Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 29 april 2022, 23:30 uur
Robin Gibb-Saved by the bell 5
Andy Gibb-I just want to be your everything 6,8
Barry Gibb-Shine shine 6
Bee Gees-Jive talking 7,8
Andy Gibb-I just want to be your everything 6,8
Barry Gibb-Shine shine 6
Bee Gees-Jive talking 7,8
0
geplaatst: 30 april 2022, 17:18 uur
De gemiddelden van de komende week en gisteren gaan op zich laten wachten. De komende dagen is Zuidoost Engeland namelijk mijn thuis en een laptop heb ik niet meegenomen
. Natuurlijk gaat dit topic gewoon door, al zou het kunnen dat een song af en toe iets vroeger of later dan gewoonlijk gepost zal worden.
Vandaag een meidengroep uit London die in eigen land maar liefst 6 nummer 1-hits wist te scoren (en nog een 7e keer als onderdeel van Band Aid 20). We gaan 22 jaar terug in de tijd naar hun allereerste single.
977. Sugababes - Overload
[2000, #aw12, #hp14]
. Natuurlijk gaat dit topic gewoon door, al zou het kunnen dat een song af en toe iets vroeger of later dan gewoonlijk gepost zal worden.Vandaag een meidengroep uit London die in eigen land maar liefst 6 nummer 1-hits wist te scoren (en nog een 7e keer als onderdeel van Band Aid 20). We gaan 22 jaar terug in de tijd naar hun allereerste single.
977. Sugababes - Overload
[2000, #aw12, #hp14]
0
geplaatst: 30 april 2022, 17:59 uur
esteban schreef:
Beide hebben veel betere.
Dan ben ik wel benieuwd welke (veel) betere nummers de Sugababes nog hebben? Ze hebben nog een paar leuke hitjes, maar dit is toch echt wel één van de beste.Beide hebben veel betere.
7,5
0
geplaatst: 30 april 2022, 18:10 uur
Euh, zowat al hun andere hits?
(bij wijze van spreken) Stronger, Push the Button, Round Round, Freak Like Me, Hole in the Head, etc. Iets beter tot veel beter. Misschien ben ik wat streng voor Overload, maar ik ben het nummer ontzettend beu geraakt over time.
(bij wijze van spreken) Stronger, Push the Button, Round Round, Freak Like Me, Hole in the Head, etc. Iets beter tot veel beter. Misschien ben ik wat streng voor Overload, maar ik ben het nummer ontzettend beu geraakt over time.
0
geplaatst: 30 april 2022, 18:42 uur
7
Round Round en Freak Like Me
Voor mij is dit zeker ook niet hun beste song, wel gewoon aardig
Round Round en Freak Like Me
Voor mij is dit zeker ook niet hun beste song, wel gewoon aardig
0
geplaatst: 30 april 2022, 19:12 uur
Robin: 3 ('Juliet' is idd veel en veel leuker dan deze dramatische dramaqueendraak)
Andy: 4 (er gebeurt helemaal nadanoppesniks in dit nietszeggende neuzeldeuntje)
Maurice: 4,5 (ook opmerkelijk saai, maar net even wat minder leeg en vlak dankzij de 80s sound. Dat überlullige calypsotrompetje (of wat is het?) kost punten.)
Bij elkaar duidelijk een bewijs van de som der delen is groter etc., al is het ook niet hun finest four minutes: 6
Familietechnisch had ook een deuntje van Lulu geplaatst kunnen worden, die getrouwd was met Maurice. Maar misschien ook beter van niet.
Sugababes: destijds verafschuwd, maar anno nu bevalt het me eigenlijk best wel. Al zou dat ook kunnen komen door het stroeve Gibb-kwartiertje. 7
Andy: 4 (er gebeurt helemaal nadanoppesniks in dit nietszeggende neuzeldeuntje)
Maurice: 4,5 (ook opmerkelijk saai, maar net even wat minder leeg en vlak dankzij de 80s sound. Dat überlullige calypsotrompetje (of wat is het?) kost punten.)
Bij elkaar duidelijk een bewijs van de som der delen is groter etc., al is het ook niet hun finest four minutes: 6
Familietechnisch had ook een deuntje van Lulu geplaatst kunnen worden, die getrouwd was met Maurice. Maar misschien ook beter van niet.

Sugababes: destijds verafschuwd, maar anno nu bevalt het me eigenlijk best wel. Al zou dat ook kunnen komen door het stroeve Gibb-kwartiertje. 7
0
geplaatst: 30 april 2022, 22:22 uur
Robin Gibb: 7
Andy Gibb: 6
Barry Gibb: 5,5
Bee Gees: 6
Sugababes: 7,5
Andy Gibb: 6
Barry Gibb: 5,5
Bee Gees: 6
Sugababes: 7,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.