MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:
EvilDrSmith schreef:
Van wanneer was dit saaie deuntje en hoe hopelijk klein was het hitje, waarde spelleider?
wavanbuuren schreef:

1448 Linda, Roos & Jessica - Lange Nacht
[1996 #aw10 #hp14]
Dus hij deed het best aardig.
Goed dat de kritische punker boze dokter weer terug is
Eh, ik doelde op het saaie deuntje van John (want daar had je geen statistieken bij geplaatst). Ik denk dat je de verkeerde gegevens copypastete? Die onzin van die drie dozen was al voorzien van cijfers en is daarbij bepaald niet saai te noemen. Was het maar saai.

Dat vond ik trouwens ook van dit nummer van Plant. Maar ik ga mee met FrodoKs mening: ik ben zelfs nog iets positiever geraakt door de decennia heen.
8

Afijn: John Legend [2007 #aw15 #hp18]

wavanbuuren
Ah, zo. excuus en bedankt.

wavanbuuren
1551 Peter Sarstedt - White do you go to (my lovely)

[1969 #aw9 #hp4]

7,3

Plant: 7,6

Kooks - 8
Ernie - 6
Ross - 3
Roos + nog 2 - 1,5
Legend - 7
Plant - 8,5
Sarstedt - 6,5

Geen onaardige week dus...

Een favoriet nummer van de voormalige baas van platenzaak Concerto. Of dat nu iets zegt over de kwaliteit van zijn smaak, daar ben ik 25 jaar nadat hij dit mij vertelde nog steeds niet helemaal over uit: zó goed noch slecht is het liedje nu ook weer niet. Hij wist wel allejezus veel, dat wel.
7

Peter Sarstedt - Where do you go to (my lovely) : 7,5

wavanbuuren
De bekendheid van Alides Hidding kreeg vorig jaar weer een boost door zijn aanwezigheid in de beste zangers. Niet onaardig wat hij daar nog op de mat wist te leggen. Vandaag een van de hits van zijn bandje.

1552 Time Bandits - Endless Road

[1985 #aw10 #hp16]

Peter Sarstedt - Where do you go to (my lovely) 5,5

Dit vind ik dan weer een saai deuntje

5

Hun beste

8,2

Heul saaaai

3

Ze hebben slechtere

6

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:38 uur

geplaatst: vandaag om 16:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.