MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

6,5

4,5

Samim - Heater : 3,5

Pearl Jam - Oceans : 5

Galaxy-Lin - Long Hot Summer : 6

Galaxy-Lin - Long Hot Summer : 7

Ast
6

Galaxy-Lin staat op plek 681 met een gemiddelde van 6,05.

De Jamaicaanse zanger van vandaag was tussen 1979 en 1985 onderdeel van familieband The Melody Makers. Al vrij snel werd duidelijk dat deze man toch wel behoorlijk wat charisma en talent had, en in 1985 besloot de band hun naam dan ook te veranderen en Ziggy tot frontman te bestempelen.

Ze bleven tot 2002 actief met hun frontman, maar in de early 00s vond hij het tijd voor een solocarrière en dat pakte niet slecht uit. Okay, de singlesuccessen verdwenen, maar vrijwel al zijn soloalbums belandden op de 1e plek in de Amerikaanse reggae chart.

1028. Ziggy Marley and The Melody Makers - Tomorrow People

[1988, #aw12, #hp4]

7,5

Galaxy-Lin 6
Ziggy 5,6

5,5

6,5

Schaamteloze zelfpromotie? Yup!

Vanaf morgen presenteer ik mijn top 100 favoriete songs in dit prachtige topic: De top 100 van... (Shaky) - MusicMeter.nl. Mocht je eens willen zien welke songs allemaal rondspoken in mijn hoofd, lees daar lekker mee.

6.8

7.75

6.5

7,2
Kozmik had een 9,5 gehad

7,0

Ziggy Marley and The Melody Makers - Tomorrow People : 6

5,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:51 uur

geplaatst: vandaag om 18:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.