Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
wavanbuuren
geplaatst: 30 juli 2023, 09:38 uur
20 inzenders brengen Kylie naar een 6.5825
Goed voor een 658ste plaats. Net een kleine 20 plekken hoger dan haar vorige worp: "Spinning Around"
We zijn dus redelijk consequent. Of moet ik zeggen Kylie is consequent?
Goed voor een 658ste plaats. Net een kleine 20 plekken hoger dan haar vorige worp: "Spinning Around"
We zijn dus redelijk consequent. Of moet ik zeggen Kylie is consequent?
0
wavanbuuren
geplaatst: 30 juli 2023, 09:49 uur
Velen van jullie zullen de zomerperiode met Frankrijk associëren, dus het wordt tijd voor een nummer uit die contreien.
De carrière van Julien Clerc begon in de late jaren 60 in het voorprogramma van Gilbert Becaud.
Grappig genoeg werd "This Melody", het nummer waarwe naar gaan luisteren, in Frankrijk geen hit. Terwijl het bij ons met afstand zijn grootste succes was en zelf een week op de hoogste positie terecht kwam.
Als grappig weetje kan ik nog toevoegen dat Julien Clerc "This Melody" zowel met Willem Ruis als met Rob de Nijs als duet heeft gezongen, deels in het Frans en deels in het Nederlands. De laatste versie als vrije vertaling door Jan Rot.
1432 Julien Clerc - This Melody
[1976 #aw10 #hp1]
De carrière van Julien Clerc begon in de late jaren 60 in het voorprogramma van Gilbert Becaud.
Grappig genoeg werd "This Melody", het nummer waarwe naar gaan luisteren, in Frankrijk geen hit. Terwijl het bij ons met afstand zijn grootste succes was en zelf een week op de hoogste positie terecht kwam.
Als grappig weetje kan ik nog toevoegen dat Julien Clerc "This Melody" zowel met Willem Ruis als met Rob de Nijs als duet heeft gezongen, deels in het Frans en deels in het Nederlands. De laatste versie als vrije vertaling door Jan Rot.
1432 Julien Clerc - This Melody
[1976 #aw10 #hp1]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.