MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
Cilla Black belandt op plek 359 met 6,39 gemiddeld.
Billie Eilish belandt op plek 229 met 6,89 gemiddeld.

Vandaag werd bekend dat het Britse model Ivor Neville Kamen overleden is. Toen hij via een aantal modebladen doorbrak, besloot men hem een muziekcarrière te laten beginnen. Dat verliep niet slecht: hij bereikte in zeven jaar tijd 3x de Engelse top 40 en met het nummer waar we vandaag naar gaan luisteren wist hij in Oostenrijk en Zweden zelfs een nummer 1-notering te scoren.

615. Nick Kamen - I Promised Myself

[1990, #aw13, #hp6]  

Jaaaa, dit vind ik een geweldige guilty pleasure! Was ook een dingetje in de vriendengroep tijdens de laatste jaren van 't middelbaar onderwijs, dus dat speelt mee. Altijd blij als deze langskomt.

9

2 dit snap ik wel en is gewoon (let op daar is ie) zeiver

esteban schreef:
Jaaaa, dit vind ik een geweldige guilty pleasure! Was ook een dingetje in de vriendengroep tijdens de laatste jaren van 't middelbaar onderwijs, dus dat speelt mee. Altijd blij als deze langskomt.

Zou dat niet eerder die remix uit 2004 zijn waar jij op doelt?

Shaky schreef:
(quote)

Zou dat niet eerder die remix uit 2004 zijn waar jij op doelt?

Toch niet.

Gewoon de pure versie, good for you

Billie: 7
Nick: 5.5

R.I.P. Nick Kamen.

7,5 fijn 80's nummer.

Nick Kamen - I Promised Myself : 7

Simon77 schreef:
R.I.P. Nick Kamen.

Damn, ik had het nog niet door.

7,5

Niet kapot te krijgen.

wavanbuuren
7,7

9,2

Nummer uit mijn jeugd, klassieker in huize friek

Ast
7

I Promised Myself scoort 6,82 gemiddeld en komt op plek 248 terecht.

De Californische jongens van vandaag wisten in eigen land nooit door te breken. Geen enkele van hun 9 singles wist de top 100 te halen en zelfs hun 3 studio albums wisten allemaal de album chart niet te halen. In Europa en Azië hadden ze meer succes en dan voornamelijk in Nederland.

Het nummer waar we vandaag naar gaan luisteren was de eerste single die ergens een hitlijst wist te bereiken. Veel airplay in 2008, maar kennen we dit nummer nu, 13 jaar later, nog?

616. Mêlée - Built to Last

[2008, #aw18, #hp7] 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:54 uur

geplaatst: vandaag om 08:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.