Muziek / Muziekgames / Prog Ladder 2022
zoeken in:
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 maart 2022, 10:37 uur
Mssr Renard schreef:
Is dat niet exact wat ik ook zei? En inderdaad teveel poltiek. Daar ben ik het mee eens. Ik probeerde slechts een potje te breken voor Rusland.
Zie ook het woordje inderdaad Is dat niet exact wat ik ook zei? En inderdaad teveel poltiek. Daar ben ik het mee eens. Ik probeerde slechts een potje te breken voor Rusland.

Overigens heeft Mother Russia van Iron Maiden een van de vetste intro's aller tijden. Maar dat is weer een ander verhaal.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 maart 2022, 10:37 uur
Ronde 0 - Ladder 42:
15 Major Parkinson - Night Hitcher
9 Dyble Longdon - France +2 [+1 corr Zagato]
5 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish) +1
4 Cynic - Evolutionary Sleeper
Deadline vrijdag 4 maart 19 uur
33
9 Dyble Longdon - France +2 [+1 corr Zagato]
5 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish) +1
33
1
geplaatst: 4 maart 2022, 11:13 uur
Mssr Renard schreef:
Is dat niet exact wat ik ook zei? En inderdaad teveel poltiek. Daar ben ik het mee eens. Ik probeerde slechts een potje te breken voor Rusland.
(quote)
Ik begrijp dit maar misschien is het toch beter te zeggen een potje te breken voor Russen in plaats van Rusland. Ik heb ook veel met Russen samengewerkt, met veel prachtige mensen in het hoger onderwijs (studenten, collega's, universiteiten). Zij waren en zijn merendeels tegen Poetin. Met hem is veel mis. Echter, met de Russische staat die hem steunt is ook veel mis. Dat zien we dagelijks. Poetin is de dictatoriale baas maar hij doet dit niet alleen.
0
Mssr Renard
geplaatst: 4 maart 2022, 11:17 uur
Ronde 0 - Ladder 42:
10 Dyble Longdon - France +1
7 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish) +2
Normaliter zou ik Cynic geweldig vinden, maar wat is dit? Compleet met auto-tuned vocalen. Niet de Cynic die ik ken in elk geval. Major Parkinson is erg progressief, ze mengen industrial, gothic en trap (wat ik erin hoor) maar ik vind het verre van mooi. Hoe noemen ze dat hier? Niet mijn ding.
De progfolk van zowel Dyble Longdon en Lazuli zijn klef maar wel mijn ding. Lekker om naar te luisteren en verre van progressief, maar ze winnen wel de punten. Bovendien is Frans naast het Duits een prachtige taal om naar te luisteren. Altijd maar dat engels/amerikaans. Ik vind het een verademing. Ik had ook wat Frans-Canadeze bands genomineerd, maar die zijn reeds weggestemd. Er is veel franstalige prog/progfolk, en de taal past wonderwel bij het zweverige, dromerige muziek.
10 Dyble Longdon - France +1
7 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish) +2
Normaliter zou ik Cynic geweldig vinden, maar wat is dit? Compleet met auto-tuned vocalen. Niet de Cynic die ik ken in elk geval. Major Parkinson is erg progressief, ze mengen industrial, gothic en trap (wat ik erin hoor) maar ik vind het verre van mooi. Hoe noemen ze dat hier? Niet mijn ding.
De progfolk van zowel Dyble Longdon en Lazuli zijn klef maar wel mijn ding. Lekker om naar te luisteren en verre van progressief, maar ze winnen wel de punten. Bovendien is Frans naast het Duits een prachtige taal om naar te luisteren. Altijd maar dat engels/amerikaans. Ik vind het een verademing. Ik had ook wat Frans-Canadeze bands genomineerd, maar die zijn reeds weggestemd. Er is veel franstalige prog/progfolk, en de taal past wonderwel bij het zweverige, dromerige muziek.
1
geplaatst: 4 maart 2022, 11:26 uur
Mssr Renard schreef:
...
Normaliter zou ik Cynic geweldig vinden, maar wat is dit? Compleet met auto-tuned vocalen. Niet de Cynic die ik ken in elk geval.
...
Normaliter zou ik Cynic geweldig vinden, maar wat is dit? Compleet met auto-tuned vocalen. Niet de Cynic die ik ken in elk geval.
