menu

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
avatar van LucM
7,5

avatar van Hedser
Nick Kamen 6,8
Melee 7,7

avatar van JoaMuse
Haha leuke deze, die brave poprock was helemaal m'n ding die tijd. Zie ook o.a. The Fray - How To Save a Life, OneRepublic - Stop and Stare en The Script - The Man Who Can't Be Moved. Van Coldplay en Keane was ik natuurlijk ook fan. Kort daarna ontdekte ik Muse en mocht het stilaan wat harder/alternatiever.

8,5


avatar van andré
Als ik eens NPO Radio-2 luister komt deze altijd langs. Brave, veilige, kleurloze pop.

4.5

avatar van 50tracks
Nick Kamen 6
Melee 7,5

avatar van NewYorkCityLight
Nick Kamen: 8.5
Melee: 6



avatar van ranboy
7,75

avatar van Ast
Ast
7,3


avatar van Fathead
1

Dit trek ik niet. Muziek waarbij alle opwinding is weggefilterd...


avatar van Simon77
Mêlée: 7

avatar van Shaky
5,5

avatar van Shaky
Built to Last kon rekenen op cijfers variërend van 1 tot 9. Gemiddeld komt de song tot 6,41 en dat is goed voor plek 356.

Twintig jaar geleden was het programma Starmaker een enorme televisiehit: mensen werden in een huis gestopt om ze tot band te kunnen kneden. Logischerwijs kwam de single die dat programma voortbracht op de eerste plek in de Top 40 terecht..... en daar was lang niet iedereen blij mee.

Een groep komieken pakte zich samen om aan te tonen dat iedere malloot een nummer 1-hit kan scoren als de marketingmachine maar hard genoeg werkt. Wat bleek: het werkte. De mannen scoorden een dikke hit en hun punt was gemaakt. 

617. One Day Fly - I Wanna Be a One Day Fly

[2001, #aw8, #hp1]  



avatar van Rudi S
Mêlée - Built to Last : 6,5
Eendagsvlieg : 7,5


avatar van Simon77
One Day Fly: 7


avatar van koosknook
3

Eerst maar eens wat zanglessen nemen.

avatar van Les de Groot
Built to last 5
one day fly 6



avatar van ranboy
2,5


avatar van esteban
Tjah.

2,5



Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:17 uur

geplaatst: vandaag om 01:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.