Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2021, 17:10 uur
6,00 voor Tumbleweeds, daarmee staat deze Nederlandse band op plek 448.
6,65 voor Margaret Singana, daarmee staat deze Zuid-Afrikaanse op plek 294.
De Deense Karen Marie Aagaard Ørsted Andersen wist met haar eerste acht singles geen hoge ogen te gooien. In haar thuisland sloegen de songs nog redelijk aan, maar een doorbraak bleef uit. Totdat het in 2016 plots raak was: gouden en platina platen vlogen haar om de oren voor deze song die tot summer anthem werd bestempeld.
Wat vinden wij van dit nummer dat gaat over het hervinden van je innerlijke kracht?
624. MØ - Final Song
[2016, #aw17, #hp20]
Mededeling van huishoudelijke aard: morgen zal de plaat van de dag wat later gepost worden dan de gewoonlijke +-17.15 tijd.
6,65 voor Margaret Singana, daarmee staat deze Zuid-Afrikaanse op plek 294.
De Deense Karen Marie Aagaard Ørsted Andersen wist met haar eerste acht singles geen hoge ogen te gooien. In haar thuisland sloegen de songs nog redelijk aan, maar een doorbraak bleef uit. Totdat het in 2016 plots raak was: gouden en platina platen vlogen haar om de oren voor deze song die tot summer anthem werd bestempeld.
Wat vinden wij van dit nummer dat gaat over het hervinden van je innerlijke kracht?
624. MØ - Final Song
[2016, #aw17, #hp20]
Mededeling van huishoudelijke aard: morgen zal de plaat van de dag wat later gepost worden dan de gewoonlijke +-17.15 tijd.
0
geplaatst: 13 mei 2021, 20:59 uur
Een Summer Anthem die mij volledig ontgaan is? Of zou ik die op zo'n korte tijd al volledig vergeten zijn? Best mogelijk als ik 't zo hoor. 13 in een dozijn.
5
5
0
geplaatst: 14 mei 2021, 09:53 uur
Ze heeft betere nummers, maar heb altijd een zwak gehad voor MØ.
7,3
7,3
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.