menu

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:


avatar van Kees-Jan
Mêlée - Built to Last : 6

One Day Fly - I Wanna Be a One Day Fly : 7

avatar van Ast
Ast
6,3

avatar van Shaky
6,2

avatar van Shaky
One Day Fly belandt op plek 575 met 4,53 gemiddeld.

Van deze one hit wonder gaan we naar de 7e succesvolste zanger in de Top 40 aller tijden: 50 noteringen in de Nederlandse hitlijst waaronder 6 nummer 1-hits. Wij gaan naar een nummer 2-hit luisteren:

618. Michael Jackson - Billie Jean

[1983, #aw19, #hp2] 



avatar van laxus11
10 Onverwoestbaar


avatar van johan de witt
Blijft leuk.

7,2



avatar van Simon77
Billie Jean: 9


avatar van ArthurDZ
10

Wie hield dit meesterwerk van de nummer 1 af??? In België wel gewoon terecht op 1 trouwens!

avatar van LucM
9,5

One Day Fly : 3,5

avatar van Koenr
8

617. One Day Fly - 1,5

avatar van Shaky
ArthurDZ schreef:

Wie hield dit meesterwerk van de nummer 1 af??? In België wel gewoon terecht op 1 trouwens!

Hier had men schijnbaar net wat meer met Fame van Irene Cara....





avatar van Johnny Marr
Nog een 0,1 voor One Day Fly, Shaky. Waarom post je dit soort rotzooi?

avatar van Shaky
Johnny Marr, af en toe is het goed om ons door bepaalde platen nog eens volop bewust te realiseren hoe gelukkig we ons mogen prijzen met echt mooie muziek



avatar van Ast
Ast
8

avatar van Shaky
8,8

avatar van ranboy
7,75

Als ik de cijfers hier zie, vraag ik me af waarom Billie Jean niet elk jaar de MuMe-ladder wint..

avatar van laxus11
Mag van mij best winnen en dat zou gelijk de beste winnaar ooit zijn in de ladder


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:39 uur

geplaatst: vandaag om 12:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.