Hebben we het over dezelfde Cynic? Die vocalen zijn onderdeel van de sound vanaf het eerste album.
1
Mssr Renard
geplaatst: 4 maart 2022, 11:43 uur
Zagato schreef:
Hebben we het over dezelfde Cynic? Die vocalen zijn onderdeel van de sound vanaf het eerste album.
(quote)
Dan heb ik het waarschijnlijk dan toch nooit wat gevonden. Vreemd, want na het ontdekken van Human van Death was ik direct benieuwd naar wie die bandleden waren, en ben ik ook naar Cynic gaan luisteren. Schijnbaar neemt mijn geheugen een loopje met me.
Nee hoor, deze plaat vind ik echt wel erg gaaf hoor: https://www.youtube.com/watch?v=dSwmlthrB-I&list=OLAK5uy_mmq4hpf-VImC20vSw0RCKwQMwotGhcD6I&ab_channel=Cynic-Topic
Maar die heeft geen autotuned vocalen, maar een vocoder en gewone zang en grunts. Dat is iets anders.
Ik zit nu songs van Focus en de nominatie Evolutonairy Sleeper naast elkaar, door elkaar te luisteren en ik vind de zang echt heel lelijk. Van mij hadden ze hele song vol gegrunt, dan hadden ze gewoon punten gekregen hoor.
4
geplaatst: 4 maart 2022, 11:51 uur
Ronde 0 - Ladder 42:
11 Dyble Longdon - France +1
9 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish) +2
De liefde voor muziek houdt me betrokken bij de progladder. De hoeveelheid [censored] waar ik in dit topic door heen moet worstelen gaat me steeds meer tegen staan.
11 Dyble Longdon - France +1
9 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish) +2
De liefde voor muziek houdt me betrokken bij de progladder. De hoeveelheid [censored] waar ik in dit topic door heen moet worstelen gaat me steeds meer tegen staan.
1
geplaatst: 4 maart 2022, 11:56 uur
Mssr Renard schreef:
Dan heb ik het waarschijnlijk dan toch nooit wat gevonden. Vreemd, want na het ontdekken van Human van Death was ik direct benieuwd naar wie die bandleden waren, en ben ik ook naar Cynic gaan luisteren. Schijnbaar neemt mijn geheugen een loopje met me.
Nee hoor, deze plaat vind ik echt wel erg gaaf hoor: https://www.youtube.com/watch?v=dSwmlthrB-I&list=OLAK5uy_mmq4hpf-VImC20vSw0RCKwQMwotGhcD6I&ab_channel=Cynic-Topic
Maar die heeft geen autotuned vocalen, maar een vocoder en gewone zang en grunts. Dat is iets anders.
Ik zit nu songs van Focus en de nominatie Evolutonairy Sleeper naast elkaar, door elkaar te luisteren en ik vind de zang echt heel lelijk. Van mij hadden ze hele song vol gegrunt, dan hadden ze gewoon punten gekregen hoor.
(quote)
Check, fijn dat Focus bij je in de smaak valt. Geniaal album wat mij betreft. Vocoder en autotune is inderdaad wat anders. Overigens heb ik vorig jaar How Could I genomineerd (als ik me goed herinner) met een vergelijkbaar resultaat, dus mijn punt over het onoverkomelijke verschil in smaak blijft wat mij betreft staan.
0
geplaatst: 4 maart 2022, 12:18 uur
Ronde 0 - Ladder 42:
12 Dyble Longdon - France 1
11 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish) +2
De 1ste helft van Major P vond ik erg gaaf, mooie opbouw. De 2de helft, toch zeg maar de hoofdmaaltijd vond ik dan weer helemaal niks helaas. Cynic kon helemaal niet echt op mijn waardering rekenen al was de tijdsduur positief te noemen.
12 Dyble Longdon - France 1
11 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish) +2
De 1ste helft van Major P vond ik erg gaaf, mooie opbouw. De 2de helft, toch zeg maar de hoofdmaaltijd vond ik dan weer helemaal niks helaas. Cynic kon helemaal niet echt op mijn waardering rekenen al was de tijdsduur positief te noemen.
