Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
1
geplaatst: 31 juli 2023, 02:38 uur
Even inhalen na mijn vakantie:
DJ Jean - The Launch : 2,5
Sting - Fragile : 6,5
Shocking Blue - Never Marry a Railroad Man : 8,5
Matt Simons - We can do Better : 3
Small Faces - All or nothing : 6,5
Sinéad Ó Connor - Nothing Compares 2 U : 10 (net zoals Troy, haar allerbeste)
The Everly Brothers - On the Wings of a Nightingale : 7
Kylie Minogue - In Your Eyes : 5
Julien Clerc - This Melody : 5
DJ Jean - The Launch : 2,5
Sting - Fragile : 6,5
Shocking Blue - Never Marry a Railroad Man : 8,5
Matt Simons - We can do Better : 3
Small Faces - All or nothing : 6,5
Sinéad Ó Connor - Nothing Compares 2 U : 10 (net zoals Troy, haar allerbeste)
The Everly Brothers - On the Wings of a Nightingale : 7
Kylie Minogue - In Your Eyes : 5
Julien Clerc - This Melody : 5
0
wavanbuuren
geplaatst: 31 juli 2023, 08:46 uur
16 stemmers brengen Julien tot een gemiddelde van 6.4938
Goed voor een 704e plek.
Vandaag weer mijn eerste werkdag na de vakantie, dus vanaf nu wordt op de meeste dagen de nieuwe plaat tussen 8 en 9 gepost.
Blijf gerust doorstemmen op Julien.
Goed voor een 704e plek.
Vandaag weer mijn eerste werkdag na de vakantie, dus vanaf nu wordt op de meeste dagen de nieuwe plaat tussen 8 en 9 gepost.
Blijf gerust doorstemmen op Julien.
0
wavanbuuren
geplaatst: 31 juli 2023, 08:59 uur
De nieuwere nummers doen het natuurlijk niet altijd even geweldig in dit topic.
Toch zal het niemand ontgaan zijn dat Goldband zo ongeveer de heetste Nederlandse band is van de afgelopen twee jaar.
Maan zag ook wel wat in de band, want behalve dat ze een duet met de mannen opnam begon ze ook een relatie met één van de zangers van Goldband.
En dat werd een gigantisch succes.Het nummer is niet minder dan 32 weken onafgebroken terug te vinden geweest in de top-40. Wat je ook van de huidige streaming opzet van de top-40 mag vinden, dat is een enorme prestatie.
Maar goed, uiteindelijk is er maar één keuring die er echt toe doet in het muzikale leven: Wat vinden wij van deze samenwerking?
1433 Maan ft. Goldband - Stiekem
[2022 #aw32 #hp2]
Toch zal het niemand ontgaan zijn dat Goldband zo ongeveer de heetste Nederlandse band is van de afgelopen twee jaar.
Maan zag ook wel wat in de band, want behalve dat ze een duet met de mannen opnam begon ze ook een relatie met één van de zangers van Goldband.
En dat werd een gigantisch succes.Het nummer is niet minder dan 32 weken onafgebroken terug te vinden geweest in de top-40. Wat je ook van de huidige streaming opzet van de top-40 mag vinden, dat is een enorme prestatie.
Maar goed, uiteindelijk is er maar één keuring die er echt toe doet in het muzikale leven: Wat vinden wij van deze samenwerking?
1433 Maan ft. Goldband - Stiekem
[2022 #aw32 #hp2]
0
wavanbuuren
geplaatst: 31 juli 2023, 09:04 uur
Voor mij persoonlijk is Goldband één van de weinige hypes van de laatste jaren die ik een beetje begrijp.
7,3
7,3
0
wavanbuuren
geplaatst: 1 augustus 2023, 08:31 uur
Eeen ruime voldoende is niet alle hedendaagse arteisten gegeven in dit topic, maar met zijn 18-en geven we Maan & Goldband toch een 6,3277
2
wavanbuuren
geplaatst: 1 augustus 2023, 08:38 uur
Vlak nadat ik het nummer van gisteren postte las ik het bgericht dat Bea van der Maat euthenasie heeft laten plegen als gevolg van die andere vreselijke ziekte: ALS.
Het is dus weer tijd voor een hommage.
En dat is op zichzelf eigenlijk al vreemd genoeg, want zeg nou zelf: één marginale top-40 hit en een bijrol in een ietwat gekkige Vlaamse film en dat ook nog eens ruim drie decennia geleden.
Het zal niet iets zijn waar de gemiddelde Nederlander erg wakker van ligt.
En toch heeft Bea destijds als tiener indruk op me gemaakt en heb ik eigenlijk elk jaar wel even aan haar gedacht. Als mooie vrouw, als sympathieke persoonlijkheid en vooral als zangeres van dat ene prachtige liedje.
1434 Won Ton Ton - I Lie and I Cheat
[1988 #aw7 #hp13]
Het is dus weer tijd voor een hommage.
En dat is op zichzelf eigenlijk al vreemd genoeg, want zeg nou zelf: één marginale top-40 hit en een bijrol in een ietwat gekkige Vlaamse film en dat ook nog eens ruim drie decennia geleden.
Het zal niet iets zijn waar de gemiddelde Nederlander erg wakker van ligt.
En toch heeft Bea destijds als tiener indruk op me gemaakt en heb ik eigenlijk elk jaar wel even aan haar gedacht. Als mooie vrouw, als sympathieke persoonlijkheid en vooral als zangeres van dat ene prachtige liedje.
1434 Won Ton Ton - I Lie and I Cheat
[1988 #aw7 #hp13]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.