MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:
wavanbuuren
Duke was lekker op weg maar een paar hele lage scores zorgen ervoor dat er een nipte voldoende over blijft: 6,2666 na 15 stemmen. Hopelijk nog wat inhalers.

wavanbuuren
Vandaag op weg naar een weekendje Disney, dus wat kortere teksten en wellicht wat grilligere tijdstippen.
Ik begin als een echte "spuit 11" maar wil toch graag mijn eerbetoon aan de overleden Robbie Robertson brengen. Technisch gesproken ook een one hit wonder. Dus met een beetje fantasie past ie in het mini thema.

1445 Robbie Robertson - Somewhere down the Crazy River

[1988 #aw8 #hp9]

wavanbuuren schreef:
Vandaag op weg naar een weekendje Disney

Mijn oprechte deelneming.

Robbie een 9,3, heb maar weinig met The Band maar dit is al een eeuwigheid een persoonlijke favoriet

Anderhalf tot twee uur wachten voor 50 seconden in een attractie.
Maar hé, ik wens je wél veel plezier!

Heb ook weinig met Robbie en ik vind The Band nogal overrated, maar lang geleden dat ik dit nummer heb gehoord. Bevalt me opvallend prima. Vooral de eerste 80 seconden. Robbie had het hele nummer wel mogen blijven fluisterhijgzingen als de broer van Leonard C.

7,8

8,5

Duke - So in Love with you: 7

1445 Robbie Robertson - Somewhere down the Crazy River: 6,5
1443 Duke - So in Love with you: 5,5

Zeer onverwachte hit

9,2

wavanbuuren
9

Robbie Robertson - Somewhere down the Crazy River : 9

wavanbuuren
Qua punten het meest succesvolle nummer uit de jaren 60 was zorba de Griek maar die hebben we al gehad. Vandaag het op 1 na succesvolste nummer.
Gemiddelden volgen maandag.

1446 Dave Berry - This Strange Effect

[1965 #aw35 #hp1]

6,5

7 voor Robbie Robertson

9

Overigens geschreven door Ray Davis (The Kinks).

6,0

M'n moeder is hier nog steeds gek van.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:01 uur

geplaatst: vandaag om 09:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.