Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
2
geplaatst: 19 februari 2023, 19:43 uur
Wat?!? Heeft dit zelfs de eerste plek gehaald? 
Maar hier is de humor niét ver te zoeken.
Als hartstochtelijk carnavalshater beweer ik: het beste carnavalsliedje van de 21e eeuw. Wrs zelfs aller tijden. Al zal het, naast André's lolligste momenten, niet veel concurrentie hebben.
Vanwege de geniale tekst, het evenzo hilarische kinderkoor en de aanstekelijke dronkemanstimbre van Theo:
8

Maar hier is de humor niét ver te zoeken.
Als hartstochtelijk carnavalshater beweer ik: het beste carnavalsliedje van de 21e eeuw. Wrs zelfs aller tijden. Al zal het, naast André's lolligste momenten, niet veel concurrentie hebben.
Vanwege de geniale tekst, het evenzo hilarische kinderkoor en de aanstekelijke dronkemanstimbre van Theo:
8
1
geplaatst: 19 februari 2023, 20:10 uur
In april ga ik hem zien in Carre, zin in!
Ik sluit me bij de voorgangers aan : 8
Ik sluit me bij de voorgangers aan : 8
0
geplaatst: 19 februari 2023, 20:20 uur
Zit er ditmaal wel humor *kuch* in, blijkt dat het alleen maar erger te maken.
0.5
0.5
0
geplaatst: 19 februari 2023, 20:39 uur
Shaky schreef:
Morgen is het ook nog carnaval, maar ik beloof dat er dan niet weer een carnavalsplaat komt
Dan beloof ik dat ik ook echt weer mee doe. Ik ben dol op Theo Maassen maar ik kon dit keer geen minuut zitten luisteren. En dat lag niet aan mijn zitvlees. Morgen is het ook nog carnaval, maar ik beloof dat er dan niet weer een carnavalsplaat komt
Geen beoordeling.
1
geplaatst: 19 februari 2023, 20:53 uur
Volgens mij een uitzondering hier, maar ik ben wel een carnavalsvierder - gisteren nog geweest. Die van de Gebroeders Ko is echter zelfs voor een carnavalsnummer hondsberoerd.
1,5
Theo Maassen is dan weer een stuk beter, al is het voor mij nog geen topper in het genre.
6,5
1,5
Theo Maassen is dan weer een stuk beter, al is het voor mij nog geen topper in het genre.
6,5
1
geplaatst: 19 februari 2023, 21:57 uur
9,5
Ik heb me kapotgelachen bij dit nummer in zijn theatershow.
Ik heb me kapotgelachen bij dit nummer in zijn theatershow.
1
geplaatst: 19 februari 2023, 22:37 uur
Denk ik ook niet, tegenwoordig worden carnavalsnummers zelfs al geband omdat ze over alcohol gaan: DPG Media Privacy Gate - ad.nl

0
geplaatst: 19 februari 2023, 22:42 uur
Gebroeders Ko - Vraag Uw Eekhoorn Waarom : 6
Theo Maassen & De Kapotte Kontjes - Lauwe Pis : 7
De gemiddelde MM-luisteraar heeft maar weinig humor.
Theo Maassen & De Kapotte Kontjes - Lauwe Pis : 7
3
geplaatst: 20 februari 2023, 10:33 uur
Kees-Jan schreef:
De La Soul (Eye Know) een dikke onvoldoende geven, da's pas humor.De gemiddelde MM-luisteraar heeft maar weinig humor.
0
geplaatst: 20 februari 2023, 12:04 uur
Kees-Jan schreef:
Poeha schreef:
De La Soul (Eye Know) een dikke onvoldoende geven, da's pas humor.
Maakt niet uit, Kees-Jan en ik komen samen gemiddeld altijd op een voldoende uit. De La Soul (Eye Know) een dikke onvoldoende geven, da's pas humor.
De La Soul - Eye know: 10.
0
geplaatst: 20 februari 2023, 17:21 uur
Theo Maassen scoort met 5,04 beduidend hoger met zijn carnavalsplaat dan de Gebroeders Ko. Lauwe pis staat op plek 1061.
De Duitse Hans Hugo Harold Faltermeier werd wereldberoemd voor zijn werk aan Beverly Hills Cop (1984). De theme song voor die film werd een enorme hit en bereikte in maar liefst 3 verschillende US Charts de 1e plek.
Vorig jaar bracht de inmiddels zeventigjarige Hans zijn autobiografie uit en muziek maakt hij ook nog steeds.
Terug naar zijn grootste hit:
1276. Harold Faltermeyer - Axel F
[1985, #aw13, #hp1]
De Duitse Hans Hugo Harold Faltermeier werd wereldberoemd voor zijn werk aan Beverly Hills Cop (1984). De theme song voor die film werd een enorme hit en bereikte in maar liefst 3 verschillende US Charts de 1e plek.
Vorig jaar bracht de inmiddels zeventigjarige Hans zijn autobiografie uit en muziek maakt hij ook nog steeds.
Terug naar zijn grootste hit:
1276. Harold Faltermeyer - Axel F
[1985, #aw13, #hp1]
1
geplaatst: 20 februari 2023, 17:29 uur
7
Wel wat van z'n glans verloren door die dekselse crazy frog destijds, ik slaag er niet meer in dit te horen zonder dat mijn hersenen "riiiingdinding bwaap bwaap" doen.
Wel wat van z'n glans verloren door die dekselse crazy frog destijds, ik slaag er niet meer in dit te horen zonder dat mijn hersenen "riiiingdinding bwaap bwaap" doen.
0
geplaatst: 20 februari 2023, 17:29 uur
Ook grappig, alleen niet de muziek. Wel in de Top 10 van meest bekende 80s filmdeuntjes.
Zou een instrumentaal filmthema anno 2023 nog een nummer 1 worden?
Misschien als het wordt bewerkt/gebruikt door de makers van Stranger Things...
7 (vooral vanwege de sentimenten e.d.)
Zou een instrumentaal filmthema anno 2023 nog een nummer 1 worden?
Misschien als het wordt bewerkt/gebruikt door de makers van Stranger Things...
7 (vooral vanwege de sentimenten e.d.)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.