Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 11 augustus 2024, 18:26 uur
O-Zone - Dragostea Din Tei: 8
T.I. Feat. Rihanna - Live Your Life: 6
T.I. Feat. Rihanna - Live Your Life: 6
0
geplaatst: 12 augustus 2024, 07:21 uur
We vinden de zomerhit van 2004 voorlopig leuker dan die van 2003. Een 6,82 voor Dragostea Din Teï van O-Zone. We gaven een 6,28 aan Summer Jam 2003 van The Underdog Project vs. Sunclub. De versie van T.I. Feat. Rihanna vinden de meeste stemmers minder. Blijft voorlopig een gemiddelde van 4,47 over.
Ik zag dat AIR eind van de week op Lowlands optreed met het Moon Safari album. In januari 1998 brachten de Fransmannen Jean-Benoît Dunckel en Nicolas Godin als AIR dit album uit. Het werd een groot succes. In de jaarlijstjes van de muziekmagazines stond het steevast in de Top 10. Bij Muziekmagazine Oor staat het in de 1998 lijst op nummer 3. Achter Massive Attack en Elliott Smith. Over tijdsgeest gesproken.
AIR is een acroniem voor Amour, Imagination, Rêve. AIR is niet echt een singleband. Toch hebben ze één keer de Top 40 gehaald. All I Need komt in 1999 in zeven weken tot de 25e plaats. De zang op het nummer komt van de Amerikaanse zangeres Beth Hirsch. Het nummer staat jaarlijks in onze MuMe Top 2000 (hoogste positie 199) en sinds 2005 is het nummer ook jaarlijks terug te vinden in de Radio 2 Top 2000 (hoogste positie 201).
Ruim 25 jaar later blijkt dat hun ambient, droompop, easy listening, lounge, soul, downtempo en progrock nog steeds naadloos in elkaar vloeien. Of denken wij daar anders over? Wat vinden we bij 30+ graden van deze zomerlounge?
# 1829 Air - All I Need
Ik zag dat AIR eind van de week op Lowlands optreed met het Moon Safari album. In januari 1998 brachten de Fransmannen Jean-Benoît Dunckel en Nicolas Godin als AIR dit album uit. Het werd een groot succes. In de jaarlijstjes van de muziekmagazines stond het steevast in de Top 10. Bij Muziekmagazine Oor staat het in de 1998 lijst op nummer 3. Achter Massive Attack en Elliott Smith. Over tijdsgeest gesproken.
AIR is een acroniem voor Amour, Imagination, Rêve. AIR is niet echt een singleband. Toch hebben ze één keer de Top 40 gehaald. All I Need komt in 1999 in zeven weken tot de 25e plaats. De zang op het nummer komt van de Amerikaanse zangeres Beth Hirsch. Het nummer staat jaarlijks in onze MuMe Top 2000 (hoogste positie 199) en sinds 2005 is het nummer ook jaarlijks terug te vinden in de Radio 2 Top 2000 (hoogste positie 201).
Ruim 25 jaar later blijkt dat hun ambient, droompop, easy listening, lounge, soul, downtempo en progrock nog steeds naadloos in elkaar vloeien. Of denken wij daar anders over? Wat vinden we bij 30+ graden van deze zomerlounge?
# 1829 Air - All I Need
0
geplaatst: 12 augustus 2024, 08:45 uur
7,5
Bizar dat Kelly die naar de sterretjes kijkt nooit de Top 40 heeft gehaald
Bizar dat Kelly die naar de sterretjes kijkt nooit de Top 40 heeft gehaald

0
geplaatst: 12 augustus 2024, 08:51 uur
9
"...............Thank you, I'm gonna cry right now"
Die clip heb ik ook maar 4000x gezien
"...............Thank you, I'm gonna cry right now"
Die clip heb ik ook maar 4000x gezien
0
geplaatst: 12 augustus 2024, 10:38 uur
Sommige liedjes van Moon Safari vind ik nog steeds erg sterk (Kelly bijv.), maar op All I Need ben ik een beetje uitgeluisterd.
6,8
6,8
0
geplaatst: 12 augustus 2024, 11:00 uur
Snoop Dogg & Pharrell - 7,1
O-Zone - 3,2
T.I. ft. Rihanna - 8,6
Air - 10

Gelukkig dat je het woordje gat nog schreef.
O-Zone scoort bij iedereen hoger dan T.I. & Rihanna, wat een kutmuzieksmaak hier. Echt walgelijk.
O ja nog een tag voor 50tracks trouwens.
O-Zone - 3,2
T.I. ft. Rihanna - 8,6
Air - 10
ArthurDZ schreef:
voor mij is het net TI die het nummer verpest met zijn nietszeggende flow en zwarte gat-persoonlijkheid
voor mij is het net TI die het nummer verpest met zijn nietszeggende flow en zwarte gat-persoonlijkheid

Gelukkig dat je het woordje gat nog schreef.
O-Zone scoort bij iedereen hoger dan T.I. & Rihanna, wat een kutmuzieksmaak hier. Echt walgelijk.
O ja nog een tag voor 50tracks trouwens.
0
geplaatst: 12 augustus 2024, 11:56 uur
0
geplaatst: 12 augustus 2024, 12:07 uur
9
Moon Safari volgens mij op het moment van uitkomen gekocht. De plaat is nog steeds niet kapotgedraaid.
Moon Safari volgens mij op het moment van uitkomen gekocht. De plaat is nog steeds niet kapotgedraaid.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.