MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
wavanbuuren
Blue Hotel is zo'n nummer waarbij ik mee MOET zingen. Al wil ik niet, het is sterker dan ikzelf.
No brainer.

10

Shaky schreef:
(quote)

Confession time, je noemde dat laatst ook bij een song... ik ben toen serieus gaan Googelen want: 'huh, die artiest ken ik helemaal niet, klinkt interessant.' het kwartje is nu pas gevallen hier.....

Ladysmith Black Mambazo - MusicMeter.nl

Ik vermoed dat Evil Dr Smith deze keer iemand anders bedoelde

Ast
9

Shaky schreef:
Ik vermoed dat Evil Dr Smith deze keer iemand anders bedoelde

Uiteraard, maar wellicht dat jij in die richting zat te denken.

8,30 voor Blue Hotel plaatst het nummer op een mooie 9e plek.

In 2006 brachten de zusjes  Felisha, Fallon, Farrah en Neosha King een single uit die in de VS en Canada meer dan aardig zou scoren. In Nederland liepen we er niet warm voor en de song bereikte de Top 40 niet. 

Vorig jaar besloot een New Yorkse dj die hit-song onder handen te nemen en nu ging het Nederlandse publiek wel overstag. 

1030. Acraze - Do It to It [feat. Cherish]

[2021, #aw15, #hp5]

Blue Hotel 7

Do It To It 8,5

Lekkere Beuker hoor

Blue Hotel 9
Acraze 7

EvilDrSmith schreef:
GoodLadySmith
Shaky schreef:
Confession time, je noemde dat laatst ook bij een song... ik ben toen serieus gaan Googelen want: 'huh, die artiest ken ik helemaal niet, klinkt interessant.' het kwartje is nu pas gevallen hier.....
Ik laat haar dit nummer maar niet horen, want dan blijft er van haar humeur weinig good en lady over.
2

5,5

3,5

Acraze - Do It to It [feat. Cherish] : 2

wavanbuuren
2

3

2 zenuwtergend

Ast
4,5

3,7

Cherish en Acraze belanden op de 981e plek met een gemiddelde van 4,03.

De diva van vandaag is ondertussen al tien jaar dood, maar haar hits worden nog steeds door nieuwe generaties ontdekt. Dan heb je toch ergens iets goed gedaan.

Zullen we maar gewoon naar één van haar meest iconische songs gaan luisteren?

1031. Donna Summer - I Feel Love

[1977 #aw11, #hp1]

Jaaaaaaa! De beste discostamper ever!
De kwartier durende psychedelische floorfiller van Patrick Cowley is nóg geweldiger.
En de versie van Kyteman met My Baby-zangeres Cato bij Matthijs Gaat Door is misschien wel de geniaalste coverversie (en mag fier naast het origineel staan, misschien zelfs wel erboven).

Hoe dan ook: een dikke 10.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:43 uur

geplaatst: vandaag om 15:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.