MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:

cosmic kid schreef:
Het album vind ik een zware zit maar dit is een goed nummer

Dit heb ik ook wel, al vind ik dit nummer dan wel weer erg sterk. Met afstand het beste grungenummer imo.

9,5

De nieuwe song wordt wat later geplaatst vandaag dus jullie kunnen nog wat langer genieten van Alice in Chains.

Een prachtige score voor Would?. 7,41, en daarmee staat AIC op plek 180.

Idols-fans wisten niet wat er gebeurde toen de verlegen Jamai het programma won van de populaire Jim. Het nummer waar hij de overwinning mee binnen sleepte werd meteen een nummer 1-hit. Daarna volgde er snel nog een hit met mede-kandidaat Dewi.... en toen was het op. Nederland was er eigenlijk wel klaar mee en heel lang hoorde niemand echt meer iets van Jamai. Hij speelde voornamelijk nog in musicals en heeft hier en daar wat tv-klussen gehad.

Terug naar zijn grootste succes.

1317. Jamai - Step Right Up

[2003, #aw12, #hp1]

3

Nu niet dat ik Peter Evrard, onze Idool 2003 winnaar en derde bij World Idols (vooral door de discussies met Simon Cowell), z'n opgedrongen #1 song zo goed vond, maar ik zou haast gaan hopen dat Evrard persoonlijk m'n speakers komt kapot smashen tijdens deze Step Right Up en gelijk ook even zelf een live-optreden geeft. Die Jamai klinkt op zich niet slecht, maar wát een by-the-numbers kak, eh zwak nummer.

Shaky schreef:
Nederland was er eigenlijk wel klaar mee en heel lang hoorde niemand echt meer iets van Jamai. Hij speelde voornamelijk nog in musicals en heeft hier en daar wat tv-klussen gehad.

Ik denk dat dat wat te kort door de bocht is. Hij heeft zelf ook niks meer uitgebracht de tien jaar erna. Hij richtte zich op zijn musicalcarrière en deed dat met succes.

Een van zijn minste

2

5,5

Ach het is catchy. 20 jaar later heb ik nog steeds geen enkele moeite om me het liedje voor de geest te halen dus het doet iets goed.

Arrie schreef:
(quote)

Ik denk dat dat wat te kort door de bocht is. Hij heeft zelf ook niks meer uitgebracht de tien jaar erna. Hij richtte zich op zijn musicalcarrière en deed dat met succes.

En hier en daar wat tv-klussen is ook wat denigrerend. Hij is elke week wel een paar keer op tv bij RTL met redelijk tot grote programma's.

Jamai - Step Right Up : 4

Ik vind het wel sympathiek van Shaky dat we twee extra uren Alice In Chains kregen en dat Jamai twee uur speeltijd inlevert en het met 22 uren moet doen. Althans, ik verwacht dat maandag even na vijven er gewoon weer een ander nummer geplaatst wordt. Maakt bijna niet uit welk nummer.

2,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:02 uur

geplaatst: vandaag om 01:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.