Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 18 februari 2023, 17:29 uur
Good Times Bad Times indeed want het scoort hoge voldoendes en diepe onvoldoendes. Gemiddeld scoort de song 6,75. Led Zeppelin staat op plek 499.
Van Led Zeppelin die 4x in de Nederlandse Top 40 stond naar Ton en Gerard Koopmans die als de Gebroeders Ko 6x in diezelfde lijst stonden.
In 2002 braken ze door met Ik heb een toeter op m'n waterscooter, maar daarmee wisten ze de hitlijst niet te bereiken. Wel kon het nummer op veel aandacht en airplay rekenen.
Ja, het is toch carnaval he. Op sommige plekken in Nederland wordt dan carnavalsmuziek gedraaid, maar op sommige plekken wordt dan dit soort geluid gedraaid:
1274. Gebroeders Ko - Vraag Uw Eekhoorn Waarom
[2004, #aw3, #hp37]
Van Led Zeppelin die 4x in de Nederlandse Top 40 stond naar Ton en Gerard Koopmans die als de Gebroeders Ko 6x in diezelfde lijst stonden.
In 2002 braken ze door met Ik heb een toeter op m'n waterscooter, maar daarmee wisten ze de hitlijst niet te bereiken. Wel kon het nummer op veel aandacht en airplay rekenen.
Ja, het is toch carnaval he. Op sommige plekken in Nederland wordt dan carnavalsmuziek gedraaid, maar op sommige plekken wordt dan dit soort geluid gedraaid:
1274. Gebroeders Ko - Vraag Uw Eekhoorn Waarom
[2004, #aw3, #hp37]
0
geplaatst: 18 februari 2023, 17:57 uur

Het werd ook wel weer eens tijd voor TOTO cijfers.
Oh wacht, het is nu natuurlijk karnefaal.
2
RECTIFICATIE: ik was te optimistisch. Ik verstond pas bij de tweede keer (ik lijk wel gek) dat het 'waarom' ook nog eens enorm ongrappig is. Halfje eraf.
1,5
0
geplaatst: 18 februari 2023, 18:46 uur
Moest weer kilometers om rijden voor die optocht.....
Nee, geen carnaval voor mij
1.
Nee, geen carnaval voor mij
1.
2
geplaatst: 18 februari 2023, 22:17 uur
Ik dacht: ik ben gekke Henkie en ik check het even. En ja hoor, het is nog waar ook!
laxus11 en Ries_72 geven op carnavalsavond de hoogste (lees: minst lage) cijfers en... wonen inderdaad in Noord-Brabant.
Benieuwd of ze op een grauwe, nuchtere maandagochtend in april nog steeds achter hun cijfer staan.
Proost en alaaf!
laxus11 en Ries_72 geven op carnavalsavond de hoogste (lees: minst lage) cijfers en... wonen inderdaad in Noord-Brabant.
Benieuwd of ze op een grauwe, nuchtere maandagochtend in april nog steeds achter hun cijfer staan.
Proost en alaaf!

0
geplaatst: 19 februari 2023, 11:46 uur
Jawel hoor, die zijn wel eens uitgedeeld door een of andere maffe Limburger..... 

1
geplaatst: 19 februari 2023, 12:22 uur
Als ik al deze cijfers zie vraag ik me wel af waar al die mensen zijn gebleven die dit de Top 40 in kochten. Wellicht carnaval vieren.
2
2
1
geplaatst: 19 februari 2023, 17:12 uur
Vraag jullie eekhoorn maar waarom jullie nu op de allerlaatste plek van ons klassement staan Gebroeders Ko. 1,35 gemiddeld. Dat betekent dat we voor het eerst sinds 1 januari 2022 een nieuwe nummer laatst hebben.
En ach kom, het is nog steeds carnaval. Laten we er gewoon nog eentje doen.
Als cabaretier kent hij al jarenlang grote successen, maar ook als acteur doet hij het niet onverdienstelijk. In 2007 mocht hij dan ook nog een nummer 1-hit in de Nederlandse Top 40 op zijn palmares schrijven. Het houdt maar niet op voor deze Hollandse Brabander.
1275. Theo Maassen & De Kapotte Kontjes - Lauwe Pis
[2007, #aw6, #hp1]
En ach kom, het is nog steeds carnaval. Laten we er gewoon nog eentje doen.
Als cabaretier kent hij al jarenlang grote successen, maar ook als acteur doet hij het niet onverdienstelijk. In 2007 mocht hij dan ook nog een nummer 1-hit in de Nederlandse Top 40 op zijn palmares schrijven. Het houdt maar niet op voor deze Hollandse Brabander.
1275. Theo Maassen & De Kapotte Kontjes - Lauwe Pis
[2007, #aw6, #hp1]
0
geplaatst: 19 februari 2023, 17:27 uur
Morgen is het ook nog carnaval, maar ik beloof dat er dan niet weer een carnavalsplaat komt 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.