MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:

Fresh: 8,2
It's a Heartache: 7,5

wavanbuuren
6

6,29 voor It's a Heartache en daarmee staat Bonnie Tyler op plek 759.

Joel Corry werd bekend als castlid van Geordie Shore. Vanaf 2015 begon hij singles uit te brengen, maar zijn eerste 12 singles flopten allemaal en bereikte geen van allen een hitlijst. 13x is scheepsrecht en in 2019 had hij plots een hit te pakken... en toen ging het hard. 9 singles op rij stonden in de UK chart met een 21e plek als slechtste prestatie.

1368. Joel Corry & Raye & David Guetta - Bed

[2021, #aw21, #hp4]

Ast
Bonnie: 7,5
Corry: 6

3

13-in-een-dozijn

Bonnie een 6.8

Corry een 4.8

Even een inhaalslag!
Talk Talk - It's My Life 5,6
Suzie - De Wereld Is Leeg Zonder Jou 3
The Smiths - Girlfriend in a Coma 5
Paul McCartney - My Brave Face 5,4
Kool & The Gang - Fresh 7,3
Bonnie Tyler - It's a Heartache 7,4
Joel Corry & Raye & David Guetta - Bed 2

Lucht
3.0

Oei, Girlfriend In A Coma gemist zie ik. Die krijgt een 9 van me.

6je

Ah, eindelijk weer een ranzig, hondberoerd k*tnummer dat ik niet langer dan anderhalve minuut volhoud zonder een rode waas voor mijn ogen te krijgen.

1

wavanbuuren
3:10 totale nietszewggendheid.

3,1 is dan het enige juiste cijfer (maar pas op, dat werkt niet evenredig en voor een wiskundige klopt dit ook al niet).

7 songwriters waren hier voor nodig. I kid you not. Moet je voor de grap de lyrics eens opzoeken. Nogmaals; minstens 7 mensen hebben hun akkoord hiervoor gegeven.

Ach ja, whatever floats your boat. Als dit je ding is: geniet, en geniet met volle teugen. Niks aantrekken van die zuurpruimen.

Tot die laatste groep behoor ik vandaag weer even:

3,5

Voor mij ook een half punt per songwriter.

Redenatie geldt overigens niet voor het Koningslied

6,8

Joel, Raya en David staan op plek 1274. Bed scoort 4,15 gemiddeld.

Vandaag een hiphop trio uit New Jersey dat vooral in de 90s actief was. Hun tweede single werd een dikke hit in de US en haalde als een van de eerste rap songs een 6e positie in de reguliere Billboard chart.

De song waar wij naar gaan luisteren deed het wereldwijd goed en bevat samples van onder andere James Brown en Peter Gabriel.

1369. Naughty by Nature - Hip Hop Hooray

[1993, #aw5, #hp24]

I'm a hip old granny who can hip-hop, bebop, dance til ya drop and yo yo, make a wicked cup of cocoa.

7

Joel Corry & Raye & David Guetta - Bed: 1
Naughty by Nature - Hip Hop Hooray: 6.5

9,8

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:21 uur

geplaatst: vandaag om 23:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.