Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
1
geplaatst: 28 november 2023, 19:15 uur
"Haat/liefde" met dit nummer van Benson. Vandaag pakt het minder goed uit. Verder ben ik wel gecharmeerd van zijn oeuvre.
6,3
6,3
0
geplaatst: 28 november 2023, 23:12 uur
vandaag pakt het bij mij wel goed uit George Benson 7,7
Culture Beat-Mr. Vain 6,2
Culture Beat-Mr. Vain 6,2
0
wavanbuuren
geplaatst: 29 november 2023, 08:51 uur
23 stemmers brengen meneer benspon naar 6,7913
Top 600 materiaal.
Top 600 materiaal.
3
wavanbuuren
geplaatst: 29 november 2023, 08:57 uur
In 2001 was ik samen met twee Canadese vrienden die ik in Peru heb ontmoet, twee weken op rondrit in Ierland (volgt u het nog?). Na een avond stappen in Dublin slenterde ik door de stad op weg naar onze B&B toen er plotseling aan mijn arm werd getrokken. Voor ik het wist stond ik op de dansvloer van een kleine club met een prototype roodharige, Ierse schone.
We dansten, ze kuste me hartstochtelijk en ze verdween net zo plotseling uit mijn leven als ze was gekomen. En dat allemaal tijdens een extended mix van het nummer van vandaag. Jullie begrijpen dat ik het nummer sindsdien koester en dat ik altijd als ik het hoor weer een beetje terug ben in Ierland.
1555 Rui da Silva ft Cassandra - Touch me
[2001 #aw8 #hp20]
We dansten, ze kuste me hartstochtelijk en ze verdween net zo plotseling uit mijn leven als ze was gekomen. En dat allemaal tijdens een extended mix van het nummer van vandaag. Jullie begrijpen dat ik het nummer sindsdien koester en dat ik altijd als ik het hoor weer een beetje terug ben in Ierland.
1555 Rui da Silva ft Cassandra - Touch me
[2001 #aw8 #hp20]
1
geplaatst: 29 november 2023, 12:23 uur
Sorry, maar zonder vergelijkbare Pavlov reactie kom ik niet verder dan een 4.
0
geplaatst: 29 november 2023, 14:53 uur
Ik heb hetzelfde als Frodo.
Rui da Silva ft Cassandra - Touch me : 4
Rui da Silva ft Cassandra - Touch me : 4
1
geplaatst: 29 november 2023, 20:37 uur
1554 George Benson - On Broadway: afkomstig van het meest recente album van Benson dat ik heb, daarna werd zijn werk me te ssshh....(smooth, soft en slap). Dit is nog behoorlijk fraai freaky en ook ik ga mee met de modus: 7,5
1555 Rui da Silva ft Cassandra - Touch me: wat ik heb met Eurodance, begin ik in toenemende mate ook te ontwikkelen voor trance. Aversie verandert in acceptatie, voorzichtig in waardering.
En als ik ook een roodharige Ierse schone tegenover me zie dansen, dan zou het ongetwijfeld ook extase zijn geweest. Ik heb prompt maar die extended mix van een kleine 9 minuten geluisterd (ik ben geen beelddenker, maar een geluiddenker)
7,5
1555 Rui da Silva ft Cassandra - Touch me: wat ik heb met Eurodance, begin ik in toenemende mate ook te ontwikkelen voor trance. Aversie verandert in acceptatie, voorzichtig in waardering.
En als ik ook een roodharige Ierse schone tegenover me zie dansen, dan zou het ongetwijfeld ook extase zijn geweest. Ik heb prompt maar die extended mix van een kleine 9 minuten geluisterd (ik ben geen beelddenker, maar een geluiddenker)
7,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.