1
geplaatst: 4 maart 2022, 13:24 uur
musicborst schreef:
Het is nu wel heel erg veel idd. Het is echt zoeken naar de puntentelling soms. Al heb ik er zelf ook een aandeeltje in, van mij mag het ook een onsje minder.
0
geplaatst: 4 maart 2022, 14:29 uur
Ronde 0 - Ladder 42:
13 Dyble Longdon - France +1
13 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish) +2
45
Nou, j'entend ton coeur (kèr), hoor
13 Dyble Longdon - France +1
13 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish) +2
45
Nou, j'entend ton coeur (kèr), hoor
3
geplaatst: 4 maart 2022, 14:38 uur
musicborst excuses, het is een beetje uit de hand gelopen. Ik had me vanochtend nog voorgenomen het hier weer te beperken tot de betreffende ladder (lekker succesvol
).
).
1
geplaatst: 4 maart 2022, 14:58 uur
Ronde 0 - Ladder 42:
15 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish) +2
13 Dyble Longdon - France
5 Cynic - Evolutionary Sleeper +1
48
Cynic: niet slecht, ook niet opmerkelijk
Major Parkinson: ook niet slecht, maar again ook niet bijzonder
Dyble Longdon: ik ben niet in principe tegen lange verhalende songs, maar het moet wel muzikaal boeien, dat heb ik hier niet
Lazuli: geen hoogtepunten in deze ladder dus, waar geven we dan punten aan? Toch maar een oeuvre-score voor Fish
15 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish) +2
13 Dyble Longdon - France
5 Cynic - Evolutionary Sleeper +1
48
Cynic: niet slecht, ook niet opmerkelijk
Major Parkinson: ook niet slecht, maar again ook niet bijzonder
Dyble Longdon: ik ben niet in principe tegen lange verhalende songs, maar het moet wel muzikaal boeien, dat heb ik hier niet
Lazuli: geen hoogtepunten in deze ladder dus, waar geven we dan punten aan? Toch maar een oeuvre-score voor Fish
1
geplaatst: 4 maart 2022, 17:13 uur
Ronde 0 - Ladder 42:
17 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish) +2
14 Dyble Longdon - France +1
5 Cynic - Evolutionary Sleeper
51
Major Parkinson vond ik eigenlijk lelijk. Cynic was wel aardig. Niet goed, niet slecht. Geldt eigenlijk ook voor Dyble Longdon. Puntenverdeling had ook andersom gekund. Vorm van de dag.
Laluli won, maar dat komt vooral omdat de ladder over de gehele linie in mijn ogen een matige ladder is.
17 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish) +2
14 Dyble Longdon - France +1
51
Major Parkinson vond ik eigenlijk lelijk. Cynic was wel aardig. Niet goed, niet slecht. Geldt eigenlijk ook voor Dyble Longdon. Puntenverdeling had ook andersom gekund. Vorm van de dag.
Laluli won, maar dat komt vooral omdat de ladder over de gehele linie in mijn ogen een matige ladder is.
1
geplaatst: 4 maart 2022, 17:41 uur
19 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish) +2
15 Dyble Longdon - France +1
15 Dyble Longdon - France +1
1
geplaatst: 4 maart 2022, 17:44 uur
Ronde 0 - Ladder 42:
20 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish) +1
17 Dyble Longdon - France +2
20 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish) +1
17 Dyble Longdon - France +2
1
geplaatst: 4 maart 2022, 17:48 uur
Ronde 0 - Ladder 42:
21 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish) +1
19 Dyble Longdon - France +2
60
21 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish) +1
19 Dyble Longdon - France +2
60
1
geplaatst: 4 maart 2022, 18:53 uur
Wat een boeiende, eigenzinnige en bovenal superoriginele sound heeft Major Parkinson. Ik heb vaak een grote, betweterige waffel over dat een artiest hier en daar op lijkt, dat het is beïnvloed door die en die en doet denken aan een beetje vanne dit, een beetje vanne dat, een beetje vanne zus, een beetje zo, maar van deze Parkinson krijg ik spontaan Alzheimer en sta ik met mijn bek vol tanden. Het klinkt enorm filmisch, de fluisterzang maakt het dreigend en onheilspellend, het staccato drumritme heeft een synthetisch laagje waardoor het erg 80s aandoet en als de synths zelf aanzwellen is de énige referentie die ik kan verzinnen de soundtrackmuziek van John Carpenters horrorfilms (Assault on Precinct 13, The Thing e.a.). Maar dan toch volkomen anders. Ik las een vergelijking met Antimatter, maar die overeenkomt hoor ik zelf niet. Bijzonder en extreem fascinerende sound. En gaaf artwork ook nog eens.
