Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
wavanbuuren
geplaatst: 30 november 2023, 08:43 uur
Rui da Silva gaat mee in de trend van de hoge 6 beoordelingen van de afgelopen dagen.
Wel wat meer uiteenlopende beoordelingen.
met zijn 19-en kwamen we tot 6,7211 en een plek net buiten de hoogste 600.
Wel wat meer uiteenlopende beoordelingen.
met zijn 19-en kwamen we tot 6,7211 en een plek net buiten de hoogste 600.
0
wavanbuuren
geplaatst: 30 november 2023, 08:50 uur
Wij zijn op deze site niet zo van het Nederlandstalige. En als het dan nog commercieel is haken we helmaal af. Dat blijkt ook wel uit de scores in dit topic.
Wie zich daar redelijk van weet te onttrekken is Boudewijn de Groot.
Maar geldt dat ook voor zijn zoon?
En dan heb ik het natuurlijk niet over Jimmy, maar over Marcel.
Marcel is niet zo op de voorgrond als zijn vader, maar wel al zijn hele leven werkzaam in de muziek.
En hij scoorde 1 top-40 hit. Wat ik eerlijk gezegd niet wist is dat hij dit nummer samen schreef met Henk Westbroek, maar als je het eenmaal weet, dan hoor je het uit duizenden.
1556 Marcel de Groot - Mag Ik Naar Je Kijken
[1995 #aw8 #hp11]
Wie zich daar redelijk van weet te onttrekken is Boudewijn de Groot.
Maar geldt dat ook voor zijn zoon?
En dan heb ik het natuurlijk niet over Jimmy, maar over Marcel.
Marcel is niet zo op de voorgrond als zijn vader, maar wel al zijn hele leven werkzaam in de muziek.
En hij scoorde 1 top-40 hit. Wat ik eerlijk gezegd niet wist is dat hij dit nummer samen schreef met Henk Westbroek, maar als je het eenmaal weet, dan hoor je het uit duizenden.
1556 Marcel de Groot - Mag Ik Naar Je Kijken
[1995 #aw8 #hp11]
0
geplaatst: 30 november 2023, 13:42 uur
Marcel: 3
Rui da Silva: 9
George Benson: 7,5
Culture Beat: 8,7
Time Bandits: 9
Rui da Silva: 9
George Benson: 7,5
Culture Beat: 8,7
Time Bandits: 9
0
geplaatst: 30 november 2023, 16:01 uur
7
Goed nummer waarbij zijn zang op die van zijn vader lijkt maar hij kan daar niet aan tippen.
Goed nummer waarbij zijn zang op die van zijn vader lijkt maar hij kan daar niet aan tippen.
0
geplaatst: 30 november 2023, 19:34 uur
Zijn stem is wat gewoontjes, de compositie wat doorsnee en de teksten lang niet zo verfijnd als... nouja, waar hij altijd mee vergeleken wordt.
Het heeft iets plats. Iets TROS Muziekfeesterigs, ook al is het wel een stuk beter dan die treurnis.
Wel een tof rondscheurend gitaartje en het is ook redelijk stevig gebracht. Dus dan toch maar een kleine voldoende.
5,8
Het heeft iets plats. Iets TROS Muziekfeesterigs, ook al is het wel een stuk beter dan die treurnis.
Wel een tof rondscheurend gitaartje en het is ook redelijk stevig gebracht. Dus dan toch maar een kleine voldoende.
5,8
0
wavanbuuren
geplaatst: 1 december 2023, 10:18 uur
Wij en Nederlandstalig, het blijft een dingetje.
21 stemmers en een 5.5667 voor Marcel.
En een plek net buiten de beste 1100.
21 stemmers en een 5.5667 voor Marcel.
En een plek net buiten de beste 1100.
0
wavanbuuren
geplaatst: 1 december 2023, 10:27 uur
We hebben al een tijdje niks stevigs gehad geloof ik.
Wel eerder een nummertje van Ozzy, maar die was toch wat softer.
En die deed het bovendien niet al te goed.
Benieuwd of zijn bekendste ons beter smaakt.
Daarmee hebben we meteen beide top-40 noteringen gehad en hem zien we dus, als ie niks nieuws meer maakt wat in de top-40 komt, niet meer terug.
Dat laatste is sowieso al zeer onrealistisch, want Rock / Metal en de top-40 is een combinatie die nauwelijks meer bestaat deze dagen.
1557 Ozzy osbourne - No More Tears
[1992 #aw8 #hp16]
Wel eerder een nummertje van Ozzy, maar die was toch wat softer.
En die deed het bovendien niet al te goed.
Benieuwd of zijn bekendste ons beter smaakt.
Daarmee hebben we meteen beide top-40 noteringen gehad en hem zien we dus, als ie niks nieuws meer maakt wat in de top-40 komt, niet meer terug.
Dat laatste is sowieso al zeer onrealistisch, want Rock / Metal en de top-40 is een combinatie die nauwelijks meer bestaat deze dagen.
1557 Ozzy osbourne - No More Tears
[1992 #aw8 #hp16]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.