Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 25 augustus 2024, 22:33 uur
Greg Kihn Band - Jeopardy 8,0
Het - Ik Heb Geen Zin Om Op Te Staan 7,2
Danny De Munk - Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen 8,5
Het - Ik Heb Geen Zin Om Op Te Staan 7,2
Danny De Munk - Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen 8,5
0
geplaatst: 26 augustus 2024, 07:14 uur
Het - Ik Heb Geen Zin Om Op Te Staan 7
Danny De Munk - Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen 5
Danny De Munk - Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen 5
0
geplaatst: 26 augustus 2024, 07:18 uur
Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen neemt deze week de wisselbeker van Mariah Carey over voor het nummer met de meest uiteenlopende beoordelingen. Ook Danny De Munk haalt zowel een 1 als een 10. Mariah Carey haalde met Without You een 5,62. Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen doet het iets beter 5,92.
De beoordelingen voor Ik Heb Geen Zin Om Op Te Staan van Het lopen minder ver uiteen. "Humor met toch ook wel goede muziek". Een prima 7,22. En waarschijnlijk hebben we hier binnenkort ook stemmers uit Kenia.
Vorige week speelde we de Big 5 deze week spelen we 10-20-30-40-50. We gaan iedere dag 10 jaar verder terug in de tijd en beoordelen dan een nummer uit de Top 10 uit het jaaroverzicht van dat jaar.
Een aantal weken geleden kwam hier Prayer In C (Robin Schulz Remix) van Lilly Wood & The Prick And Robin Schulz voorbij. De zomerhit in augustus van 2014. Eerder die zomer waren er echter ook al een paar andere zomerhits voorbij gekomen.
Summer van Calvin Harris stond aan het begin van de zomer van 2014 twee weken op nummer 1. Minder dan de vijf weken van Prayer In C in Augustus van dat jaar. Summer zou echter de hele zomer in de Top 10 blijven staan. In totaal stond Summer 29 weken genoteerd waarvan 19 weken in de Top 10. In de jaarlijst staat Calvin Harris op nummer 3 en Lilly Wood & The Prick And Robin Schulz op nummer 6. Spotify noemde het nummer in september de zomerhit van 2014 omdat het die zomer 160 miljoen keer was gespeeld, verreweg het hoogste aantal.
Op de meeste van zijn hits werkt Harris met gastzangers op Summer zingt Harris zelf. Calvin Harris heeft inmiddels 28 noteringen in de Top 40 achter zijn naam. Summer is in 2014 zijn eerste nummer 1-hit. Het is ook zijn een na grootste hit in de Top 40. Zijn samenwerking met Dua Lipa op One Kiss uit 2018 is met een kleine voorsprong zijn grootste hit. Dat nummer scoorde bij ons een kleine voldoende: 6,05.
# 1848 Calvin Harris - Summer
De beoordelingen voor Ik Heb Geen Zin Om Op Te Staan van Het lopen minder ver uiteen. "Humor met toch ook wel goede muziek". Een prima 7,22. En waarschijnlijk hebben we hier binnenkort ook stemmers uit Kenia.
Vorige week speelde we de Big 5 deze week spelen we 10-20-30-40-50. We gaan iedere dag 10 jaar verder terug in de tijd en beoordelen dan een nummer uit de Top 10 uit het jaaroverzicht van dat jaar.
Een aantal weken geleden kwam hier Prayer In C (Robin Schulz Remix) van Lilly Wood & The Prick And Robin Schulz voorbij. De zomerhit in augustus van 2014. Eerder die zomer waren er echter ook al een paar andere zomerhits voorbij gekomen.
Summer van Calvin Harris stond aan het begin van de zomer van 2014 twee weken op nummer 1. Minder dan de vijf weken van Prayer In C in Augustus van dat jaar. Summer zou echter de hele zomer in de Top 10 blijven staan. In totaal stond Summer 29 weken genoteerd waarvan 19 weken in de Top 10. In de jaarlijst staat Calvin Harris op nummer 3 en Lilly Wood & The Prick And Robin Schulz op nummer 6. Spotify noemde het nummer in september de zomerhit van 2014 omdat het die zomer 160 miljoen keer was gespeeld, verreweg het hoogste aantal.
Op de meeste van zijn hits werkt Harris met gastzangers op Summer zingt Harris zelf. Calvin Harris heeft inmiddels 28 noteringen in de Top 40 achter zijn naam. Summer is in 2014 zijn eerste nummer 1-hit. Het is ook zijn een na grootste hit in de Top 40. Zijn samenwerking met Dua Lipa op One Kiss uit 2018 is met een kleine voorsprong zijn grootste hit. Dat nummer scoorde bij ons een kleine voldoende: 6,05.
# 1848 Calvin Harris - Summer
0
geplaatst: 26 augustus 2024, 07:53 uur
Calvin zou wat vaker zelf mogen zingen - verreweg zijn leukste : 8
1
geplaatst: 26 augustus 2024, 08:59 uur
Ries_72 schreef:
Nee, dat is Acceptable in the 80s - waar hij overigens ook zelf zingt.
Deze is wel een van de leukste van zijn grote hits.
7,5
0
geplaatst: 26 augustus 2024, 10:20 uur
Geen goede stem, het herhalen van summer en ordinaire beat ...
3
3
0
geplaatst: 26 augustus 2024, 13:59 uur
't Is zulke stompzinnige bullshit dat ik zelfs die chicks er plastic uit vind zien.
In de basis is het wel een catchy melodietje, daarom toch nog een 2,5.
In de basis is het wel een catchy melodietje, daarom toch nog een 2,5.
1
geplaatst: 26 augustus 2024, 17:45 uur
0
geplaatst: 26 augustus 2024, 20:01 uur
# 1848 Calvin Harris - Summer: 4
# 1846 Het - Ik Heb Geen Zin Om Op Te Staan: 7
# 1847 Danny De Munk - Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen: 5
# 1846 Het - Ik Heb Geen Zin Om Op Te Staan: 7
# 1847 Danny De Munk - Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen: 5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.