Dat laatste geldt ook voor Lazuli, maar muzikaal is het wel drie niveaus voorspelbaarder. Wel okay, maar na de Majoor komt dit wel héél erg gewoontjes over. En ik herkende de stem van Dick Derek Dick William Derek op het laatst pas ternauwernood.
Wat een verdrietig verhaal omtrent het album van Dyble Langdon. Ook al is het album pas anderhalf jaar geleden verschenen, beide zangers kunnen hun zanglijnen inmiddels niet meer nazingen. Ik dacht de naam van Judy Dyble wel ergens van te kennen en dook in mijn folkarchief, maar ik bleek niets van haar solowerk te hebben. Maar... och jezus, wat lees ik nu? Zij was de voorganger van Sandy Denny en dus de originele zangeres in Fairport Convention! Ach, daar ken ik haar naam natuurlijk van! Wat verdrietig dat zij is overleden, zeker als ik hoor dat zij op 70-jarige leeftijd nog zo'n prachtige 'enchanting' stem had.
Erg fraai nummer dat prog en folk met elkaar verbindt zonder dat het progressive folk wordt.
Over verdrietig gesproken: Cynic is misschien wel de meest vernieuwende (zowel muzikaal als sociaal, want de zanger en drummer hadden een relatie met elkaar en homoseksualiteit in de metalscene is dan wel niet zo'n taboe als in de voetballerij, het is ook geen schering en inslag) en tegelijkertijd meest tragische metalband ooit. Binnen een jaar waren beide Seans overleden: de bassist en de (voormalige) drummer. Een extra treurige, bekrompen trap na werd vervolgens nog eens gegeven door de Amerikaanse overheid: Sean Reinert's Organ Donor Request Denied Over Sexual Orientation - loudwire.com
Afijn, ik dwaal af. 'Focus' vond ik een geniale plaat, hun comebackalbum 'Traced In Air' waar dit nummer van afkomstig is, vond ik toch een slag minder indrukwekkend. Een van de redenen was de extreem vervormde vocalen. Wellicht is mijn huidige bloedhekel voor autotune terug te voeren op dit album?
Ronde 0 - Ladder 42:
21 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish)
20 Dyble Longdon - France +1
17 Major Parkinson - Night Hitcher +2
63
Dat laatste geldt ook voor Lazuli, maar muzikaal is het wel drie niveaus voorspelbaarder. Wel okay, maar na de Majoor komt dit wel héél erg gewoontjes over. En ik herkende de stem van Dick Derek Dick William Derek op het laatst pas ternauwernood.
Wat een verdrietig verhaal omtrent het album van Dyble Langdon. Ook al is het album pas anderhalf jaar geleden verschenen, beide zangers kunnen hun zanglijnen inmiddels niet meer nazingen. Ik dacht de naam van Judy Dyble wel ergens van te kennen en dook in mijn folkarchief, maar ik bleek niets van haar solowerk te hebben. Maar... och jezus, wat lees ik nu? Zij was de voorganger van Sandy Denny en dus de originele zangeres in Fairport Convention! Ach, daar ken ik haar naam natuurlijk van! Wat verdrietig dat zij is overleden, zeker als ik hoor dat zij op 70-jarige leeftijd nog zo'n prachtige 'enchanting' stem had.
Erg fraai nummer dat prog en folk met elkaar verbindt zonder dat het progressive folk wordt.
Over verdrietig gesproken: Cynic is misschien wel de meest vernieuwende (zowel muzikaal als sociaal, want de zanger en drummer hadden een relatie met elkaar en homoseksualiteit in de metalscene is dan wel niet zo'n taboe als in de voetballerij, het is ook geen schering en inslag) en tegelijkertijd meest tragische metalband ooit. Binnen een jaar waren beide Seans overleden: de bassist en de (voormalige) drummer. Een extra treurige, bekrompen trap na werd vervolgens nog eens gegeven door de Amerikaanse overheid: Sean Reinert's Organ Donor Request Denied Over Sexual Orientation - loudwire.com
Afijn, ik dwaal af. 'Focus' vond ik een geniale plaat, hun comebackalbum 'Traced In Air' waar dit nummer van afkomstig is, vond ik toch een slag minder indrukwekkend. Een van de redenen was de extreem vervormde vocalen. Wellicht is mijn huidige bloedhekel voor autotune terug te voeren op dit album?
