Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 19 maart 2023, 20:54 uur
Shaky, je tekstje gaat over I'll Never Fall in Love Again. Scheelt weinig qua titel en ik trapte er ook in: ik zette eerst het verkeerde nummer op. Ik besefte dat ik naar het verkeerde nummer luisterde doordat het niet bepaald als 1980 klonk.
I'll Never Love This Way Again is geschreven door Barry Manilow en dat is te horen ook. Wat mij betreft te theatraal, zeker tov haar oudere werk.
6je
I'll Never Love This Way Again is geschreven door Barry Manilow en dat is te horen ook. Wat mij betreft te theatraal, zeker tov haar oudere werk.
6je
0
geplaatst: 19 maart 2023, 20:57 uur
klopt helemaal (op Manilow na dan), Warwick en haar gelijke titels ook. Het geposte nummer, clip, etc. is uiteraard gewoon de song die beoordeeld wordt. Degene die gestemd heeft of wat hij/zij gehoord/gezien heeft in plaats van gelezen: jullie hebben het helemaal goed gedaan.
Ik pas mijn verhaaltje nog even aan. Thanks Arrie.
0
geplaatst: 19 maart 2023, 21:07 uur
Ik kan met plezier luisteren naar Dionnes werk op Scepter Records, maar hier word ik kriegelig van.
4
4
0
geplaatst: 19 maart 2023, 22:14 uur
ABC - Poison Arrow : 5
Dionne Warwick - I'll Never Love This Way Again : 5
Dionne Warwick - I'll Never Love This Way Again : 5
0
wavanbuuren
geplaatst: 20 maart 2023, 09:07 uur
Liza Rose - Nog nooit van gehoord, maar klinkt stiekem best lekker. Ook weleens verfrissend om geen zware onvoldoende te hoeven geven aan een recent nummer. Zo'n ouwe lul ben ik dus nog niet 
7
ABC - Alles uit die tijd is goed van de mannen (en vrouw)
8
Warwick - het tegenovergestelde. Technisch klopt het allemaal wel, maar het doet me helemaal niks. Overdreven pompeus en tendentieus, wat geldt voor haar gehele oevre.
5

7
ABC - Alles uit die tijd is goed van de mannen (en vrouw)
8
Warwick - het tegenovergestelde. Technisch klopt het allemaal wel, maar het doet me helemaal niks. Overdreven pompeus en tendentieus, wat geldt voor haar gehele oevre.
5
0
geplaatst: 20 maart 2023, 17:09 uur
Dionne doet het helemaal niet slecht met 6,13. Wel een beetje een grijze middenmoter op plek 785.
Deze band uit Engeland met hun Amerikaanse zangeres scoorde tussen 1969 en 1973 6 top 20-hits in de UK.
Het nummer waar wij naar gaan luisteren wist de 3e plek in de reguliere UK chart te bereiken en was een single-only.
In 1977 gaven ze er de brui aan.
1304. Blue Mink - The Banner Man
[1971, #aw8, #hp11]
Deze band uit Engeland met hun Amerikaanse zangeres scoorde tussen 1969 en 1973 6 top 20-hits in de UK.
Het nummer waar wij naar gaan luisteren wist de 3e plek in de reguliere UK chart te bereiken en was een single-only.
In 1977 gaven ze er de brui aan.
1304. Blue Mink - The Banner Man
[1971, #aw8, #hp11]
2
geplaatst: 20 maart 2023, 17:56 uur
Pfff, wat een suffe poep.
Ik heb een lp en meerdere singles van deze band, en ik heb het nog even gecheckt maar nee: gelukkig staat deze laffe flauwekul er niet op. EO Flevo Festivaltuttenbellendeuntje voor hippies.
3
Ik heb een lp en meerdere singles van deze band, en ik heb het nog even gecheckt maar nee: gelukkig staat deze laffe flauwekul er niet op. EO Flevo Festivaltuttenbellendeuntje voor hippies.
3
0
geplaatst: 20 maart 2023, 18:27 uur
Dionne 5 (iets te pompeus)
Blue Mink 6 (vermakelijke kneuterigheid)
Blue Mink 6 (vermakelijke kneuterigheid)
0
geplaatst: 20 maart 2023, 18:33 uur
Ja kneuterig is het wel. Toch wel opvallend dat de titel en bandnaam me niets zeiden en zodra ik m aanklikte ik alles woord voor woord mee kon zingen 
Maar goed, een welverdiende 4,0!

Maar goed, een welverdiende 4,0!
0
geplaatst: 20 maart 2023, 19:32 uur
EO Flevo Festivaltuttenbellendeuntje voor hippies altijd +0,5
5,5
5,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.