Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 31 augustus 2023, 17:23 uur
8,0
Maar geef mij Ebeneezer maar
GrafGantz schreef:
Zit even schaamteloos te spieken bij de Turn Up the Bass GH welke users deze in de bovenste regionen hebben, en wie van deze personen ook hier regelmatig meespelen. Het blijft een gok, maar ik ga voor vigil die hem op plek 2 had.
Dat is geen gok, toch? Ik ken vigil als een groot liefhebber van in ieder geval deze track van The Shamen.(quote)
Zit even schaamteloos te spieken bij de Turn Up the Bass GH welke users deze in de bovenste regionen hebben, en wie van deze personen ook hier regelmatig meespelen. Het blijft een gok, maar ik ga voor vigil die hem op plek 2 had.
1
geplaatst: 31 augustus 2023, 19:33 uur
Poeha schreef:
8,0
8,0
(quote)
Dat is geen gok, toch? Ik ken vigil als een groot liefhebber van in ieder geval deze track van The Shamen. Er was ook nog iemand die hem op plek 1 had daar. Die speelt hier normaal nooit mee, maar heeft blijkbaar net vandaag achterin de groentela gespiekt

0
geplaatst: 31 augustus 2023, 20:31 uur
GrafGantz schreef:
Er was ook nog iemand die hem op plek 1 had daar. Die speelt hier normaal nooit mee, maar heeft blijkbaar net vandaag achterin de groentela gespiekt
(quote)
Er was ook nog iemand die hem op plek 1 had daar. Die speelt hier normaal nooit mee, maar heeft blijkbaar net vandaag achterin de groentela gespiekt
Om met Shaggy te spreken: It wasn’t me ..
Heb dit topic een tijd actief gevolgd en meegestemd maar was m na mijn holiday rap vergeten. Iets met werk en andere drukke bezigheden overdag ..
1
geplaatst: 1 september 2023, 01:05 uur
Zoals wel vaker ga ik tot op de tiende precies mee met Koosknook.
6,3
6,3
0
wavanbuuren
geplaatst: 1 september 2023, 08:51 uur
Vandaag had ik eigenlijk House of the Rising Sun willen posten, totdat ik er achter kwam dat dat nummer zelfs nog ouder is dan onze edele lijst toestaat. Er is nog wel een verrassend succesvolle vertolking begin jaren 70 die hier vast nog een keer voorbij komt.
Maar eerst zou ik The Animals een welverdiende plek willen geven in onze canon.
De groep rond leadzanger Eric Burdon scoorde 10 top 40 hits. Daarvan zijn er diverse covers en de meesten ook nog in een latere versie uitgebracht.
Ook bij de groep uit Newcastle gedoe, wisselende samenstelling, naamswijziging naar "Eric Burdon and the Animals" , hou maar op. Maar wat blijft is zijn kenmerkende stem en een aantal nummers met eeuwigheidswaarde
Wij pakken de eerste single waar de top-40 wel klaar voor was.
1467 The Animals - Don't let me be Misunderstood
[1995 #aw8 #hp26]
Maar eerst zou ik The Animals een welverdiende plek willen geven in onze canon.
De groep rond leadzanger Eric Burdon scoorde 10 top 40 hits. Daarvan zijn er diverse covers en de meesten ook nog in een latere versie uitgebracht.
Ook bij de groep uit Newcastle gedoe, wisselende samenstelling, naamswijziging naar "Eric Burdon and the Animals" , hou maar op. Maar wat blijft is zijn kenmerkende stem en een aantal nummers met eeuwigheidswaarde
Wij pakken de eerste single waar de top-40 wel klaar voor was.
1467 The Animals - Don't let me be Misunderstood
[1995 #aw8 #hp26]
0
geplaatst: 1 september 2023, 10:23 uur
Ja, House of the Rising Sun zou van mij een dikke 10 hebben gehad. Deze doet het, met een 8.3, ook niet slecht.
0
geplaatst: 1 september 2023, 11:15 uur
Het wordt inmiddels bijna creepy en lijkt op cijferstalking.
8,3
8,3
1
geplaatst: 1 september 2023, 12:02 uur
Jefferson Airplane - White Rabbit: 8,2
Jefferson Airplane - Somebody to Love: 8
Adam Lambert - Whataya Want from Me: 6
Philip Bailey & Phil Collins - Easy Lover: 7
Superfunk - Lucky Star: 6,8
Shamen - Move any Mountain: 6
The Animals - Don't let me be Misunderstood: 7,2
Jefferson Airplane - Somebody to Love: 8
Adam Lambert - Whataya Want from Me: 6
Philip Bailey & Phil Collins - Easy Lover: 7
Superfunk - Lucky Star: 6,8
Shamen - Move any Mountain: 6
The Animals - Don't let me be Misunderstood: 7,2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.