Ronde 0 - Ladder 42:
21 Lazuli - J'ai Trouvé Ta Faille (feat. Fish)
20 Dyble Longdon - France +1
17 Major Parkinson - Night Hitcher +2
63
0
geplaatst: 4 maart 2022, 19:00 uur
Ronde 0 - Ladder 43:
Sloche - Stadaconé
Porcupine Tree - Trains
Magma - Hortz Fur Dëhn Stëkëhn West
Renaissance - Kiev
Deadline zaterdag 5 maart 19 uur
Vandaag weinig tot geen tijd gehad om te luisteren naar de nominaties. De nieuwe Marillion vroeg aandacht en ik heb last van een bepaald bekend griepje. Misschien moeten Berlijn en Schiphol nu weer in lockdown. Sorry..
Sloche - Stadaconé
Porcupine Tree - Trains
Renaissance - Kiev
Deadline zaterdag 5 maart 19 uur
Vandaag weinig tot geen tijd gehad om te luisteren naar de nominaties. De nieuwe Marillion vroeg aandacht en ik heb last van een bepaald bekend griepje. Misschien moeten Berlijn en Schiphol nu weer in lockdown. Sorry..
1
geplaatst: 4 maart 2022, 19:07 uur
Casartelli schreef:
Overigens heeft Mother Russia van Iron Maiden een van de vetste intro's aller tijden. Maar dat is weer een ander verhaal.
Volgend jaar in de progladder! Overigens heeft Mother Russia van Iron Maiden een van de vetste intro's aller tijden. Maar dat is weer een ander verhaal.
(Dat intro is trouwens ook het enige écht goede van het gehele album 'No Prayer For The Dying', maar dat is wéér een ander verhaal)
0
geplaatst: 4 maart 2022, 19:11 uur
Ronde 0 - Ladder 43:
Sloche - Stadaconé
2 Porcupine Tree - Trains +2
1 Renaissance - Kiev +1
Deadline zaterdag 5 maart 19 uur.
3
Makkelijke ladder voor mij:
Sloche en Magma zijn niet mijn ding. PT juist wel en dit is een erg mooi, relatief rustig / ingetogen nummer uit hun catalogus. Ik kijk erg uit naar Porcupine Tree - CLOSURE/CONTINUATION | Ziggodome (tickets al geruime tijd in de pocket...
)
Dit nummer van Renaissance klinkt, hoewel wat oldskool, best OK en is gezien de bizarre actuele ontwikkelingen in de wereld helaas toevalligerwijze erg actueel...
Sloche - Stadaconé
2 Porcupine Tree - Trains +2
1 Renaissance - Kiev +1
3
Makkelijke ladder voor mij:
Sloche en Magma zijn niet mijn ding. PT juist wel en dit is een erg mooi, relatief rustig / ingetogen nummer uit hun catalogus. Ik kijk erg uit naar Porcupine Tree - CLOSURE/CONTINUATION | Ziggodome (tickets al geruime tijd in de pocket...
)Dit nummer van Renaissance klinkt, hoewel wat oldskool, best OK en is gezien de bizarre actuele ontwikkelingen in de wereld helaas toevalligerwijze erg actueel...
0
geplaatst: 4 maart 2022, 19:33 uur
Ronde 0 - Ladder 43:
4 Porcupine Tree - Trains +2
2 Renaissance - Kiev +1
Sloche - Stadaconé
4 Porcupine Tree - Trains +2
2 Renaissance - Kiev +1
Sloche - Stadaconé
0
geplaatst: 4 maart 2022, 19:42 uur
Ronde 0 - Ladder 43:
6 Porcupine Tree - Trains +2
3 Renaissance - Kiev +1
Sloche - Stadaconé
6 Porcupine Tree - Trains +2
3 Renaissance - Kiev +1
Sloche - Stadaconé
0
Mssr Renard
geplaatst: 4 maart 2022, 19:53 uur
Ronde 0 - Ladder 43:
6 Porcupine Tree - Trains
4 Renaissance - Kiev 1
2 Sloche - Stadaconé 2
Sloche was mijn nominatie. Ik verwacht niet veel stemmen, ook voor Magma niet. Maar wie weet wordt er ern ziel mee gewonnen. Een fantastische Queboise progrocker in het rijtje Soft Machine-Supersister-Caravan.
