Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
4
geplaatst: 4 juli 2022, 23:22 uur
Jeugdsentiment dit! Volgens mijn moeder mijn eerste favoriete nummer ooit, ik moet een jaar of twee geweest zijn maar ging naar verluidt altijd uit mijn dak wanneer deze veelvuldig langskwam op de Belgische radio 
9

9
0
geplaatst: 5 juli 2022, 17:26 uur
De eerste troef in dit thema scoort 6,72 en staat op plek 439.
Portugees
Johnny Rodrigues en zijn niet bestaande orkest bracht een nummer uit dat waarschijnlijk niet eens van hem was. Volgens de man zelf is het wel Johnny die we horen, en heeft hij gewoon een ongekend goede cover uitgebracht van een nummer van Roberto Leal. Leal en een aantal prominenten, waaronder de uitgever en journalisten, claimen dat het gewoon de originele versie is die stiekem is uitgegeven onder een andere naam. Absurd verhaal.
Dit was in ieder geval de versie die in de hitlijst stond van dus of Johnny of Roberto.
1044. Johnny & Orquesta Rodrigues - Hey Mal Yo
[1975, #aw12, #hp1]
Portugees
Johnny Rodrigues en zijn niet bestaande orkest bracht een nummer uit dat waarschijnlijk niet eens van hem was. Volgens de man zelf is het wel Johnny die we horen, en heeft hij gewoon een ongekend goede cover uitgebracht van een nummer van Roberto Leal. Leal en een aantal prominenten, waaronder de uitgever en journalisten, claimen dat het gewoon de originele versie is die stiekem is uitgegeven onder een andere naam. Absurd verhaal.
Dit was in ieder geval de versie die in de hitlijst stond van dus of Johnny of Roberto.
1044. Johnny & Orquesta Rodrigues - Hey Mal Yo
[1975, #aw12, #hp1]
0
geplaatst: 5 juli 2022, 17:37 uur
1044. Johnny & Orquesta Rodrigues - Hey Mal Yo: 5
1043. Andrea Bocelli - Con te Partirò: 8,5
1043. Andrea Bocelli - Con te Partirò: 8,5
0
geplaatst: 5 juli 2022, 21:20 uur
Ik was gisteravond in een feestwinkel en zocht naar een pruik die een beetje doet denken aan de coupe van Bon Scott, maar ik had bijna zo'n superafropruik meegenomen: die zag er helemaal te gek uit. Jammer dat het niet paste in het thema van het aanstaande feestje. Ook jammer dat je bijna niemand meer ziet met zulke kapsels.
6
6
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.