Muziek / Muziekgames / Reis rond de wereld - Album top 20 - 47. Colombia, Ecuador, Guyana, Venezuela, Frans-Guyana
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juni 2023, 19:52 uur
Gewoon een top 20 en als je zin hebt ook nog aparte lijsten voor 1900-1980, 1981-2000 en 2001-2023.
1
geplaatst: 28 juni 2023, 21:21 uur
herman schreef:
Gewoon een top 20 en als je zin hebt ook nog aparte lijsten voor 1900-1980, 1981-2000 en 2001-2023.
Nee, het is 1900-1979, 1980-1999 en 2000-2023.
Op zich had ik de deelstaten ook wel interessanter gevonden, maar dan werkt de zoekfunctie niet. Bovendien zit je dan nog met bands die half Engels en half Schots zijn om het helemaal ingewikkeld te maken.
0
geplaatst: 29 juni 2023, 15:13 uur
GrafGantz schreef:
Leuke editie dit, van m'n 5*-albums komen er 44 uit de UK. Hoe moet ik daar nu weer onderscheid in gaan maken?
Leuke editie dit, van m'n 5*-albums komen er 44 uit de UK. Hoe moet ik daar nu weer onderscheid in gaan maken?
Heb een poging gewaagd, maar kom er niet uit. marsupilami: is het toegestaan om enkel 3 tijdsgebonden lijsten in te zenden en geen algemene lijst?

Zo niet ook geen probleem, haak ik de volgende editie weer aan.
2
geplaatst: 29 juni 2023, 17:40 uur
Lekker boeiend, ik drop gewoon één lijst. Al dat moeilijk doen.
0
geplaatst: 29 juni 2023, 17:48 uur
Ik heb ook gewoon 1 lijst gedropt net als voor de overige landen.
0
geplaatst: 30 juni 2023, 11:11 uur
GrafGantz schreef:
Heb een poging gewaagd, maar kom er niet uit. marsupilami: is het toegestaan om enkel 3 tijdsgebonden lijsten in te zenden en geen algemene lijst?

Laten we dat maar niet doen, de algemene lijst is het hoofddoel.
We zitten momenteel met 12 stemmers aan 200 albums. Dat wil gelukkig zeggen dat alle albums die momenteel in de top 20 staan al meer dan 1 stem hebben. Het gaat dus nog spannend worden...
0
geplaatst: 30 juni 2023, 11:13 uur
Nog 5 dagen voor de deadline, die ligt op woensdag 5 juli 23:59.
Hopelijk nog een lijstje van:
123poetertjes, aerobag, Arno, BlackFinch, Bonk, Brunniepoo, Casartelli, dix, dynamo d, esteban, EttaJamesBrown, EvilDrSmith, Finn, GrafGantz, Gyzzz, johan de witt, jordidj1, Justus18, Koenr, koosknook, Lying Mouth, Manfield, MAS, Papartis, Poek, remcodulac, Ries_72, rudolphS, Teunnis, vigil, west
Hopelijk nog een lijstje van:
123poetertjes, aerobag, Arno, BlackFinch, Bonk, Brunniepoo, Casartelli, dix, dynamo d, esteban, EttaJamesBrown, EvilDrSmith, Finn, GrafGantz, Gyzzz, johan de witt, jordidj1, Justus18, Koenr, koosknook, Lying Mouth, Manfield, MAS, Papartis, Poek, remcodulac, Ries_72, rudolphS, Teunnis, vigil, west
0
geplaatst: 30 juni 2023, 11:18 uur
Dus wat is nu de concrete opdracht? Toplijst van enkel VK, of opdelen in periodes?
0
geplaatst: 30 juni 2023, 11:19 uur
Arno schreef:
Dus wat is nu de concrete opdracht? Toplijst van enkel VK, of opdelen in periodes?
Johnny Marr schreef:
drop gewoon één lijst
drop gewoon één lijst
0
geplaatst: 30 juni 2023, 11:20 uur
Je mag kiezen. Maar de toplijst is het belangrijkst. Dat is verplicht zullen we zeggen. De periodieke lijsten zijn optioneel.
0
Arno schreef:
Toplijst is verplicht, deellijsten zijn optioneel.
1
marsupilami schreef:
Je mag kiezen. Maar de toplijst is het belangrijkst. Dat is verplicht zullen we zeggen. De periodieke lijsten zijn optioneel.
Ha, niet alleen zelfde tijdstip maar ook zelfde bewoording

1
geplaatst: 1 juli 2023, 10:53 uur
Op één of andere manier heb ik het idee dat de toplijst verplicht is en die deellijstjes niet. 

