Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 30 augustus 2023, 15:29 uur
wavanbuuren schreef:
Dan doen we gewoon bij deze een oproep: Als je dingen mist in de selectie van de afgelopen weken, als je tips hebt, als er andere dingen van je hart moeten, plemp het gerust hier neer of stuur een p.m.
Als er genoeg requests binnen komen maak ik er een officieel item van. Anders doe ik ze sowieso tussendoor. En het was fijn je gedachten te lezen esteban
(quote)
Dan doen we gewoon bij deze een oproep: Als je dingen mist in de selectie van de afgelopen weken, als je tips hebt, als er andere dingen van je hart moeten, plemp het gerust hier neer of stuur een p.m.
Als er genoeg requests binnen komen maak ik er een officieel item van. Anders doe ik ze sowieso tussendoor. En het was fijn je gedachten te lezen esteban
Niets gemist hoor, variatie genoeg. Je doet dat goed.
Shaky deed gewoon héél af en toe eens een zogenaamde request-week. En daar had ik toevallig deze voor in gedachten, zonder meer. Ik zoek alvast een volgende kandidaat. 
0
geplaatst: 30 augustus 2023, 18:17 uur
1465 Superfunk - Lucky Star: 6
1464 Philip Bailey & Phil Collins - Easy Lover: 6,5
1464 Philip Bailey & Phil Collins - Easy Lover: 6,5
0
geplaatst: 31 augustus 2023, 07:45 uur
Philip Bailey & Phil Collins - Easy Lover: 9,7
Superfunk - Lucky Star: 9,8
Superfunk - Lucky Star: 9,8
0
wavanbuuren
geplaatst: 31 augustus 2023, 08:42 uur
Verdeeldheid over superfunk. En zoals meestal komt er dan een gemiddeld cijfer uit.
14 stemmers kwaqmen to 6,5643 en een 669ste plek.
Blijf vooral nog stemmen.
14 stemmers kwaqmen to 6,5643 en een 669ste plek.
Blijf vooral nog stemmen.
0
wavanbuuren
geplaatst: 31 augustus 2023, 08:50 uur
Na de conversatie met esteban heeft het eerste verzoek mij bereikt.
Ik heb zo een idee waardoor deze persoon zich heeft laten inspireren
Los van jullie cijfer is het natuurlijk altijd leuk om te raden van wie de request komt.
Het verzoek betreft de Schotse band, opgericht in 1986 van voorman Colin Angus.
Van origine waren ze een alternatief rockbandje, maar toen de Acid-house de eilanden bereikte probeerde Angus beide stromen met elkaar te verenigen.
Ook zij bleven niet verschoond van onenigheid en wisselende samenstellingen om vervolgens in 1999 geruisloos van het podium te verdwijnen.
We hebben het over:
1466 Shamen - Move any Mountain
[1991 #aw6 #hp23]

Los van jullie cijfer is het natuurlijk altijd leuk om te raden van wie de request komt.
Het verzoek betreft de Schotse band, opgericht in 1986 van voorman Colin Angus.
Van origine waren ze een alternatief rockbandje, maar toen de Acid-house de eilanden bereikte probeerde Angus beide stromen met elkaar te verenigen.
Ook zij bleven niet verschoond van onenigheid en wisselende samenstellingen om vervolgens in 1999 geruisloos van het podium te verdwijnen.
We hebben het over:
1466 Shamen - Move any Mountain
[1991 #aw6 #hp23]
1
geplaatst: 31 augustus 2023, 09:23 uur
wavanbuuren schreef:

Zit even schaamteloos te spieken bij de Turn Up the Bass GH welke users deze in de bovenste regionen hebben, en wie van deze personen ook hier regelmatig meespelen. Het blijft een gok, maar ik ga voor vigil die hem op plek 2 had.
4
geplaatst: 31 augustus 2023, 12:01 uur
Thuis in de koelkast tref ik nogal eens vergeten groenten aan. Dit topic was bij mij in een muzikale vergeethoek beland, maar het zou zonde zijn geweest om mijn oude helden van the Shamen te missen :
10 10 10 !!!
Heb zelfs dat album met 15 of zo aan remixen grijs gedraaid - 31 jaar geleden. Time flies…
En om mijn laatste MuMe credibility punten ook maar weg te gooien: de rap van Move any Mountain is samen met de Holiday Rap de enige die ik uit mijn hoofd ken
10 10 10 !!!
Heb zelfs dat album met 15 of zo aan remixen grijs gedraaid - 31 jaar geleden. Time flies…
En om mijn laatste MuMe credibility punten ook maar weg te gooien: de rap van Move any Mountain is samen met de Holiday Rap de enige die ik uit mijn hoofd ken

0
geplaatst: 31 augustus 2023, 12:20 uur
Ries_72 schreef:
You can be what you want to be

Voor mij een 9,8

0
wavanbuuren
geplaatst: 31 augustus 2023, 13:07 uur
Ries_72 schreef:
Thuis in de koelkast tref ik nogal eens vergeten groenten aan. Dit topic was bij mij in een muzikale vergeethoek beland, maar het zou zonde zijn geweest om mijn oude helden van the Shamen te missen :
10 10 10 !!!
10 10 10 !!!
Nu maar hopen dat je deze koelkast vaker dan 1x per maand open trekt.
ik verwacht vanaf nu netjes dagelijks je stem en een hapje verse groenten

0
geplaatst: 31 augustus 2023, 13:21 uur
7.5
Nice one. Wel ééntje die ik minder vaak opzet dan andere exemplaren uit die TOP bij Turn Up the Bass GH.
Nice one. Wel ééntje die ik minder vaak opzet dan andere exemplaren uit die TOP bij Turn Up the Bass GH.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.