24 maart 2022, 16:30 uur
DJ Madman - 4
Tenpole Tudor - 3,5
Incognito - 8,5
This Mortal Coil - 9
Verrassend lage cijfers hier en daar voor TMC.
Shaky
Tenpole Tudor - 3,5
Incognito - 8,5
This Mortal Coil - 9
Verrassend lage cijfers hier en daar voor TMC.
Shaky
0
geplaatst: 24 maart 2022, 17:09 uur
7,20 gemiddeld voor TMC en daarmee staan zij op plek 195.
Het laatste verzoekje van deze ronde:
Voor vandaag is de zus van MJ aangevraagd. Ze scoorde een paar hitjes en dan vooral in een aantal Europese landen. De platenmaatschappij had al gauw in de gaten dat haar muziek niet bepaald aansloeg bij het Amerikaanse publiek, en richtte zijn pijlen op voornamelijk Nederland en Duitsland. Dit nummer werd dan ook alleen bij ons een hit.
Waar de song over gaat zal ik niet hoeven toe te lichten, de titel en clip laten weinig aan de verbeelding over.
940. La Toya Jackson - Sexbox
[1991, #aw4, #hp25]
Het laatste verzoekje van deze ronde:
Voor vandaag is de zus van MJ aangevraagd. Ze scoorde een paar hitjes en dan vooral in een aantal Europese landen. De platenmaatschappij had al gauw in de gaten dat haar muziek niet bepaald aansloeg bij het Amerikaanse publiek, en richtte zijn pijlen op voornamelijk Nederland en Duitsland. Dit nummer werd dan ook alleen bij ons een hit.
Waar de song over gaat zal ik niet hoeven toe te lichten, de titel en clip laten weinig aan de verbeelding over.
940. La Toya Jackson - Sexbox
[1991, #aw4, #hp25]
0
geplaatst: 24 maart 2022, 17:33 uur
2
Erg zwak (ze kan niet zingen) en gedateerd, zeer begrijpelijk dat ze niet aansloeg. Zij heeft nog niet eens een fractie van het talent van Janet Jackson laat staan Michael.
Erg zwak (ze kan niet zingen) en gedateerd, zeer begrijpelijk dat ze niet aansloeg. Zij heeft nog niet eens een fractie van het talent van Janet Jackson laat staan Michael.
0
geplaatst: 24 maart 2022, 17:59 uur
Wat is ze eng mager. Een ingevallen gezicht, nauwelijks kont en een taille die dunner is dan de bovenarm van Karen Carpenter. Je kan bijna niet anders denken dan dat ze aan dezelfde ziekte lijdt. Die natúúrlijk puur natuurlijke boezem zorgt wel voor enige anatomische verwarring. Ik zie dat ik niet de enige ben die zijn wenkbrauwen fronst.
Oja, het ging om de muziek. Welke dan?
3
Oja, het ging om de muziek. Welke dan?
3
0
geplaatst: 24 maart 2022, 18:00 uur
Ik ga zelfs nog iets lager, verschrikkelijk dit:
2,5
Wat een verschil met kleine zusje Janet.
2,5
Wat een verschil met kleine zusje Janet.
0
geplaatst: 24 maart 2022, 21:28 uur
Als het beperkte hoogtepunt van je liedje (voor mij) een sample van een zin van James Brown is dan weet je dat je niet veel soeps hebt. Ik zou iedereen aanraden ver van deze sexbox vandaan te blijven, voor hun eigen goed......3
0
geplaatst: 25 maart 2022, 01:07 uur
939. This Mortal Coil - You and Your Sister 9.0
940. La Toya Jackson - Sexbox 5.0
940. La Toya Jackson - Sexbox 5.0
0
wavanbuuren
geplaatst: 25 maart 2022, 08:38 uur
Op zijn minst een originele keuze van de aanvrager. De gelijkenis in het gezicht met Michael heeft iets schokkends. Dat had mijn brein niet op deze manier opgeslagen.
Muzikaal natuurlijk volledig nietszeggend.
3
Muzikaal natuurlijk volledig nietszeggend.
3
0
geplaatst: 25 maart 2022, 09:42 uur
Tenpole Tudor: 7,0
Incognito: 7,0
This Mortal Coil: 9,8
LaToya Jackson: 4,0
Incognito: 7,0
This Mortal Coil: 9,8
LaToya Jackson: 4,0
0
geplaatst: 25 maart 2022, 13:27 uur
Incognito: 7,2
This Mortal Coil: 6,8
La Toya Jackson - Sexbox: 5,5
This Mortal Coil: 6,8
La Toya Jackson - Sexbox: 5,5
0
geplaatst: 25 maart 2022, 17:09 uur
Sexbox scoort 3,69 gemiddeld en staat op plek 910. Daarmee is deze ronde verzoekjes afgesloten en gaan we weer volledig random door de geschiedenis van de Nederlandse Top 40.
De Filipijnse Enry David en haar zus Myrna brachten in 1970 een single uit, maar die sloeg niet echt aan. In 1972 probeerde Enry opnieuw popsucces te behalen, maar nu met haar andere zus: July. Dat ging een stuk beter, al hield ook dit duo slechts 3 jaar stand.
Dit is hun grootste hit:
941. Big Secret - Samson and Delilah
[1972, #aw6, #hp13]
De Filipijnse Enry David en haar zus Myrna brachten in 1970 een single uit, maar die sloeg niet echt aan. In 1972 probeerde Enry opnieuw popsucces te behalen, maar nu met haar andere zus: July. Dat ging een stuk beter, al hield ook dit duo slechts 3 jaar stand.
Dit is hun grootste hit:
941. Big Secret - Samson and Delilah
[1972, #aw6, #hp13]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.