Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 3 september 2023, 17:04 uur
Enge man - die Julio "in zijn regenjas".
Zelfs mijn moeder (die toch tot de doelgroep behoorde) vond het niks: 3
Zelfs mijn moeder (die toch tot de doelgroep behoorde) vond het niks: 3
0
wavanbuuren
geplaatst: 4 september 2023, 08:41 uur
Laten we het een degelijk weekend noemen.
The Animals 20 stemmers 7,405 gemiddeld
Stereophonics 19 stemmers 7,0132 gemiddeld
Julio 14 stemmers - 6,55 gemiddeld
Respectievelijk een 214e, 434e en een 692ste plek.
De laatste exact gelijk met Paul Carrick en "Don't shed a Tear".
The Animals 20 stemmers 7,405 gemiddeld
Stereophonics 19 stemmers 7,0132 gemiddeld
Julio 14 stemmers - 6,55 gemiddeld
Respectievelijk een 214e, 434e en een 692ste plek.
De laatste exact gelijk met Paul Carrick en "Don't shed a Tear".
0
wavanbuuren
geplaatst: 4 september 2023, 08:55 uur
Vandaag gaan we weer een gaatje vullen.
Level 42 heeft niet minder dan 16 top-40 hits op zijn naam staan, maar is nog niet in onze lijst terug te vinden. Daar gaan we dus verandering in brengen.
Mark King, zoon van een melkboer, begon zijn muziekcarriere als drummer.
Het verhaal wil dat hij een tijdje op het vaste land bivakkeerde en zijn drumstel moest verkopen om zijn terugreis naar de UK te kunnen bekostigen.
In Engeland ging hij in een muziekwinkel werken, maar omdat ze geen drumstel naar zijn zin hadden is ie maar bas gaan spelen.
Genoeg om uit te kiezen bij Level 42.
Maar we hebben al een tijdje geen onvervalste ballad meer gehad, dus laten we dat ook meteen maar oppakken.
1470 Level 42 - It's Over
[1987 #aw9 #hp7]
Level 42 heeft niet minder dan 16 top-40 hits op zijn naam staan, maar is nog niet in onze lijst terug te vinden. Daar gaan we dus verandering in brengen.
Mark King, zoon van een melkboer, begon zijn muziekcarriere als drummer.
Het verhaal wil dat hij een tijdje op het vaste land bivakkeerde en zijn drumstel moest verkopen om zijn terugreis naar de UK te kunnen bekostigen.
In Engeland ging hij in een muziekwinkel werken, maar omdat ze geen drumstel naar zijn zin hadden is ie maar bas gaan spelen.
Genoeg om uit te kiezen bij Level 42.
Maar we hebben al een tijdje geen onvervalste ballad meer gehad, dus laten we dat ook meteen maar oppakken.
1470 Level 42 - It's Over
[1987 #aw9 #hp7]
0
wavanbuuren
geplaatst: 4 september 2023, 08:59 uur
Het is op het randje van Kitsch en ik verwacht wel een aantal onvoldoendes, maar toch kan ik het prima hebben op een of andere manier.
8
8
0
geplaatst: 4 september 2023, 09:13 uur
Julio: 5
Level 42: 2
Ik kan Level 42 juist echt niet verdragen (op een enkel nummer na)
Level 42: 2
Ik kan Level 42 juist echt niet verdragen (op een enkel nummer na)
0
geplaatst: 4 september 2023, 15:21 uur
Level 42. Doe er maar een komma tussen: 4,2. Wat een slaapverwekkende neuzelmuzak. Het einde niet gehaald. 
Julio: is dat Penny de J. in de clip? Hmmm, inflammable material en een potsierlijk contrast met onze stijve hark. En wat kan Goeliejoo gruwelijk slecht playbacken, dat ligt heus niet alleen aan de allesbehalve synchroon lopende videoclip.Hij is vast een inspiratiebron geweest voor Iggy Pop en Debbie Harry bij hun optredens in AVRO's TopPop. Oja, het liedje. Best wel okay, eigenlijk. Bij hoge uitzondering een voldoende voor hem. 6

Julio: is dat Penny de J. in de clip? Hmmm, inflammable material en een potsierlijk contrast met onze stijve hark. En wat kan Goeliejoo gruwelijk slecht playbacken, dat ligt heus niet alleen aan de allesbehalve synchroon lopende videoclip.Hij is vast een inspiratiebron geweest voor Iggy Pop en Debbie Harry bij hun optredens in AVRO's TopPop. Oja, het liedje. Best wel okay, eigenlijk. Bij hoge uitzondering een voldoende voor hem. 6
0
geplaatst: 4 september 2023, 16:04 uur
Memory (un)locked? Dit doet een heel klein belletje rinkelen, in de verste verte dan wel, amper hoorbaar. Wat een saaiheid!
3.5
3.5
0
geplaatst: 4 september 2023, 17:36 uur
1470 Level 42 - It's Over: 6,5
1469 Julio Iglesias - Quiero: 7,5
1469 Julio Iglesias - Quiero: 7,5
0
wavanbuuren
geplaatst: 5 september 2023, 08:35 uur
Zoals verwacht wisselende reacties op Mark King en de zijnen.
En dan kom je meestal in de grijze middenmoot uit.
6,1563 na 16 stemmen
En dan kom je meestal in de grijze middenmoot uit.
6,1563 na 16 stemmen
0
wavanbuuren
geplaatst: 5 september 2023, 08:59 uur
Hadden we gisteren nog "een gaatje" te vullen.
Vandaag zou ik toch wel willen spreken van een serieus gat.
We hebben de top 13 aan artiesten met de meeste top-40 noteringen inmiddels (meedere keren) voorbij zien komen, maar de nummer 14 hebben we tot nu toe over het hoofd gezien.
Terwijl de persoon in kwestie toch niet minder dan 41 hits op zijn naam heeft staan.
Keuze te over dus.
Mijn suggestie gaat naar het nummer waar hij definitief mee doorbrak bij het grote publiek.
De scores zullen vast en zeker weer alle kanten op gaan
1471 André Hazes - een Beetje Verliefd
[1981 #aw13 #hp3]
Vandaag zou ik toch wel willen spreken van een serieus gat.
We hebben de top 13 aan artiesten met de meeste top-40 noteringen inmiddels (meedere keren) voorbij zien komen, maar de nummer 14 hebben we tot nu toe over het hoofd gezien.
Terwijl de persoon in kwestie toch niet minder dan 41 hits op zijn naam heeft staan.
Keuze te over dus.
Mijn suggestie gaat naar het nummer waar hij definitief mee doorbrak bij het grote publiek.
De scores zullen vast en zeker weer alle kanten op gaan

1471 André Hazes - een Beetje Verliefd
[1981 #aw13 #hp3]
0
geplaatst: 5 september 2023, 09:27 uur
Level 42: 6,0 (die hebben tig betere)
Hazis is de basis: 6,2 (ook tig betere)
Hazis is de basis: 6,2 (ook tig betere)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.