MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

7,25

Beegees 7,2
Sugarbabes 4

7,5

Mee eens dat de Babes wel wat betere songs hebben. Met als hoogtepunt de mashup Freak Like Me die bij mij een 9 zou scoren.

Deze man scoorde in 2011 zijn eerste hit in Nederland en sindsdien is hem dat nog 26x gelukt. Zijn hits maken hem dan ook de op dit moment 7e succesvolste artiest in de Nederlandse Top 40 aller tijden.

In zijn thuisland doet deze uit Halifax afkomstige dertiger het nog veel beter en wordt eigenlijk alles wat hij uitbrengt een enorme hit.

Doet hij het in dit topic ook goed?

978. Ed Sheeran - Bad Habits

[2021, #aw25, #hp1]

Nee

4

Ast
Beegees: 6
Sugababes: 7
Ed Sheeran: 7

5.2

Ed is de vleesgeworden verpersoonlijking en de belichaming van het kwaad van alles wat er tegenwoodig mis is in de hitparade.

3

Niet zoveel mis mee

7

Arrie schreef:
Niet zoveel mis mee

7

Hier is veel, maar dan ook echt heeuul erg kapot veel mis mee. Wat een emotieloos gedrocht. Geef mij dan maar Shape of You, lekkah schuren.

2

Nog een tien plusje voor Sugababes trouwens.

Sugababes - 10

4

Zijn vroegere hits waren veel beter.

Ed Sheeran: 6.0

Ik blijf het jammer vinden dat Ed Sheeran zich plots op ultra-commerciële hitjes gericht heeft. Uiteraard was wat hij daarvoor deed ook enorm toegankelijk, maar het had veel meer eigenheid. Plots gooide hij dat volledig overboord. Dit kon evengoed een Bieber geweest zijn. Rekening houdend met wat doorgaans nog allemaal de UltraTop haalt, kan ik het eigenlijk niet eens echt slecht noemen. En héééééél nipte ...

6

Als we het dan toch over succesvolle Britten hebben dan kunnen we ook net zo goed dit instituut uit de popmuziek nog een keer voorbij laten komen.

We gaan luisteren naar de lead single van zijn album Aladdin Sane. Het was tevens het eerste nummer dat deze Londenaar schreef in New York.

979. David Bowie - The Jean Genie

[1973, #aw9, #hp7]

9.1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:09 uur

geplaatst: vandaag om 17:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.