Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 april 2022, 20:52 uur
6,25
Misschien voor de hand liggend, maar al zijn bekende hits werden geschreven en geproduceerd door een of meerdere broers van The Bee Gees, en dat is ook duidelijk te horen.
Misschien voor de hand liggend, maar al zijn bekende hits werden geschreven en geproduceerd door een of meerdere broers van The Bee Gees, en dat is ook duidelijk te horen.
3
geplaatst: 27 april 2022, 23:13 uur
0
geplaatst: 28 april 2022, 17:16 uur
Andy doet het net wat minder dan zijn oudere broer en scoort 6,02 gemiddeld. Daarmee staat hij op plek 661.
Robin scoorde een wereldhit in '69, dus Barry kon niet achterblijven. In 1970 bracht Barry Alan Crompton Gibb zijn eerste solo-single uit, maar dat nummer flopte behoorlijk. Eigenlijk alleen Nederland liep warm voor deze poging van de Bee Gees frontman.
In de 80's probeerde Barry het nogmaals met een solo song, en aangezien hij net een aantal succesvolle duetten met Barbra Streisand had uitgebracht, deed deze song het in de nasleep daarvan wat beter. Het nummer werd in meerdere landen een hit(je), waaronder in België en Nederland.
975. Barry Gibb - Shine Shine
[1984, #aw3, #hp32]
Robin scoorde een wereldhit in '69, dus Barry kon niet achterblijven. In 1970 bracht Barry Alan Crompton Gibb zijn eerste solo-single uit, maar dat nummer flopte behoorlijk. Eigenlijk alleen Nederland liep warm voor deze poging van de Bee Gees frontman.
In de 80's probeerde Barry het nogmaals met een solo song, en aangezien hij net een aantal succesvolle duetten met Barbra Streisand had uitgebracht, deed deze song het in de nasleep daarvan wat beter. Het nummer werd in meerdere landen een hit(je), waaronder in België en Nederland.
975. Barry Gibb - Shine Shine
[1984, #aw3, #hp32]
0
geplaatst: 28 april 2022, 17:35 uur
975. Barry Gibb - Shine Shine: 5
974. Andy Gibb - I Just Want to Be Your Everything: 6,5
974. Andy Gibb - I Just Want to Be Your Everything: 6,5
0
geplaatst: 28 april 2022, 17:45 uur
Kappen nou met die matige Bee Gees solozooi aub. Welletjes geweest.
4,5
4,5
2
geplaatst: 28 april 2022, 17:56 uur
Johnny Marr schreef:
Ik geef het door aan het management, ze nemen het mee.
Barry: 5
0
geplaatst: 29 april 2022, 11:48 uur
Barry Gibb - Shine Shine: 4,5
Andy Gibb - I Just Want to Be Your Everything: 5
Andy Gibb - I Just Want to Be Your Everything: 5
1
geplaatst: 29 april 2022, 17:10 uur
Barry kan ons niet bekoren en scoort 4,91 gemiddeld. Hij staat op plek 852.
Hey, waar is de solohit van Maurice?! Helaas, hij scoorde alleen een hit in Maleisië en Singapore. Andere hitlijsten wist hij niet te bereiken met de twee solo-singles die hij uitbracht. Maar niet getreurd voor de Maurice Ernest Gibb fans in dit topic, vandaag komt hij voorbij als onderdeel van de zingende broertjes.
De Bee Gees zal ik toch verder niet hoeven te introduceren neem ik aan. We gaan gewoon luisteren naar één van hun dikke nummer 1-hits in de US.
976. Bee Gees - Jive Talkin'
[1975, #aw4, #hp23]
Hey, waar is de solohit van Maurice?! Helaas, hij scoorde alleen een hit in Maleisië en Singapore. Andere hitlijsten wist hij niet te bereiken met de twee solo-singles die hij uitbracht. Maar niet getreurd voor de Maurice Ernest Gibb fans in dit topic, vandaag komt hij voorbij als onderdeel van de zingende broertjes.
De Bee Gees zal ik toch verder niet hoeven te introduceren neem ik aan. We gaan gewoon luisteren naar één van hun dikke nummer 1-hits in de US.
976. Bee Gees - Jive Talkin'
[1975, #aw4, #hp23]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.