Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2022, 17:10 uur
Ziggy Marley scoort 6,61 gemiddeld en staat op plek 483.
Vandaag de vijfde single die Christopher Joseph Isaak uitbracht. Zijn eerste vier singles deden weinig in de hitlijsten (min-hitjes hier en daar in verschillende landen) en het zou nog een kleine 2 jaar duren voordat hij zijn wereldhit te pakken zou hebben.
Deze 5e single, afkomstig van zijn 2e album, werd zijn eerste hit in de reguliere hitlijsten. In dit geval in Frankrijk en Nederland. Een re-release in 1991 deed het nog beter.
1029. Chris Isaak - Blue Hotel
[1987, #aw4, #hp31]
Vandaag de vijfde single die Christopher Joseph Isaak uitbracht. Zijn eerste vier singles deden weinig in de hitlijsten (min-hitjes hier en daar in verschillende landen) en het zou nog een kleine 2 jaar duren voordat hij zijn wereldhit te pakken zou hebben.
Deze 5e single, afkomstig van zijn 2e album, werd zijn eerste hit in de reguliere hitlijsten. In dit geval in Frankrijk en Nederland. Een re-release in 1991 deed het nog beter.
1029. Chris Isaak - Blue Hotel
[1987, #aw4, #hp31]
1
geplaatst: 20 juni 2022, 17:15 uur
9,5
geweldige plaat, geweldige artiest!
2 keer live mogen zien, beide keren een feestje!
geweldige plaat, geweldige artiest!
2 keer live mogen zien, beide keren een feestje!
0
geplaatst: 20 juni 2022, 20:49 uur
Als ik deze opzet in het bijzijn van GoodLadySmith dan wordt het geheid geen wicked game.
8,7
8,7
1
geplaatst: 20 juni 2022, 23:15 uur
1
geplaatst: 21 juni 2022, 10:00 uur
EvilDrSmith schreef:
GoodLadySmith
GoodLadySmith
Confession time, je noemde dat laatst ook bij een song... ik ben toen serieus gaan Googelen want: 'huh, die artiest ken ik helemaal niet, klinkt interessant.'
het kwartje is nu pas gevallen hier.....Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.