Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
wavanbuuren
geplaatst: 24 september 2023, 11:26 uur
Ik hoorde zojuist Cloudbusting op de radio en had spontaan zin jullie daar ook naar te laten luisteren.
1489 Kate Bush - Cloudbusting
1985 #aw8 #hp11
1489 Kate Bush - Cloudbusting
1985 #aw8 #hp11
0
geplaatst: 24 september 2023, 15:13 uur
1488 Staygold - Wallpaper: ik dacht dat dat (zelfs voor mij overbekende) riedeltje waar o.a. het liedje mee opent van een hele bekende band was. Iets van Moloko of zo. Maar ik zat dus helemaal mis. Kan er best naar luisteren, al is de rest van het liedje minder aansprekend dan dat catchy themaatje.
6,5
1489 Kate Bush - Cloudbusting: een van haar mooiste. Misschien wel allermooiste. 9,5
6,5
1489 Kate Bush - Cloudbusting: een van haar mooiste. Misschien wel allermooiste. 9,5
0
geplaatst: 24 september 2023, 20:44 uur
7.3
Na haar debuut album nooit echt een grote liefhebber van haar geweest. Verder prima nummer natuurlijk.
Na haar debuut album nooit echt een grote liefhebber van haar geweest. Verder prima nummer natuurlijk.
0
geplaatst: 24 september 2023, 22:45 uur
10 een van haar vele perfecte nummers, sick dat dit nog een hit is mogen worden
0
geplaatst: 24 september 2023, 23:10 uur
Staygold:
Lekkere sound, maar het liedje blijft wat achter. Vond het toen al wat overhyped. En zo blijkt ook, want inmiddels is het in de vergetelheid geraakt.
6
Kate:
8,5
Lekkere sound, maar het liedje blijft wat achter. Vond het toen al wat overhyped. En zo blijkt ook, want inmiddels is het in de vergetelheid geraakt.
6
Kate:
8,5
0
wavanbuuren
geplaatst: 25 september 2023, 06:08 uur
Alhoewel het afgaande op de scores nooit heel veel enthousiasme opwekt, ontkomen we er natuurlijk niet aan om af en toe ook een hedendaags nummer op te nemen in de lijst.
Sinds zijn breuk met Simon Keizer is ras-Volendammer Nick Schilder overduidelijk een eigen weg ingeslagen. Met zijn laatste nummer bungelt hij inmiddels 7 weken in de onderste regionen van de top-40. Kunnen wij zijn switch waarderen?
Vandaag ben ik onverwacht een dag buiten de deur voor mijn werk, dus de gemiddeldes blijven even staan tot morgen.
1490 Nick Schilder - Shatterproof
[2023 #aw7 #hp 31]
Sinds zijn breuk met Simon Keizer is ras-Volendammer Nick Schilder overduidelijk een eigen weg ingeslagen. Met zijn laatste nummer bungelt hij inmiddels 7 weken in de onderste regionen van de top-40. Kunnen wij zijn switch waarderen?
Vandaag ben ik onverwacht een dag buiten de deur voor mijn werk, dus de gemiddeldes blijven even staan tot morgen.
1490 Nick Schilder - Shatterproof
[2023 #aw7 #hp 31]
0
geplaatst: 25 september 2023, 09:15 uur
Nog een 10 voor Cloudbusting, wavanbuuren. Een 11 mag ook.
0
geplaatst: 25 september 2023, 09:45 uur
En de volle 10 min een nulletje voor meneer Nick Schilder. Eén schamel punt, meer krijgt ie echt niet. De horror.
1
De uitersten komen wel vlak na elkaar langs hier
1
De uitersten komen wel vlak na elkaar langs hier

0
geplaatst: 25 september 2023, 13:13 uur
Bij Nieuw in de Top 40 heb ik dit onlangs een 4 gegeven.
Inmiddels door het vele horen aan overplay op diverse zenders ga ik daar al onder.
Nick Schilder 3
Inmiddels door het vele horen aan overplay op diverse zenders ga ik daar al onder.
Nick Schilder 3
0
geplaatst: 25 september 2023, 13:26 uur
Ik vind deze juist er weer bovenuit steken
7.3 Prima nummer van Nick
7.3 Prima nummer van Nick
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.