Camel-liefhebbers moeten het ook wel kunnen waarderen.
Graag het verzoek een beetje respectvol over de song te blijven, ik heb er zulke mooie herrinneringen aan. Eén van mijn ideale zomerplaten.
Trains van Porcupine Tree is een leuk popliedje, en mijlenver van Sky Moves Sideways, wat ik de beste plaat van Wilson en co. vindt.
Magma is gewoon Magma. Zeuhl is een totaal apart iets en eigenlijk gewoon fantastisch. Renaissance blijf ik een zwak voor hebben.
6 Porcupine Tree - Trains
4 Renaissance - Kiev 1
2 Sloche - Stadaconé 2
Sloche was mijn nominatie. Ik verwacht niet veel stemmen, ook voor Magma niet. Maar wie weet wordt er ern ziel mee gewonnen. Een fantastische Queboise progrocker in het rijtje Soft Machine-Supersister-Caravan.
Camel-liefhebbers moeten het ook wel kunnen waarderen.
Graag het verzoek een beetje respectvol over de song te blijven, ik heb er zulke mooie herrinneringen aan. Eén van mijn ideale zomerplaten.
Trains van Porcupine Tree is een leuk popliedje, en mijlenver van Sky Moves Sideways, wat ik de beste plaat van Wilson en co. vindt.
Magma is gewoon Magma. Zeuhl is een totaal apart iets en eigenlijk gewoon fantastisch. Renaissance blijf ik een zwak voor hebben.
0
geplaatst: 4 maart 2022, 20:06 uur
Ronde 0 - Ladder 43:
8 Porcupine Tree - Trains +2
5 Renaissance - Kiev +1
2 Sloche - Stadaconé
8 Porcupine Tree - Trains +2
5 Renaissance - Kiev +1
2 Sloche - Stadaconé
1
geplaatst: 4 maart 2022, 20:34 uur
ProGNerD schreef:
best OK en is gezien de bizarre actuele ontwikkelingen in de wereld helaas toevalligerwijze erg actueel...
best OK en is gezien de bizarre actuele ontwikkelingen in de wereld helaas toevalligerwijze erg actueel...
Ja, ik weet niet wie dit genomineerd heeft...

Ronde 0 - Ladder 43:
9 Porcupine Tree - Trains 1
7 Renaissance - Kiev 2
2 Sloche - Stadaconé
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 maart 2022, 20:52 uur
Ronde 0 - Ladder 43:
10 Porcupine Tree - Trains +1
7 Renaissance - Kiev
2 Sloche - Stadaconé
2 Magma - Hortz Fur Dëhn Stëkëhn West +2
21
10 Porcupine Tree - Trains +1
7 Renaissance - Kiev
2 Sloche - Stadaconé
2 Magma - Hortz Fur Dëhn Stëkëhn West +2
21
1
geplaatst: 4 maart 2022, 21:24 uur
Ronde 0 - Ladder 43:
12 Porcupine Tree - Trains +2
8 Renaissance - Kiev +1
2 Sloche - Stadaconé
2 Magma - Hortz Fur Dëhn Stëkëhn West
24
Makkelijke ladder. Magma trek ik niet, Sloche was leuk maar te lang om leuk te blijven....
12 Porcupine Tree - Trains +2
8 Renaissance - Kiev +1
2 Sloche - Stadaconé
24
Makkelijke ladder. Magma trek ik niet, Sloche was leuk maar te lang om leuk te blijven....
0
geplaatst: 4 maart 2022, 22:03 uur
Ronde 0 - Ladder 43:
14 Porcupine Tree - Trains +2
9 Renaissance - Kiev +1
2 Sloche - Stadaconé
27
14 Porcupine Tree - Trains +2
9 Renaissance - Kiev +1
2 Sloche - Stadaconé