Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 23 november 2023, 21:56 uur
1549 - John legend - P.D.A. (We Just Don't Care): 6
1448 Linda, Roos & Jessica - Lange Nacht: 4,5
1448 Linda, Roos & Jessica - Lange Nacht: 4,5
0
geplaatst: 23 november 2023, 23:37 uur
In de GH van Quentin Tarantino van vorige week liet John Legend horen waartoe hij ook in staat is.
Een wereld van verschil met deze weeïge meuk. Ik lees hier veel te veel zevens. Even wat tegenwicht.
4
1548 Linda, Roos & Jessica - Lange Nacht: dankzij het wulps dansen van Katja hield ik het nog vol tot en met het eerste refrein.
1
Van wanneer was dit saaie deuntje en hoe hopelijk klein was het hitje, waarde spelleider?
Een wereld van verschil met deze weeïge meuk. Ik lees hier veel te veel zevens. Even wat tegenwicht.
4
1548 Linda, Roos & Jessica - Lange Nacht: dankzij het wulps dansen van Katja hield ik het nog vol tot en met het eerste refrein.
1
Van wanneer was dit saaie deuntje en hoe hopelijk klein was het hitje, waarde spelleider?
0
geplaatst: 24 november 2023, 03:29 uur
Linda, Roos & Jessica - Lange Nacht : 4
John legend - P.D.A. (We Just Don't Care) : 4,5
John legend - P.D.A. (We Just Don't Care) : 4,5
0
wavanbuuren
geplaatst: 24 november 2023, 08:45 uur
EvilDrSmith schreef:
In de GH van Quentin Tarantino van vorige week liet John Legend horen waartoe hij ook in staat is.
4
1
4
1
1448 Linda, Roos & Jessica - Lange Nacht
[1996 #aw10 #hp14]
Dus hij deed het best aardig.
Goed dat de kritische punker boze dokter weer terug is

0
wavanbuuren
geplaatst: 24 november 2023, 08:46 uur
23 stemmers voor de man die zichzelf een legende noemt.
6,2783 en een plekje tegen de 900.
6,2783 en een plekje tegen de 900.
0
wavanbuuren
geplaatst: 24 november 2023, 08:55 uur
Vandaag zijn we alweer op de helft van dit setje van 100;. Bizar hoe snel de tijd gaat als je het naar je zin hebt.
Even wat open deuren ingooien: Nadat zijn bandje "Led Zeppelin" in 1980 definitief ter ziele was gegaan gooide Robert Plant zich op een solo carriére. Als je naar de gemiddeldes kijkt op deze site, dan is dat met wisselend succes. Al zijn het grappig genoeg zijn latere, minder bekende platen die het beste scoren. Deze solo carriére leverde hem precies 1 top-40 hit op.
Wat misschien niet iedereen weet is dat het nummer in 2013 werd gebruikt in "Grand Theft Auto V" en daardoor weer wat aandacht kreeg onder de jeugd.
1550 Robert Plant - Big Log
[1983 #aw10 #hp4]
Even wat open deuren ingooien: Nadat zijn bandje "Led Zeppelin" in 1980 definitief ter ziele was gegaan gooide Robert Plant zich op een solo carriére. Als je naar de gemiddeldes kijkt op deze site, dan is dat met wisselend succes. Al zijn het grappig genoeg zijn latere, minder bekende platen die het beste scoren. Deze solo carriére leverde hem precies 1 top-40 hit op.
Wat misschien niet iedereen weet is dat het nummer in 2013 werd gebruikt in "Grand Theft Auto V" en daardoor weer wat aandacht kreeg onder de jeugd.
1550 Robert Plant - Big Log
[1983 #aw10 #hp4]
0
geplaatst: 24 november 2023, 10:20 uur
Vroeger vond ik dit een oersaai ummer, maar hij is wel uitgegroeid tot een stayer.
7,8
7,8
5
geplaatst: 24 november 2023, 19:15 uur
8,5
Een anekdote die ik vele jaren geleden op de radio gehoord heb: toen Robert Plant een solo-optreden gaf, zei hij op zeker moment: 'Nu volgt een medley van mijn grootste hits'. En hij speelde vervolgens Big log.
Een anekdote die ik vele jaren geleden op de radio gehoord heb: toen Robert Plant een solo-optreden gaf, zei hij op zeker moment: 'Nu volgt een medley van mijn grootste hits'. En hij speelde vervolgens Big log.
1
geplaatst: 25 november 2023, 11:15 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.