Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
5
geplaatst: 7 april 2023, 19:33 uur
vigil schreef:
Gwen, best een vervelende single...
Gwen, best een vervelende single...
Ze is getrouwd...
0
geplaatst: 7 april 2023, 19:38 uur
Ike & Tina 4,5
Roland Kaiser 4
George Michael 7
Gwen Stefani 3
Niet veel gemist deze week ..
Roland Kaiser 4
George Michael 7
Gwen Stefani 3
Niet veel gemist deze week ..
0
geplaatst: 8 april 2023, 17:07 uur
Het ging alle kanten op met de cijfers. Gemiddeld 5,78 voor Hollaback Girl. Gwen staat daarmee op plek 919.
Deze Amsterdamse band was een voortzetting van de band Roek's Family nadat die niet langer verder ging onder die naam omdat Roek de band had verlaten. Ginger Ale had Will Luikinga in de gelederen en zij scoorden twee hits in de Nederlandse Top 40. Dit was hun grootste hit.
1323. Ginger Ale - The Flood
[1969, #aw8, #hp4]
Deze Amsterdamse band was een voortzetting van de band Roek's Family nadat die niet langer verder ging onder die naam omdat Roek de band had verlaten. Ginger Ale had Will Luikinga in de gelederen en zij scoorden twee hits in de Nederlandse Top 40. Dit was hun grootste hit.
1323. Ginger Ale - The Flood
[1969, #aw8, #hp4]
0
geplaatst: 8 april 2023, 23:35 uur
Ik heb een ander (corny) singletje van deze band ('Scoobibad') en die is gelukkig toch een stuk beter te behapstukken.
Je zou bij deze "poppera"zanger toch bijna naar een autotune verlangen. Of gewoon een originele uitvoering van Bizets parelvissersduet luisteren, al vind ik dat ook niet veel (vis)soeps. Nog erger eigenlijk.
4
Je zou bij deze "poppera"zanger toch bijna naar een autotune verlangen. Of gewoon een originele uitvoering van Bizets parelvissersduet luisteren, al vind ik dat ook niet veel (vis)soeps. Nog erger eigenlijk.
4
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.