5
geplaatst: 4 juli 2023, 10:41 uur
Er heeft al een paar dagen niemand gevraagd naar wat er nou ingestuurd moet worden terwijl het pas een keer of vijf uitgelegd is. Wat is er aan de hand?
1
geplaatst: 4 juli 2023, 14:51 uur
Johnny Marr schreef:
Welke lijst moeten we insturen?
Jij hoeft niks in te sturen JM, je krijgt een snipperdag/snipperland. Je mag weer meedoen als Burkina Faso aan de beurt is.Welke lijst moeten we insturen?
0
geplaatst: 5 juli 2023, 11:49 uur
Laatste dag om te stemmen. Voorlopig blijkt het VK toch minder populair dan ik had verwacht (of het is gewoon veel moeilijker om een keuze te maken).
In elk geval hopelijk nog een lijstje van:
123poetertjes, aerobag, Arno, BlackFinch, Bonk, Brunniepoo, dix, esteban, EvilDrSmith, Finn, GrafGantz, Gyzzz, johan de witt, jordidj1, Koenr, Lying Mouth, Manfield, MAS, Papartis, Poek, remcodulac, rudolphS
En de deadline ligt nog steeds op woensdag 5 juli 2023 23:59
Momenteel zitten we aan 21 stemmen en het is dankzij de grote verscheidenheid nog steeds bijzonder spannend. De top 3 zit dicht bij elkaar. Daarna een klein pelotonnetje van een album of 5 en daarna volgen alle albums die nu 2 keer zijn genoemd bijzonder dicht opeen. Dus alles kan nog...
123poetertjes, aerobag, Arno, BlackFinch, Bonk, Brunniepoo, dix, esteban, EvilDrSmith, Finn, GrafGantz, Gyzzz, johan de witt, jordidj1, Koenr, Lying Mouth, Manfield, MAS, Papartis, Poek, remcodulac, rudolphS
Momenteel zitten we aan 21 stemmen en het is dankzij de grote verscheidenheid nog steeds bijzonder spannend. De top 3 zit dicht bij elkaar. Daarna een klein pelotonnetje van een album of 5 en daarna volgen alle albums die nu 2 keer zijn genoemd bijzonder dicht opeen. Dus alles kan nog...
0
geplaatst: 5 juli 2023, 12:44 uur
Johnny Marr schreef:
Ik zie hierboven dat je al gestemd hebt hoor. Vergeten?

1
geplaatst: 5 juli 2023, 15:36 uur
Ik wilde ook grappig zijn. Maar nu vraag ik mij wel af of je het door had?

1
geplaatst: 5 juli 2023, 15:44 uur
marsupilami schreef:
Laatste dag om te stemmen. Voorlopig blijkt het VK toch minder populair dan ik had verwacht (of het is gewoon veel moeilijker om een keuze te maken).
Arno
O ja, ik probeer zeker nog te stemmen vanavond. Weer gewoon een top 20 of moeten het er meer zijn deze keer?Laatste dag om te stemmen. Voorlopig blijkt het VK toch minder populair dan ik had verwacht (of het is gewoon veel moeilijker om een keuze te maken).
Arno
0
geplaatst: 6 juli 2023, 11:41 uur
We zijn aan 29 stemmen geraakt, da's toch 6 minder dan voor de Belgische editie. Keuzestress? Ik heb een aantal mensen nog wat huiswerk gegeven. Dus nog even geduld voor we over gaan naar de uitslag.
* denotes required fields.